|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Tot vanavond/morgen delenn  |
|
nietmeer
|
|
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Sorry, ik probeer het nog een keer (!#*T!@ INTERNET!  ) Goedenavond  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Heuy Pietje  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
|
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Hey PV  Jersan, nog steeds last van virussen?  |
|
nietmeer
|
Quote pietjevlip: Sorry, ik probeer het nog een keer (!#*T!@ INTERNET!  ) Goedenavond  verander het in 'pc'en je hebt mijn probleem. g*dv*rd*mm* twee keer in een kwartier   daarom ga ik er ook vandoor. kben die #$@%pc ff helmaal zat   |
|
nietmeer
|
@Cleopatra ik weet al niet meer wat er vanavond na 't eten gebeurd is  ik ben het gelukkig alweer kwijt  ja eindelijk weer vrolijk  leve Within Temptation @Traevel ja  maar eindelijk is 't gelukt om dat Ad-Aware 2007 ofzo te verwijderen  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
ja hoor dan doe ik heel aardig(alweer) iets zoeken voor haar en dan gaat ze er gewoon vandoor. Is toch niet normaal  |
|
nietmeer
|
the-ghost  doei  succes met je pc  |
|
nietmeer
|
Steffie je had 't wel allemaal uitgezocht zeg  doe je wel goed  succes in je nieuwe klas  |
|
Traevel Oudgediende
Ad-aware is geen virus  Is juist Anti-adware  TG @Steffie, je bent te goed voor deze wereld  |
|
nietmeer
|
wat is adware  maar er waren een aantal bestanden van  of was dat van Aware...  ik weet t niet meer  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@T: Er gaat nogal een iritant stukje software rond dat onder die naam het internet onveilig maakt  |
|
nietmeer
|
Quote Traevel: @Steffie, je bent te goed voor deze wereld  zelfs voor Delenn  @PV dank je, nu weet ik zeker dat ik Ad-Aware nooit meer wil hebben  |
|
Traevel Oudgediende
PV, ad-aware is toch gewoon anti malware van lavasoft? Heb het zelf niet meer, maar wat is er zo mis mee dan?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja ik wil altijd graag al een paar nieuwe namen kennen voordat studiegroep elkaar ziet, want in 1 keer 11 nieuwe namen onthouden gaat niet zo goed  Ja delenn is altijd te lui om dat soort dingen uit te zoeken en ik heb zo, als ik dan toch bezig ben kan ik gelijk wel even voor haar doen   |
|
Traevel Oudgediende
Jersan, jij zei daarstraks toch dat je youtube problemen had?  Wil bij mij ook niet laden  |
|
nietmeer
|
Steffie wat lief van je  en leuk voor jezelf natuurlijk  |
|
nietmeer
|
Quote Traevel: Jersan, jij zei daarstraks toch dat je youtube problemen had?  Wil bij mij ook niet laden  Ligt dat niet aan dat je dat afspeeldingetje (flash player) moet updaten? Had ik wel  en als dat niet werkte werd er ergens (waar geen idee, was link van iemand hiero geloof ik  ) aangeraden om dat hele flash player te verwijderen en daarna weer te installeren  |
|
Traevel Oudgediende
Neuj de hele site wil niet laden, via een andere proxy doet ie het wel  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
bij mij doet youtube het wel  En nou heb ik delenn nog niet eens kunnen vertellen dat ik vandaag WEL mijn haar heb geknipt dat kan toch gewoon niet En wedden dat als ze zondag dan komt, dan zegt ze: Waarom heb je dat niet vertelt. Nou dan stuur ik ze naar jullie en dan zeggen jullie maar dat het haar eigen schuld is omdat ze zelf spontaan er vandoor ging Mee eens  ??? |
|
nietmeer
|
ow  hier doet ie t prima  de filmpjes eindelijk ook weer  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Traevel: PV, ad-aware is toch gewoon anti malware van lavasoft? Heb het zelf niet meer, maar wat is er zo mis mee dan?  Ook  de vuile K-loodzakken vonden het wel een leuk idee om de naam van een bestrijder te gebruiken  |
|
nietmeer
|
Steffie ik ben het met je eens  ze had gewoon online moeten blijven  waarom ga je btw niet naar haar toe als je zoveel te vertellen hebt  kan ze ook niet offline gaan  |
|