hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 23 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 5 6 7 [8]

Rechts mislukt

08-09-10 19:39:53 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Quote deeese:
@Invisible: om te beginnen bij je laatste reactie

jij wil de pvv links noemen wat een goeie bak die heb ik in tijden niet gehoord



Uit deze reactie blijkt dus dat jij het programma van de PVV niet gelezen hebt noch haar standpunten rond mn de sociale zekerheid kent (En dus alleen maar natoetert wat anderen zeggen 8O )

Standpunten die inderdaad behoorlijk links zijn en vaak op dezelfde lijn zitten als die van Agnes Kant. Of die moet ook rechts zijn, dat zou kunnen.

Geen beste beurt . . .

Verder:

Quote deeese:

hoe kan een extreem rechte partij die zoon beetje wat extremistisch betreft gelijk staat aan de NSDAP


Je draaft door. PVV heeft niet als officieel beleid het vermoorden van alle moslims. Zelfs niet eens het uitzetten ervan wat steeds geroepen wordt. Alleen zij die de grondrechten hier NIET willen erkennen en accepteren moeten vertrekken naar een plek waar dat de norm is. Wat dat betreft zou je het handvest van Hamas eens moeten lezen....Die heeft wel volkerenmoord als officieel doel er in staan.

In Nl plaatsen Moslims nog geen bommen, is nog even wachten tot we cartoons gaan publiceren denk ik dan. Elders op de wereld weten ze er wel raad mee overigens. Wat de NL moslimgemeenschap wel doet is de excessen te veel vergoeilijken. Ach het is toch logisch dat je rellen krijgt als... etc. Dat is het dus niet, dat is dus niet gesnapt . . .Als het je niet aanstaat, ga je naar de rechter. Je gaat niet dreigen, platbranden, moorden.

Bommen in Afghanistan. Wij hebben daar niets te zoeken, hadden er niet moeten zijn etc. Het bombarderen van burgers veroordeel ik net zo hard als jij. Maar over bommen en burgers in realtie met de islam is denk ik ook e.e.a. te zeggen . . .

Quote deeese:
ik schreeuw liever persoonlijk in de moskee van almelo dat allah niet bestaat dan dan dat ik in 1 van de vele gegrifomeerde gemeentes die onze streek rijk is te roepen dat god niet bestaat(of te schreeuwen dat je homo bent)


Het laatste is een stuk veiliger. Zeker als je spotprenten meeneemt van resp Mohammed en Jezus. En dat is exact de essentie van het geheel. Dit niet willen / kunnen begrijpen en daarom niets mee doen is koren op de molen van Wilders....

Quote deese:
want dat wordt ook opelijk door alle echte christenen gezecht dat homoseksualiteit een ziekte is, iets onnatuurlijks.
Alleen door de fanatieke en zonder hen in elkaar te slaan, vermoorden en anderszins. In Amsterdam wordt vanuit andere hoek anders bewezen, of je het nu leuk vind of niet....


08-09-10 19:45:25 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Rechts dwingt en wringt tot succes - dat is nu echt het SLECHTSTE teken aan de wand..

Wir mussen Siegen.. Auf zur die Entzieg!!!

08-09-10 19:50:22 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Invisible: Dat zijn een paar standpunten wie worden overschaduwd door een uiterst extreemrechts standpunt inzake Moslims in het algemeen, zo rechts als de builenpest dus. En dat geintje heeft al iemand eerder geprobeerd en kreeg er Siegheil voor terug, nee tis best, weg met de PVV in de coalitie.

08-09-10 19:56:14 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
KPUC: ik heb nog wat toegevoegd terwijl jij reageerde. Niet op jou reactie gericht dus....

PVV is het best te omschrijven als een partij die per item een standpunt heeft dat afwisselend links dan wel rechts is. Geen dogmatisme van ik ben links dus ik heb op alle gebieden linkse standpunten (c.q. rechtse)

Overigens kan je de radicale islam ook als uiterst rechts en reactionair betitelen. Daarbij vergeleken is de PVV zo links als de builenpest....

08-09-10 19:57:49 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Invisible, ik las het en het is me duidelijk dat je nog nooit in een Moskee bent geweest in Nederland.

Kpuc hoeft overigens echt niet in hoofdletters, ik zie t zo ook nog scherp genoeg ;)

08-09-10 19:59:48 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Klopt. Ik basseer me op de reacties die we gezien hebben. Als je in een moskee gaat roepen dat Allah niet bestaat en de spotprenten meeneemt lijkt me dat dus geen veilige zaak gezien de reacties erop.

Bewijs van het tegendeel altijd welkom uiteraard.


08-09-10 20:03:16 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Je baseert je op reacties van verhitte mensen wie al en tijdje tot op t bot worden beledigd? Mwah, stop dan eerst eens met het bespotten en loop niet als een bang hondje weg als men wil praten, dat getuigt namelijk van een partij hoogmoedswaanzin waar je als normaal mens niet lekker van wordt, Ik doel dus nu op onze Nationale Calimero wie zijn beweging internationaal wil laten gaan. Wat moet Nederland dan toch met zo'n man?

08-09-10 20:12:32 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
exporteren?

08-09-10 20:13:16 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Deporteren lijkt me in zijn geval een betere optie, zo de waard is?

