hr
jaargang -23 - laatste artikel 18-4 08:00 - 74412 artikelen - nu online 39 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 [3] 4 5 6 7

Pedo-partij

07-06-06 07:44:42
nielsano
oud Forum Moderator

WMRindex: 242
OTindex: 102
Wnplts: almere
S
heeel vies:r

07-06-06 08:05:16
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Quote Luna:
De oprichters van de Pedo-partij zijn ondergedoken,want ze worden bedreigd...wat hadden ze dan verwacht,een feestje..sukkels
In heel diep water hoop ik, met een molensteen om hun nek:lol:

07-06-06 08:45:41
nielsano
oud Forum Moderator

WMRindex: 242
OTindex: 102
Wnplts: almere
S
@Anacho, en hoeveel kilo had je in ged8en?

07-06-06 23:17:07
Lonely Wolf
Senior lid

WMRindex: 234
OTindex: 75
Wnplts: Rotterdam
Dit is nu echt Nederland op en top. Veel schelden, je gal spuwen en je mening klaar hebben. Maar voorlopig heb ik nog nergens gezien dat mensen er openlijk voor uit zijn gekomen tegen deze partij te zijn. Sterker nog ik heb nog nooit gezien dat wat een heel nederlands volk denkt dat dat ook in daden wordt omgezet. Ja protesteren en demonstreren kennen we allemaal (let op, ik ben rotterdammer;) wij gooien kennen en kunnen door elkaar heen voor de taalpuristen onder ons). Maar er is nog geen enkele boerenlul opgestaan om überhaupt het hele nederlandse 'wij gedogen alles' systeem aan te vechten. We zijn namelijk te bang voor ons eigen imago, ons gezin, onze baan of noem maar iets op waar je bang voor bent om het te verliezen, want dat hebben we allemaal.

Eigenlijk daarom (hoe ziek dan ook) hulde voor deze partij, dat zij hun nek uitsteken voor iets wat te walgelijk is voor woorden. Het is ook eigenlijk te gek voor woorden dat dit kan. Ik kan het ook nog steeds niet geloven en ik hoop ook dat het een (misselijke) grap is om nederland wakker te schudden, door te zeggen: Als wij aan je kinderen komen dan pas wordt je wel alert.

Oftewel, ik verafschuw deze partij in alles waar ze voor staan. Indien ze bekend maken dat dit alles was om te laten zien dat Nederland echt een gezapig landje is geworden, dan juich ik hun initiatief alleen maar toe(moeten ze natuurlijk wel afstand nemen van hun partijpunten, maar dat is duidelijk)

07-06-06 23:21:20
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Vertel ons dan is wat we kunnen doen? Wij kunnen als volk helemaal niets, behalve protesteren en demonstreren.

07-06-06 23:27:43
Lonely Wolf
Senior lid

WMRindex: 234
OTindex: 75
Wnplts: Rotterdam
Lol, we kunnen heel veel. Sterker nog, de regering die er zit is gekozen door het volk. Het volk kan de regering ook afzetten als het kan aantonen dat de regering niet de belangen van het volk behartigd. In zuidelijke landen zie je dit heel veel omdat de mensen daar voornamelijk een hoog temperament en laag ontbrandingsniveau hebben. Ze noemen het daar ook revolutie. Maar dat idee is iets te hoog gegrepen voor de nederlander. Het gaat nu niet echt goed, maar het kan natuurlijk nog altijd slechter. Waarom denk je dat de taal van politici zo vreselijk vervormd is de laatste tijd. Als je er echt studie naar gaat maken dan zeggen ze in 5 minuten wat ze daadwerkelijk in 3 seconden gezegd zouden kunnen hebben. Het is indekken, dubbel indekken en dat nog een keer indekken, zodat niemand vervolgd kan worden. Zo ook een minister die ontslag neemt om zo zijn verantwoordelijkheid te nemen. Dikke reet, hij/zij strijkt tonnen premies op, daarnaast heeft ze die ook al opgestreken als het willens en wetens is geweest en door ontslag te nemen valt juist de verantwoording weg richting het volk.

