|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Mish, 1 euro  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Theemonster: Eten moet je opeten.. niet mee gooien.. Kijk, luister maar eens naar die wijze Thee  |
|
nietmeer
|
Voor 10 euro eet naomi al het eten in het cafe op en drinkt ze alles op! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ToM_xlr: @ ikke om je even een impressie te geven: 1.ik schat zo'n 1, a 1.5 cm 2.je kan er in verdrinken, wordt wel eens tegen me gezegt(weet niet of dat positief is) 3.neus is een beetje scheef door waterpolo  4.geen idee, zal wel normaal zijn De exacte getallen maken niks uit, als ze maar hetzelfde zijn voor links en rechts  het gaat over de groottes en afstanden tov die lijn midden door je gezicht  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Mish, weet niet of ik dat opkrijg hoor  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
mja, food fight is ook leuk...  als je maar niet met bier of andere acoholische dranken gaat gooien  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Wat een niveau..   |
|
Naaoomii
Oudgediende
We gaan met Bier en andere alcoholische dranken gooien jongens ..  *Gooit met bier* Jannick  hoog he  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
waarom is het nog geen vrijdag?   |
|
nietmeer
|
Hoezo dan? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Theemonster: waarom is het nog geen vrijdag?   Het is al bijna morgen  |
|
Thommy Erelid
|
Dan gaat ze waarschijnlijk naar Wijhe  |
|
Theetje
Oudgediende
Het moet vrijdag zijn.. |
|
Thommy Erelid
|
Quote Naaoomii: Het is al bijna morgen  Jij hebt een leuke manier van optimist-zijn  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Thee, mogen die dindsag tot en met zondag er niet heeeeel even tussen zitten  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Thommy: Dan gaat ze waarschijnlijk naar Wijhe   ja  En zondag is Wouter jarig en ik ga morgen zijn cadeautje ophalen  |
|
nietmeer
|
Duurt wel ff  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Thommy: Quote Naaoomii: Het is al bijna morgen  Jij hebt een leuke manier van optimist-zijn   Jaah nee dan komt Cee.  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Thee, mogen die dindsag tot en met zondag er niet heeeeel even tussen zitten  nee... want dan duurt het nog zo lang tot het vrijdag is... |
|
nietmeer
|
Quote Naaoomii: Quote Thommy: Quote Naaoomii: Het is al bijna morgen  Jij hebt een leuke manier van optimist-zijn   Jaah nee dan komt Cee.  Ze kan niet wachten en omdat ze moet wachten eet ze nu heel veel waardoor ze morge ziek is  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Waarom is het dan niet gewoon zondag de 22ste  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Thommy: Dan gaat ze waarschijnlijk naar Wijhe   ja  En zondag is Wouter jarig en ik ga morgen zijn cadeautje ophalen  Wat voor cadootje? Ohnee, niet slim om hier te zeggen..  |
|
Theetje
Oudgediende
nee, dat ga ik niet op wmr zeggen nee  |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: Waarom is het dan niet gewoon zondag de 22ste  Vakantie? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Naaoomii: @ Thee, mogen die dindsag tot en met zondag er niet heeeeel even tussen zitten  nee... want dan duurt het nog zo lang tot het vrijdag is... Weet je wat.. Dan is het voor jou morgen vrijdag, en voor mij morgen morgen  ! Waarom wil iedereen dat het later is  |
|