|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
en toen was het weer rustig... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
I don't want to fall to pieces I just want to sit and stare at you |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote gothic: en toen was het weer rustig... En zometeen nog rustiger  Want ik ga even de lantaarnpaal gebruiken (Anders valt m'n fiets om  ) |
|
gothic Erelid
|
tegen de muur zetten? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: tegen de muur zetten? Nee, dan valt m'n stuur opzij en gaat m'n fiets tegen de vlakte  |
|
gothic Erelid
|
ik heb de ervaring dat als ik m'n fiets tegen een lantaarnpaal zet m'n fiets omvalt. maar misschien hebben jullie andere lantaarnpalen  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: ik heb de ervaring dat als ik m'n fiets tegen een lantaarnpaal zet m'n fiets omvalt. maar misschien hebben jullie andere lantaarnpalen  Gewone saaie bruine  Maar ik heb een manier gevonden hoe hij wel blijft staan, maar dan zit m'n trapper bijna altijd in de weg  |
|
nietmeer
|
iedereen, de foto's op mn blog doen het eindelijk!!  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Quote Staal: iedereen, de foto's op mn blog doen het eindelijk!!  Joepie!  FF kijken... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Puck: Quote gothic: ik heb de ervaring dat als ik m'n fiets tegen een lantaarnpaal zet m'n fiets omvalt. maar misschien hebben jullie andere lantaarnpalen  Gewone saaie bruine  Maar ik heb een manier gevonden hoe hij wel blijft staan, maar dan zit m'n trapper bijna altijd in de weg  Bruine? Eh.. roestige?  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Puck: Quote gothic: ik heb de ervaring dat als ik m'n fiets tegen een lantaarnpaal zet m'n fiets omvalt. maar misschien hebben jullie andere lantaarnpalen  Gewone saaie bruine  Maar ik heb een manier gevonden hoe hij wel blijft staan, maar dan zit m'n trapper bijna altijd in de weg  Bruine? Eh.. roestige?  Nee  Gewoon  Bruin  Oud |
|
gothic Erelid
|
@Puck dat zal het zijn, wij hebben niet roestige grijze lantaarnpalen.  |
|
nietmeer
|
wij hebben ook hele enige grijze lantaarnpalen, en onze hond ziet ze soms wel even over het hoofd en stoot er dan met zn kop tegenaan  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hoi hoi  |
|
Puck Oudgediende
|
Gewoon een gitaar  |
|
gothic Erelid
|
ahhh, moet hij beter opletten de volgende keer. |
|
nietmeer
|
@Gotic, ja maarja, al loopt er een kat aan de andere kant van de straat vind ze dat toch boeiender dan op te letten waar ze loopt  |
|
gothic Erelid
|
@staal katten zijn ook leuk |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Hallo?  |
|
nietmeer
|
haha ja, die vallen in de sloot ofzo  altijd grappig om te zien! maar verder zijn ze wel lief! |
|
Puck Oudgediende
|
It's raining men  Verdomme, nou wacht ik nog wel ff  |
|
nietmeer
|
|
|
Puck Oudgediende
|
|
|
gothic Erelid
|
hoi Naaoomii staal mijn kat is glukkig niet zo dom, kat van de buren wel. Die is een keer in de winer het bevroren slootje overgestoken, dat dacht hij in de zomer ook wel te kunnen tot hij erachter kwam dat er geen ijs meer lag.  |
|