07-06-06 23:31:31
Lonely Wolf
Senior lid

WMRindex: 234
OTindex: 75
Wnplts: Rotterdam
Ik klink in het voorgaande iets te straf. Ik roep niet op tot revolutie, laat dat helder zijn. Het probleem daarmee is namelijk dat er altijd weer een idioot weer tot leider wordt gekozen en die wordt weer gecorumpeerd door de macht die het met zich meebrengt. Het enige wat ik bedoel is dat de nederlander heel sterk is in het zich aanpassen en het zoeken van nieuwe wegen in het nieuwe stelsel. Dat is namelijk ook wat de nederlander heeft groot gemaakt, zo kwam hij tot verre handelsreizen en pioniersgeest. Nu moeten wij echter deze geest richten op ons eigen land en de schellen van onze ogen laten vallen, zodat we er daadwerkelijk er een gezond land van kunnen maken (1 positief geluid kwam uit de stemming over de Europese Grondwet, en een ieder weet ook het effect, geen enkele regering wist hier raad mee).

25-06-06 11:29:23
nietmeer
Op de paar laatste berichten na die redelijk onderbouwd zijn, is dit hele topic een voorbeeld van mediaschaperij.

Is er hier ook maar iemand die hun partijprogramma heeft doorgelezen ipv de media achterna te lopen?

Ik zal eens zonder al jullie vooroordelen er naar kijken.

Om te beginnen, legalisatie van drugs.
Laten we eens zien hoe dit in de huidige situatie werkt.
In Nederland is marihuana gedoogd, (vrijwel) alle andere drugs op enkele apothekermedicijnen met vreemde bijwerkingen na zijn verboden.
In de meeste andere landen, ik noem nu als voorbeeld Groot-Brittanië en de Verenigde Staten zijn al die drugs verboden, soms ook een aantal van die apothekermedicijnen.
Wat zien we nu gebeuren? In de VS en in de UK is er een gigantische illegale handel in marihuana. Het is zelfs zo erg dat in die landen meer procent van de bevolking marihuana gebruikt dan in Nederland!

Wat voor gevolgen heeft het gedoogbeleid dus?

- Minder illegale handel dus beter te volgen en te controleren door de regering
- Minder procent van de bevolking gebruikt het (dit heeft wss te maken met nieuwsgierigheid en de kick van iets doen dat niet mag, dat valt weg als het legaal is)

Daarom ben ik al voor legalisatie van drugs, zolang het binnen bepaalde grenzen gehouden kan worden, en er duidelijk wordt bijgehouden wie er wat gekocht heeft. Hier hoort uiteraard zeer goede voorlichting bij.

Dat heeft natuurlijk ook te maken met de vrijheid om zelf keuzes te maken of je zoiets wil gebruiken of niet.

Daarnaast; ik vind dat veel mensen over dit punt een hypocriete mening hebben. Drugs compleet verbieden? Ok, maar dan alcohol en tabak ook verbieden, dat zijn net zo goed drugs. Als je wiet rookt heeft het hetzelfde effect op je longen als tabak. Als je het op een andere manier nuttigt, dan is het volgens onderzoeken zelfs minder gevaarlijk dan alcohol en tabak, en zeker minder verslavend.
Volgende punt, de pedofilie.

Voordat jullie enge dingen gaan denken, ik ben zelf geen pedofiel hoor.

Pedofilie is om te beginnen een seksuele fetish, te vergelijken met een seksuele interesse in ondergoed of latex of bondage of noem maar op.
Zo\'n seksuele fetish hebben heel veel mensen, het is dus eigenlijk als iets \'normaals\' te beschouwen. Waar die fetishes precies vandaan komen is onbekend.

