|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Steffie, blog it  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
ja maar ik zie haar zondag toch. Maar ik dacht die blijft nog wel effe  Nee ik ga geen blog doen hoor Dat wordt alleen maar chaotisch. Ik wacht wel tot ik haar zie over 2 dagen   |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Ben er weer  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
@Steffie, ja hoor  @PV, oh zo; dat kan natuurlijk altijd ja hey gothic  Nieuws?  |
|
nietmeer
|
Steffie fout gedacht  leuk dat jij nog blijft  hoi gothic  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
ik heb hier madagaskar opstaan echt te leuke film   |
|
gothic Erelid
|
Traevel, Nee moest even mn ouders helpen. Ben bang dat ik toch echt tot maandag moet wachten. |
|
Traevel Oudgediende
Oh oké, dat wordt een lekker weekend dan  Laptop gefixt? @Steffie, nooit gezien  |
|
nietmeer
|
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Traevel: dat kan niet hoor Snel sbs 6 aanzetten  maar hij is wel zo afgelopen  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
|
|
gothic Erelid
|
Tot nu toe wel. Moet alleen in Amstelveen nog klooien met internet, maar ja dat is Ziggo |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@stef; ik vond madagascar wel tegenvallen. alleen die pinguins zijn supercool  we hebben nog steeds elkaar jaar zo'n pinguin mee op reis als beschermmascotte  ik ga wel ff teruglezen want kreeg een gestresst mailtje dat ik het café nog ff moest nalezen  *doodmoe btw van dat dansen* |
|
Delenn
Oudgediende
leuk stephanie booij en kooij in 1 groep  WEL mijn haar heb geknipt -->foto! |
|
Traevel Oudgediende
Quote SteffieKooij: @Traevel: dat kan niet hoor  Tuurlijk wel @gothic, ai  Sterkte  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
ja hoor mensen nu komt ze met hangende pootjes terug  Ja maar ik vind sommige stukjes leuk. ALs die leeuw met die bal een afdruk maakt zoal in Cast Away met Tom hanks enzo  Dat soort dingen zie je ook alleen als je 1 miljard films herkend  |
|
Delenn
Oudgediende
nu ga ik weer hoor. ik hoor genesis beneden  ff kijken  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
  en nu gaat ze weer weg Echt niet lief hoor mensen |
|
gothic Erelid
|
Traevel, Wens mn ouders maar sterkte. Ik heb er geen last van dat ik hyper ben..hun wel  |
|
Delenn
Oudgediende
niet mij uitschelden! wees blij dat ik weer terugkwam! nu ga ik echt   tot morgen  |
|
Traevel Oudgediende
delenn  tot morgen @Steffie, hij komt vast nog wel een keer op tv @gothic, dubbel ai  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja dat wordt echt irritant. Ik ben Stephanie Kooij en in mijn groep zit ook een Stephanie Booij. Serieus dat verzin je toch niet  |
|
gothic Erelid
|
Tot morgen Delenn  |
|
Traevel Oudgediende
Quote SteffieKooij: Serieus dat verzin je toch niet  Hoeft ook niet  Is er al  Maar ik weet dat het lastig is... Is met een tweeling ook  |
|
gothic Erelid
|
@Traevel, zeker weten..maar hun hopen ook dat het lukt |
|