|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ik ga even naar de mediamarkt, even kijken of mijn pda al binnen is  tot strakjes  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Loek ja, goed hè? Keer na m'n stage ook gehad in de metro. Kwam er een vrouw tegen over me zitten en die wist na twee tellen al over me te oordelen. Het past een keurig en net opgevoed meisje niet om zich te kleden als een gothic en naar metal te luisteren. Dat mens kende me niet eens. Ben toen ook maar weer boos geworden. |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.432
|
@ gothic, mooi zo, grow up strong!! |
|
ToMxlr
Erelid
|
@gohtic vreselijk, als van die oude mensen denken dat ze weten wat goed voor je is grrr gewoon(verbaal) overheen walsen, dan houden ze wel op met hun hokjesmetaliteit  |
|
gothic Erelid
|
ik heb haar eerst maar eens viendelijk gevraagd wie haar het recht heeft gegevn om over mij te oordelen terwijl ze me niet kent. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@gothicWaarna je haar een ferme slag in eht gezicht gaf  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Zei ze dat gewoon dan?  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Blend: @gothicWaarna je haar een ferme slag in eht gezicht gaf  en terecht maar nu moet iki echt gan, anders mis ik mijn bus...*verslaafd*  |
|
gothic Erelid
|
nee ouwe mensen mag je niet slaan. wil alleen nog steeds weten hoe ze erbij komt dat ik keurig en net ben opgevoed  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: nee ouwe mensen mag je niet slaan. wil alleen nog steeds weten hoe ze erbij komt dat ik keurig en net ben opgevoed  Dat vind ik toch opgevoed hoor;) |
|
Blend
Oud Moderator
@gothicBen je dan opgegroeid tussen de wilde dieren?  Ach, iedereen heeft heel snel zijn/haar mening klaar  Meestal iets te snel. |
|
gothic Erelid
|
koeien en schapen zijn niet echt wild, we hebben wel een keer een losgebroken stier in de voortuin gehad toen we hier nog maar net woonden, maar voor de rest geen wilde dieren. Ik heb nog nooit iemand beoordeeld op uiterlijk, dus accepteer ik het ook niet als iemand mij beoordeeld op uiterlijk en kleding. Hmmm misschien toch wel opgevoed.
|
|
Puck Oudgediende
|
Ben je opgegroeid tussen de koeien en schapen?  |
|
Blend
Oud Moderator
Dat zijn idd niet echt wilde dieren nee, maar een soms kunnen ze wel wild doen. Mensen hebben hun mening gelijk over je klaar als je iets anders kleed, gedraagd of handeld dan dat zij denken dat normaal is. Ik hoor ook vaak: "Dat had ik nooit van jou verwacht" Dat kan alleen maar komen omdat ze dan hun mening over mij te snel gemaakt hebben  |
|
gothic Erelid
|
@Puck een boerendorpje omgeven door weilanden en dus ook koeien en schapen.  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: @Puck een boerendorpje omgeven door weilanden en dus ook koeien en schapen.  Hmm, goedgekeurd  Maar ik meot volgens mij folders doen  Er staan gelukkig maar 7 pakken  |
|
gothic Erelid
|
hoop voor je dat het niet gaat regenen |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Zoo.. 3 shirts, 2 truien en 2 broeken rijker.. En ook weer 200EUR armer..  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: hoop voor je dat het niet gaat regenen Daar hoop ik ook al de hele dag op  Maar in die twee uur dat ik meot lopen gaat het vast wel weer regenen Waar in NH woon je ongeveer? |
|
gothic Erelid
|
@pck omgeving edam |
|
Puck Oudgediende
|
Quote gothic: pck omgeving edam En waar ligt Edam?  |
|
gothic Erelid