|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Quote Puck: Nou, oud, maar niet oud oud zegmaar  Als je die kleine pipo's bij mij in de klas ziet zou je zeggen dat ze net naar de brugklas gaan  Geloof me, ik ken het maar al te goed. Het is voor een jongen nog erger als je meer diepgang zoekt, omdat dat vaker bij de oudere meiden ligt. |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
je kan het me best wel leren maarde kans dat ik het onthou is erg klein, onthou alleen de dingen die ik boeiend vind en dat is niks met computers |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
Quote gothic: nee hoor hoeft niet, nergens voor nodig wordt het denk ik ook geen lowlands meer wel LL!! |
|
gothic Erelid
|
|
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
mensen, misschien morgen, heb nu niks in hijs om mijn impressiekam omhoog te zetten, moet ik nog kopen. maar zodar ik er een heb, zal ik em posten op fukung ofzo  |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
NINE INCH NAILS! En dan is er nog Trentemoller, Kaiser Chiefs... Mmmm... |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote gothic: @Loek geen foto dus nee  zal het niet doen, voordeel is wel dat niemand dan weet met wat voor een mooi meisje in naar Lowlands ga  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote AerO: Quote Puck: Nou, oud, maar niet oud oud zegmaar  Als je die kleine pipo's bij mij in de klas ziet zou je zeggen dat ze net naar de brugklas gaan  Geloof me, ik ken het maar al te goed. Het is voor een jongen nog erger als je meer diepgang zoekt, omdat dat vaker bij de oudere meiden ligt. nah, dat neemt af als je ouder bent hoor |
|
gothic Erelid
|
denk dat je toch een sterkere bril nodig hebt  |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote gothic: denk dat je toch een sterkere bril nodig hebt   ik zie je hoe je bent, nu jij nog |
|
gothic Erelid
|
lang wachten
|
|
Loek
Oudgediende
|
Quote gothic: lang wachten
misschien is er wat overredings kracht voor nodig, maar het gaat me lukken  |
|
gothic Erelid
|
zou je denken? ik niet namelijk |
|
ToMxlr
Erelid
|
succes loek, maar mijn ervaring met vrouwen is : nee = nee |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote ToM_xlr: succes loek, maar mijn ervaring met vrouwen is : nee = nee Precies!  |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: succes loek, maar mijn ervaring met vrouwen is : nee = nee mijn ervaring is dat als je nee zegt het omgeluld wordt naar ja, en dan moet je wegwezen Quote gothic: zou je denken? ik niet namelijk da's jammer |
|
gothic Erelid
|
inderdaad, heb me vaak genoeg om laten praten ten koste van mezelf en dat gaat nu niet meer gebeuren |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: inderdaad, heb me vaak genoeg om laten praten ten koste van mezelf en dat gaat nu niet meer gebeuren Irritant he  Gewoon aanklagen als hij het wel doet  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote gothic: inderdaad, heb me vaak genoeg om laten praten ten koste van mezelf en dat gaat nu niet meer gebeuren  you go girl  girlpower   |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote gothic: inderdaad, heb me vaak genoeg om laten praten ten koste van mezelf en dat gaat nu niet meer gebeuren mag maar ik weet beter |
|
gothic Erelid
|
@Puck ga ik zeker doen. @tom, kwestie van steeds beter voor mezelf op durven komen. |
|
Loek
Oudgediende
|
@ gothic, ga zo door met voor je zelf opkomen!! |
|
Puck Oudgediende
|
En nu weer vrolijk  |
|
gothic Erelid
|
@Loek was ik wel van plan ja |
|
Loek
Oudgediende
|
@ gothic, je bracht die ene vrouw wel redelijk aan het stuiteren, was wel grappig  |
|