|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Oei, echt waar  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Jaah, totenmet zondagochtend  Nja, we mogen dan niet eens 1 momentje alleen op een kamer blijven, maar hij komt!  |
|
nietmeer
|
Kan je zkr niet wachten?  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mish, ik sta al te trappelen om hem morgen te zien  |
|
Luna
Moderator
Ja, dat is echt leuk  En zo lang ook  Misschien draaien je ouders dan beetje bij,als ze hem langer meemaken  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Luna, ja, en Cee en ik gaan proberen of ik mee naar Apeldoorn mag  Hoop dat ze wel bijdraaien dan  Jaah zolang  |
|
Luna
Moderator
Je bent in ieder geval lekker weer samen  |
|
nietmeer
|
Ik zie binnekort ook een hele goede vriendin weer sinds een jaar of 2 en half  Ze is toen verhuisd naar friesland en sinds dien niet meer gezien  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Luun, ben daar iig wel blij om  @ Mish, oeh dat is dan wel spannend!!  Jammer dat jullie elkaar dan zolang niet meer hebben gezien..  |
|
mr-mouse Erelid
 WMRindex: 1.265 OTindex: 81 S |
Quote Luna: Ja, dat is echt leuk  En zo lang ook  Misschien draaien je ouders dan beetje bij,als ze hem langer meemaken  Mag het wel hopen voor je Naaoomii. Het is absoluut niet leuk voor je als je ouders iets tegen je relatie hebben. |
|
nietmeer
|
@Naomi, ja idd maar sprak er laatst nog en ze had er wel zin in  En ik heb t idee dat wij 3'n de enige in het cafe zijn  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mr-mouse, heb jij ook ervaring daarmee dan? |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mish, ooh gelukkig!  Ja.. Mr-Mouse is ons ook komen vergezellen  |
|
nietmeer
|
4 nu  |
|
mr-mouse Erelid
 WMRindex: 1.265 OTindex: 81 S |
Ja helaas wel. En dat is zelfs nu nog zo. Zie mijn eigen ouders hierdoor erg weinig. |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mr-mouse, dat is wel heel vervelend, dat je contact met je ouders dan minder is..  |
|
nietmeer
|
Ai.. Hoe dat zo of is dat iets te veel gevraagd?  |
|
Luna
Moderator
Ik heb het ook meegemaakt, mijn opleiding was te laag en ik was niet goed genoeg voor hun zoon  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik snap niet waarom ouders zo kunnen doen... Je staat 't geluk van je eigen kind toch niet met opzet in de weg? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Ik heb het ook meegemaakt, mijn opleiding was te laag en ik was niet goed genoeg voor hun zoon  Wat heeft opleiding er nu mee te maken?  |
|
Luna
Moderator
Hun zonen deden universiteit en ze wilden iemand van zelfde niveau  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Luun, hmm het is ook *** om inderdaad de schoondochter/zoon te zijn. Mijn schoonfamilie deed/doet nooit moeilijk, maar mijn eigen familie  Wat een kakkers zijn het dan  Als je niet goed genoeg was  Ik vind het stom.  |
|
Luna
Moderator
We hadden het toch nog volgehouden maar druk werd wel zo groot. Relatie erna...ook vervelende ouders  Nu vind ik schoonouders maar eng  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke, ja het geluk van je kinderen gaat volgens mij ook altijd voor  Tenzij er iets is dat ze in gevaar brengt of iets dergelijks. Opleiding, volgens mij niet veel, het gaat er om dat je van elkaar houdt  |
|