|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@jersan; klik erop en hij doet alles zelf. ook als je ergens p moet klikken gewoon ff wachten en hij klikt er zelf op;) |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
welkom twee-en-een-halve anderen  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
|
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Hey Steffie  ehh  je lijkt me wel eerlijk  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Delenn erop klikken als ie al geinstalleerd is of als je dat nog moet doen? |
|
Delenn
Oudgediende
als hij al is geinstalleerd, dan krijg je een icoon op je desktop (soort schijf met een vegertje erop bij mij) dubbelklik om te openen en hij start vanzelf  |
|
nietmeer
|
owkee ff downloaden  |
|
nietmeer
|
als ie geinstalleerd is wat dan? hij vraagt om opstarten |
|
nietmeer
|
ben ik weer  , moest ff een gecrashte @#%$*pc opnieuw opstarten  |
|
Delenn
Oudgediende
stef; studiegroep is bekend (ik 12 jij 25 als het goed is  ) |
|
nietmeer
|
the-ghost jij ook al computerproblemen  kunnen ze t niet normaal doen op vrijdagavond  |
|
Delenn
Oudgediende
jersan, bij mij alstie is geinstalleerd klik ik erop dan volgende, volgende, starten. (klik maar op opstarten als hij daarom vraagt, kan zijn omdat het de eerste keer is dat je het gebruikt dat het anders is) |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Grrr, mag niet meer hyper doen en zenuwachtig zijn van mn ouders  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn, ja dat klopt, nu hebben ze anders genummerd, eerst de 1e 12 allemaal in groep 1 en nu groep 1,2,3,4 enz en dan weer opnieuwIk ben dus niet zo slim en wel eerlijk, omdat ik dus afgelopen 2 weken zo hard door heb gewerkt, dat ik dinsdag en woensdag niet meer hoef te werken waarschijnlijk omdat ik zo snel was dat er niks meer te doen is  Ik had ook kunnen gaan niksen op mijn werk, maar heb ik niet gedaan en nu verdien ik dus minder  |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: the-ghost jij ook al computerproblemen  kunnen ze t niet normaal doen op vrijdagavond  ik gewoon een pc die tig dingen tegleijk wil doen terwijl dat ding te kut is om er twee tegelijk te kunnen, en als ie dat wil doen kan ie geen kant meer op  |
|
nietmeer
|
Delenn dank je  hij doet t  en als ie opgestart is?  op start drukken rechtsonder? Gothic dat is erg  ouders zijn k*t zo |
|
nietmeer
|
Quote the-ghost: Quote Jersan: the-ghost jij ook al computerproblemen  kunnen ze t niet normaal doen op vrijdagavond  ik gewoon een pc die tig dingen tegleijk wil doen terwijl dat ding te kut is om er twee tegelijk te kunnen, en als ie dat wil doen kan ie geen kant meer op  waarom wil ie dan vanalles tegelijk doen  |
|
Delenn
Oudgediende
stef: ach meissie. zal ik je dan trakteren op een biosavondje?  |
|
gothic Erelid
|
Jersan, ik wil gewoon geduldig wachten maar dat lukt me niet zo goed |
|
nietmeer
|
|
|
gothic Erelid
|
Jersan, Op een mailtje. Dan weet ik of ik kan verhuizen of niet. Maar waarschijnlijk krijg ik het maandag pas |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Hey iedereen  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn, wanneer??? He gingen we zondag nog wat doen. Kom jij dan naar mij??? |
|
nietmeer