Helaas zijn er onder deze gigantische groep fetishes ook enkele die een groot probleem opleveren. Hieronder vallen pedofilie, necrofilie en nog enkele zaken.
Het probleem is dat deze fetishes gaan over zaken die gewoonweg niet kunnen. Het is nogal lastig om er van af te komen, dat is te zien aan de vele nieuwsberichten erover (ik denk dat veel pedofielen wel willen niet zo te zijn maar zichzelf niet kunnen veranderen).

Maar, zoals met alle psychologische problemen kom je er niet vanaf als je er niet over praat. Openheid is dus de boodschap.

Denken jullie dat pedofielen hierover durven te praten als ze overal reacties krijgen zoals \"SLUIT ZE MAAR OP; HAK HUN GESLACHTSORGAAN ERAF\" en zulke zaken? Tuurlijk niet.

Ik denk dat het belangrijk is als we accepteren dat zulke mensen er zijn, zodat ze het durven te zeggen en we ze kunnen helpen.

Ik ben er niet voor dat pedofilie legaal wordt, maar ik denk dat jullie houding totaal niet bijdraagt aan het oplossen van dit probleem, het misschien zelfs erger maakt.

Wat ik wel even wil zeggen, mensen worden seksueel \'rijp\' in hun puberteit, ergens tussen de 10 en 17? jaar.

Als een jongen en meisje van 14 a 15 jaar een stelletje vormt, en ze voelen zich beide seksueel rijp, vind ik het totaal geen probleem als ze seks met elkaar hebben, zolang ze het beiden maar goed vinden.

Hoewel niemand hier achter komt, is dit volgens de wet verboden!

Het heeft geen haast omdat toch niemand het kan controleren maar de wet zou hiervoor wel bijgesteld kunnen worden. Ook dit was een punt van die partij.

Eventjes de hele zaak vanuit een ander oogpunt bekeken.

Edit: Trouwens, die petitie steunen als je er tegen bent heeft geen zin... gaat gewoon stemmen op een andere partij en deze partij verdwijnt vanzelf in de vergeetput.

Erg lange post maar ik heb wel meteen alles gezegd dat ik kwijt wilde :)

29-06-06 19:08:56
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
ik wordt meteen lid:oops::r
Edit Sjaak: zwaar overschot aan icoontjes. Beetje ingedikt.

29-06-06 19:22:42
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Quote Pluppel:
ik wordt meteen lid:oops::r
Edit Sjaak: zwaar overschot aan icoontjes. Beetje ingedikt.


Sorry sjaak, maar als je zoiets van een pedopartij leest, vind ik 1 icoontje wat weinig:lol:
Edit Sjaak: Snap ik, maar de het wordt anders een beetje teveel ;)

05-07-06 13:55:48
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik lees net dat het bijna onmogelijk is een politieke partij te verbieden.
Lees hier
Dus waarschijnlijk komt de pedo-partij er gewoon :|

05-07-06 15:26:55
SlomNoel
Senior lid

WMRindex: 731
OTindex: 338
Wnplts: Landgraaf
S
Ok, dan is de volgende stap een partij oprichten, die het per wet mogelijk maakt alle pedofielen te vermoorden, sterker nog: als je een pedofiel tegenkomt, MOET je 'm om zeep helpen, dat zal 1 van de speerpunten van die partij zijn.

05-07-06 23:17:29
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Quote SlomNoel:
Ok, dan is de volgende stap een partij oprichten, die het per wet mogelijk maakt alle pedofielen te vermoorden, sterker nog: als je een pedofiel tegenkomt, MOET je 'm om zeep helpen, dat zal 1 van de speerpunten van die partij zijn.


Goed bedacht:lol:

07-07-06 13:39:28
heb ik
Oud Moderator


WMRindex: 1.801
OTindex: 1.045
Quote Zeepbel:
Als een jongen en meisje van 14 a 15 jaar een stelletje vormt, en ze voelen zich beide seksueel rijp, vind ik het totaal geen probleem als ze seks met elkaar hebben, zolang ze het beiden maar goed vinden.