09-09-10 11:38:46 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Koks Kwartje, wie kent het nog? En wie weet ook door wie dat Kwartje eigenlijk is bedacht? Juist ja, niet door Kok maar door een kwibus van het CDA, Drs. M.M.J. van Amlesvoort, moge de duvel zijn ziel hebben..

09-09-10 18:21:17 - Quote! - @deeese
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
@Invisible: ik bazeer mij nooit op politieke programa's ik kijk na wat de partijen doen

dat zecht veel meer dan de partij programa's

standpunt van de pvv 1 dag voor de verkiezing AOW blijft 65. een dag later de oficieele uitslag was nog niet binnen of dat was alweer van de baan.

jij weet ook dat in 2006 de volgende partijen tegen verhoging van de pensioen leeftijd waren. dit waren de PVV, PVDA, CDA, CU, VVD en de SP. vandaag de dag is enkel de SP hier nog een voorstander van dit hebben ze tussen 2 verkiezingen dit standpunt veranderd (behalve de sp). dit is een bijzonder goed praktijk voorbeeld van hoe bepaalde partijen tijdens de verkiezingen het 1 zeggen en na de verkiezing het ander.

PVV is er net zo 1. de eerste jaren had de NSDAP ook niet tot het doel de joden te vernietigen waren ze net zoals wilders ooh sorry nog wat minder. immer Wilders heeft al gezecht dat hij het depoteren van moslims als oplossing ziet. op de vraag of het alle moslims moesten worden gedepoteerd zij hij nee alleen de criminile. waarop de journalist in kwestie vroeg hoeveel dat er dan zouden zijn sprak wilders over enkele tientallen miljoenen in europe

(oftewel over 20miljoen en meer) leuk detail we kennen maar 50miljoen moslims

als we al zien hoe hij denkt over het breken van verkiezing beloftes op de verkiezings dag moet je niet raar opkijken als hij het zelfde doet met moslims alleen dan naar het extreme.

09-09-10 18:25:15 - Quote! - @Stoney
Stoney
Erelid


WMRindex: 355
OTindex: 1.337
@deeese: ik ben ook van mening dat iedere crimineel die niet uit nederland komt dus ook belgie duitsland amerika china en turkeie marokko enz enz gewoon weg uit nederland moet
je kan moeilijk een nederlander uit zijn eigen land gooien ook met een dubbel paspoort gewoon het nederlands burgerschap af nemen en weg trappen !!!

09-09-10 18:30:12 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Stoney: Een Nederlander met een dubbel paspoort is gewoon een Nederlander, je spreekt jezelf tegen 8O

09-09-10 18:32:09 - Quote! - @Stoney
Stoney
Erelid


WMRindex: 355
OTindex: 1.337
Kpuc: als je een dubbel paspoort heb ben je ook een "buitenlander" als je je hier niet kan gedragen ga je toch naar je andere vaderland !

09-09-10 18:56:02 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Stoney: Dan pleit ik ervoor om Limburg af te scheiden, mag Wilders daar naartoe vertrekken :P

09-09-10 20:15:05 - Quote! - @tummie
tummie
Junior lid

WMRindex: 8
OTindex: 15
Ik snap dat gezeik niet over die dubbele paspoorten. Wat mij betreft heb je er gewoon 1 , niet meer en niet minder. Geen Nederlands paspoort dan ook geen Nederlander. Zal straks het hele forum wel over me heen krijgen maar jammer dan. (6)

09-09-10 20:17:24 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@tummie: Dan is de vrouw van Ome Geert ook geen Nederlandse. Zij is namelijk een Hongaarse met dubbele nationaliteit. Dag Krisztina Wilders :w

Ik snap sowieso het gezeik om een paspoort niet, er is één aarde en allemaal gelijke mensen.

10-09-10 01:10:32 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
"ik wil bowlen..."

13-09-10 23:51:14 - Quote! - @deeese
deeese
Erelid


WMRindex: 2.776
OTindex: 1.242
Kpuc: ik weet niet meer waar ik het gelezen heb maar vond het een keigoeie uitspraak

"de huidige maatschapij is begonnen door een man die een hek om een stuk terrein zette en zij dat het van hem was, en tevens genoeg mensen wist te vinden die dom genoeg waren om hem te geloven"

de meeste mensen zijn ze hypocriet als maar kan. als wij naar spanje willen verhuizen moet dat maar kunnen elk land in afrika geen probleem midden oosten moeten hun ons ook maar acepteren. maar owee als iemand van uit die landen naar ons wil. (geld eigenlijk voor de hele westerse wereld) we vinden het de normaalste zaak dat wij overal kunnen wonen en werken maar andersom mag niet.

net zoals met geloof wij moeten overal het cristendom kunnen geloven maar andersom mag dan weer niet :S

zonder dat veel mensen weten klagen ze altijd over die buitenlanders maar zijn ze ondertussen zelf net zo hard een "kut"buitenlander

wisten jullie bijfoorbeeld dat wilders zelf ook een buitenlander is (in de definitie dat je een buitenlander bent als 1 van je opa of oma's in het het buitenland geboren is de definitie die hij zelf maar alte vaak bij zogeheten "marokanen" gebruikt)

namelijk iemand uit indië

hij is dan ook zo hypocriet. maar goed zo zit een bekrompen mens nu eenmal in mekaar

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 7 [8]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven