|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
|
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
is hier nog wat te doen? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Hey Gothic  Neuj tis stil @Delenn, gelukkig  |
|
Delenn
Oudgediende
ik ben echt  met paint shop pro  dan klik ik op 5 foto's zodat ze allemaal in dat programma openen, bewerk ik er 1 -->kruisje. De rest dus ook weg. Ok opnieuw, 4 foto's naar paint shop pro. 1 bewerkt. klaar. kruisje. De rest dus ook weg. En zo gaat dat door tot ik de laatste heb bewerkt  |
|
nietmeer
|
aaaaaaaaaahhhh die spywaredoctor vindt zomaar een paar honderd virusdingen, vooral van adaware...   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Delenn: vaag  ik heb gevonden hoe je in Firefox kan uitschakelen dat websites zoals marktplaats.nl je niet tegen kunnen houden om afbeeldingen op te slaan  met de rechter muisknop, zonder iets te downloaden  |
|
gothic Erelid
|
Traevel, jij was toch eten? Of is dat alweer op? |
|
Traevel Oudgediende
@gothic, ik ben het aan het maken  Heen en weer lopen enzo, maar nu is het bijna klaar  |
|
Delenn
Oudgediende
@jersan, das minder erg dan het lijkt hoor. Hij ziet vaak kleine onzinnige dingen ook als virus die niks ernstigs doen. Mijn comp zit ook altijd vol met die dingen als ik mn scan doe en ik heb er nooit last van dus... |
|
Andreesie
Oudgediende
|
bij AVG doet ie kleine dingen als warning  tot nu toe heeft ie alleen tracking cookies gevonden |
|
nietmeer
|
@Delenn er zitten 4 bedreigingen en 168 infecties  ja een aantal die niks ergs doen maar wel 13 gevaarlijke infecties maar wat moet ik ermee  |
|
nietmeer
|
hoi   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
hoi ghostje  jersan: in de vault doen denk ik ofzo |
|
gothic Erelid
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
ben weg, ga naar wat vrienden  |
|
Delenn
Oudgediende
jersan; zegtie bij mij ook vaak, is nog steeds niks of al lang opgepakt en in quarantaine gezet ofzo. Bij mijn scan haalt hij het automatisch van de computer af aan het einde van de scan of zet het in quarantaine dus ik hoef niks te doen. Weet niet wat jij voor scan hebt? |
|
nietmeer
|
laters andreesie  |
|
Traevel Oudgediende
Quote gothic: @Traevel, eet smakelijk dan alvast thnku, zal wel lukken  Tot Later Andreas  |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn
Oudgediende
doei Andreas   jersan; nee wat?  |
|
nietmeer
|
ik weet niet wat voor scan ik heb  |
|
Delenn
Oudgediende
hoe heet het programma waarmee je scant? |
|
nietmeer
|
Avira AntiVir Personal was de 1e scan, vond ie bijna niks daarna Spyware Doctor |
|
Delenn
Oudgediende
volgens mij sluit Spyware ook af door het weg te gooien hoor, maar heb zelf geen spyware dus weet het niet zeker. Is hij al klaar met scannen? |
|