Hoewel niemand hier achter komt, is dit volgens de wet verboden!

Mag dat niet!?:?:|

08-07-06 11:05:06
nietmeer
Nee, dat mag niet. Krom he?

08-07-06 11:15:22
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
Volgens mij mag dit wel, beide zijn namelijk nog minderjarig. De grens van 16 is voor een 16 jarige een iemand van boven de 18.

12-07-06 12:10:24
blusgast
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 1.779
Quote Voogeltje:
Volgens mij mag dit wel, beide zijn namelijk nog minderjarig. De grens van 16 is voor een 16 jarige een iemand van boven de 18.

Helaas vogeltje, de wet verbied ook sexuele contacten tussen minderjarigen onderling. Maar ja we wonen in het poldermodel en een beetje rotzooien in het hoge gras tussen de jonge bloempjes wordt oogluikend toegestaan. Daarnaast zijn pedopraktijken open en bloot te ontwaren in welk tienerblad dan ook. Lees de ingezonden brieven maar een van meisjes van 12 die voor het eerst doktertje willen spelen met hun vriend van 18. Daar wordt ook niets aan gedaan en kan ook niet. Is verantwoordelijkheid van de ouders (die hoogstwaarschijnlijk in het vrije hippie sex tijdperk zijn blijven steken)

12-07-06 14:31:33
SlomNoel
Senior lid

WMRindex: 731
OTindex: 338
Wnplts: Landgraaf
S
Orale sex mag toch, want dat is geen sex (volgens B. Clinton, USA) ?

13-07-06 20:58:27
Lananq
Erelid

WMRindex: 465
OTindex: 4.018
S
Quote:
Om het dan maar gelijk helemaal off-topic te maken .... Iemand enig idee wat een Pedopyrofilatelist is ?
Beetje uitgebouwd: homonecrokleptopedopyrofilatelist

Een dode homo die gestolen kinderpostzegels in brand steekt en ze dan *.

14-07-06 01:16:12
Enkie
Oudgediende


WMRindex: 2.511
OTindex: 18.336
ik twijfel soms serieus wat het moet worden in de toekomst :? ik zie voor me dat alle normale mensen emigreren als dit allemaal normaal wordt en Nederland een internationale verzamelplaats voor pedo's wordt

17-07-06 11:22:55
SlomNoel
Senior lid

WMRindex: 731
OTindex: 338
Wnplts: Landgraaf
S
En toch mogen ze gewoon doorgaan.... Zie hier en huiver.

17-07-06 11:31:01
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
De normen en waarden in Nederland stellen geen reet meer voor...

17-07-06 11:37:53
Ricardo
finalist MPPV 06

WMRindex: 267
OTindex: 287
Wnplts: Arnhem
dat zulke vieze ouwe mannetjes een politieke partij oprichten:r

17-07-06 11:44:08
SlomNoel
Senior lid

WMRindex: 731
OTindex: 338
Wnplts: Landgraaf
S
Quote Luna:
De normen en waarden in Nederland stellen geen reet meer voor...
En wie loopt daar altijd over te lullen (sorry, nette woorden gebruiken: "loopt daarover te penissen")... Meneer Balkellende en z'n 40 rovers. En wie doet er vervolgens geen reet aan (sorry: doet er geen bilspleet aan): Diezelfde JP B en z'n rariteiten-kabinet.

Maar ja, die hebben we zelf gekozen.

07-08-06 20:58:09
baggerlip
Senior lid

WMRindex: 394
OTindex: 199
Wnplts: Rozenburg
S
zulke mensen moet je de penis eraf snijden want het is gewoon te ziek voor woorden de pedo-partij :evil::evil::evil:

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3] 4 5 6 7

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven