hr
jaargang -25 - laatste artikel 21-6 18:00 - 77958 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 159 160 161 [162] 163 164 165 621 622 623 624

18-01-08 09:23:13
Freakje
Erelid


WMRindex: 310
OTindex: 3.416
hey mensjes:) :w

18-01-08 09:23:25
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
hallo :(

18-01-08 09:24:41
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
opzich vind ik het wel goed dat ze in de brief zetten dat je tussen 9 en 10 moet bellen.. En die kerel zou de rest van de week er ook wel geweest zij.. Alleeen hoogst irritant dat hij er niet is als ik hem nodig heb..

18-01-08 09:24:50
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
hallo mensen die er net zijn :w

18-01-08 09:26:29
Freakje
Erelid


WMRindex: 310
OTindex: 3.416
wat is er pietje??

18-01-08 09:27:45
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Ik dacht even lekker te kunnen uitslapen vandaag, beginnen ze om negen uur met groot materieel de weg open te breken:(

18-01-08 09:27:48
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.631
@TheE: das wel lullig. negen uur op je werk zijn, heb je ruuiiim de tijd om er naar toe te gaan:-:

18-01-08 09:28:21
Freakje
Erelid


WMRindex: 310
OTindex: 3.416
@pietje... das niet zo leuk *)

18-01-08 09:36:20
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
begin al die verslagen een beetje zat te worden :S

18-01-08 09:38:53
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
@Freakje: inderdaad niet :| maar goed, ik slaap nu toch niet meer... in het weekend maar inhalen dan :P

18-01-08 09:39:43
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
goedehoi! :w

18-01-08 09:40:13
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
Hey *toink* :D

18-01-08 09:41:23
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
hoi *poke* 8)

18-01-08 09:41:53
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
hallo allebei :w

alles goed?

18-01-08 09:42:41
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
ja hoor 8)

met jou?

18-01-08 09:43:30
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.631
hoi usi:w

18-01-08 09:43:43
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
bezig met een paar rot verslagen. maar voor de rest wel goed

18-01-08 09:43:44
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
alles is goed :)

18-01-08 09:43:56
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
hoi andreesie :w

hoe staat het leven ervoor? :)

18-01-08 09:45:01
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Morgen binnenkomers :w

18-01-08 09:46:09
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
ook hoi Pietje :w

tis druk hier 8O 8)

18-01-08 09:47:25
Andreesie
Oudgediende


WMRindex: 1.051
OTindex: 44.631
@usi: camera-ig:P
heb er net een besteld, zie blog maar8)

18-01-08 09:49:04
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
leuk ding man :)

lekkere zoom zit er op :)

18-01-08 09:50:52
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
die zou mijn zusje ook wel willen hebben 8O die wilt fotografie gaan doen :P

18-01-08 09:51:58
Juraj
Erelid


WMRindex: 334
OTindex: 6.240
T S
dan moet je een camera met een dikke lens kopen als je dat wil gaan doen 8)

en een zeer goede camera dan kan je helemooie plaatjes schieten :)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 159 160 161 [162] 163 164 165 621 622 623 624

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven