|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Hey the-ghost   |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
zondag kom ik naar jou. draait er vanavond niks leuks?  en anders maandag? cleo  nog meer nieuwen?  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Jersan, riep je? @gothic, verhuizen?  de rest,  is ik weer  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
He delenn ik ben alle studiegroepnummers daar de namen van het opzoeken en dan aan het kijken wie er bij ons in studiegroep komt
De 1e die ik nu al vind van jouw studiegroep is die A. Eijsackers, dat is dat meisje met dat bruine haar wat altijd een wit shirt aanheeft met een rode tas. Je wete toch wel wie ik bedoel??? |
|
Delenn
Oudgediende
nee geen idee |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Hey Cleo  Hey Trævel weer  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Vandaag niet nbee, meeste is al begonnen want ik wilde ook met jen gaan, maar alles is al begonnen volgens mij  Maandag kan wel. Dan moeten we wel even kijken waar we heen willen, maar dat doen we zondag dan wel  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Traevel, 90% zeker van wel. Ik hoop zo dat die 10% ook doorgaat. Maar ben nu redelijk hyper en zenuwachtig |
|
nietmeer
|
Gothic verhuizen?  Traevel ja ik riep  maar waarvoor weet ik niet goed meer  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn, ja wel dat mens zit altijd of op onze rij of 1 eronder en gaat altijd helemaal aan het einde vd rij zitten ondanks dat ze naast je kan zitten en ze was toen "vrienden" met carolien Serieus weet je wel wie dat is. Denk even goed na |
|
gothic Erelid
|
Weg van de vuilnisbelt  als alles doorgaat |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
vuilnisbelt  ? |
|
Traevel Oudgediende
Quote gothic: Weg van de vuilnisbelt  als alles doorgaat Hyper en zenuwachtig... ik weet wat je bedoeld  |
|
Delenn
Oudgediende
o zij!!!!!! zeg dat dan  ik ga ff stepmania-en met 2 players!  tot vanavond ofzo  (of tot morgen) |
|
Traevel Oudgediende
Tot later delenn  Quote Jersan: Traevel ja ik riep  maar waarvoor weet ik niet goed meer  Ow, oké  |
|
nietmeer
|
|
|
Clio Erelid
Hey Jersan   Veel succes Gothic |
|
nietmeer
|
oesy Cleopatra?  |
|
gothic Erelid
|
Ben even weg |
|
nietmeer
|
tossow Gothic  pffff... Youtube doet het weer in Firefox, de chaos hier is weg, ik heb reservekopieën van mijn belangrijkste bestanden, een mail dat de 105 Donald Ducks morgen verstuurd worden  en ben weer een beetje vrolijk   |
|
Traevel Oudgediende
|
|
Clio Erelid
Goed hoor, jij ook??? Doet je computer het nog??? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
en delenn, aan namen te zien kom ik in groep met sophie ooms, ik weet wie dat is, weet jij dat ook. Met eva (dat meisje dat ook hoge cijfers haalt en die al onderzoek doet enzo(als je haar ziet weet je wel wie ik bedoel) En met die stephanie uit de groep van dianne van vorig jaar. Die met die vader als voetbalcoach. en met iemand die volgens mij goede vriendin is met esther van mijn studiegroep van vorig jaar. En ik weet dat dat laatste meisje en eva ook wel altijd druk bezig zijn met dingen, dus dat komt wel goed  Jij komt dus met die ene piep en met lisette van het 41e bestuur en met die S ali(die jongen die met desiree toen dat anatomie master had gedaan(weet je al wie) en met nog meer mensen natuurlijk. Ik ga nog even kijken of ik die ken van gezicht  |
|
nietmeer
|
@Traevel dank je  xD @Cleopatra hier gaat t wel  lees de edit van mijn vorige post maar  en hij doet t nog  nog wel  |
|