|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote mr-mouse: Het is niet anders. Het schijnt zo te zijn dat ik de verkeerde vriendinnetjes uitkies. Verkeerd voor jou of verkeerd voor hun?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Theemonster: Quote Luna: Mijn ma schrok eerst ook wel toen ze hoorde over Twag  Quote Naaoomii: @ Luna, dat is wel fijn!  dat kwam er volgens mij een beetje fout uit  Uhh  Thee!  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Gaat het hier nou over ouders en vriendjes/vriendinnetje?  |
|
Ikke
Oudgediende
Heel verhaal, gaan we bijna meteen nadat ik 't gepost heb naar 'n volgende pagina  |
|
nietmeer
|
is er iemand hier die ooit emotioneel geworden is van een mooi liedje? |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
hi to all, and good evening  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke, woow dat verhaal ..  Leerzaam  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mishatje: is er iemand hier die ooit emotioneel geworden is van een mooi liedje? Iedereen wel denk ik  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Kaboem? |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Heel verhaal, gaan we bijna meteen nadat ik 't gepost heb naar 'n volgende pagina  Post m opnieuw  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Ikke, woow dat verhaal ..  Leerzaam  Dus geen deo of zo, de geur van je zweet is veel belangrijker  |
|
nietmeer
|
Quote Thommy: Kaboem? Ook goedenavond Thom  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
mr-mouse Erelid
 WMRindex: 1.265 OTindex: 81 S |
Quote Ikke: Quote mr-mouse: Het is niet anders. Het schijnt zo te zijn dat ik de verkeerde vriendinnetjes uitkies. Verkeerd voor jou of verkeerd voor hun?  Voor hun. Maar ik zou het fijn vinden als het tussen vriendin/vrouw en mijn ouders ook gewoon klikt. Daarnaast heb ik nog een stiefdochter die giga dwars ligt. Gelukkig ook nog een eigen dochter die het bij opa en oma altijd hartstikke naar haar zin heeft. |
|
Thommy Erelid
|
Heb net 20 cd's gekocht  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Thommy: Kaboem? Kablam? |
|
Thommy Erelid
|
He, een Delftenaar  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
hmm Ikke, dat stuk over symmetrie, kun je dus stellen dat puistjes en agne enzo, dat maakt het gezict minder symmetrisch, en daardoor ben je onaatrekkeijk ofzo? denk dat er een meer directe reden achter zit *puistenkop  * |
|
mr-mouse Erelid
 WMRindex: 1.265 OTindex: 81 S |
Ben pleite |
|
nietmeer
|
Cafe den Voogelvlucht 13 Reacties: 5089 - Naar pagina: 1 2 3 4 .... 201 202 203 204 Auteur: Voogeltje 05-07-07 15:53:48 Naaoomii 09-07-07 20:11:09 In 4 dagen zoveel?  |
|
nietmeer
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote mr-mouse: Verkeerd voor jou of verkeerd voor hun?  Voor hun. Maar ik zou het fijn vinden als het tussen vriendin/vrouw en mijn ouders ook gewoon klikt. Daarnaast heb ik nog een stiefdochter die giga dwars ligt. Gelukkig ook nog een eigen dochter die het bij opa en oma altijd hartstikke naar haar zin heeft.[/quote] Dat is vervelend dan... Maar het is niet jouw ouders' vriendin, dus wie denken ze wel niet dat ze zijn, zomaar iemand afkeuren van wie jij houdt Gelukkig zijn mijn ouders vrij makkelijk... En ze vinden LQ heel aardig  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Bij modellen kijken ze naar symmetrie in gezicht, omdat het aantrekkelijk en mooi is... Maar dat hebben niet veel mensen.. |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Boem  |
|