|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nono, je bent toch weggelopen  Vind het niet gek,hoor....misschien zien je ouders het dan wel beter in ook. |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote DreamerTje: contact met d'r ouders? Jemig, wel heftig hoor  Het ging er gisteren heftig aan toe.. maar de details laten we even weg... Gelukkig is het nu rustig en kunnen we even ontspannen.. iets waar we echt behoefte aan hebben. Wat dat betreft is het leven er alleen maar beter op geworden  |
|
Luna
Moderator
Geniet maar gewoon van elkaar, is ook belangrijk   |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Okee, dat lees ik dan misschien nog wel in dat mailtje dat je zou sturen..  Maar goed, geniet maar even van je rust want daarna wordt het er even echt niet beter op hoor.. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Nono, je bent toch weggelopen  Vind het niet gek,hoor....misschien zien je ouders het dan wel beter in ook. Wie niet horen wil moet maar voelen   |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Luna: Nono, je bent toch weggelopen  Vind het niet gek,hoor....misschien zien je ouders het dan wel beter in ook. soms wel, soms niet.. dat is het vervelende met ouders. ze hebben het beste met je voor, maar soms is dat niet het beste voor je..  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Luna
Moderator
Tja, dat moet dan maar. Je ziet het wel en laat het maar gewoon over je heen komen. |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ik wil best geloven dat het gisteren behoorlijk geknapt heeft  Het is inderdaad wel beter om je te kunnen ontspannen...  Dan ben je ook rustiger, en kijk je met een rustige blik de zaken weer... Ik hoop gewoon dat Naomi's (jouw?) ouders gauw inzien dat ze verkeerd bezig zijn zo (zelfde wat ik al tegen Naomi(jou?) zei vrijdag) |
|
Luna
Moderator
Ze doen ook alsof er niks aan de hand is, want anders zijn ze waarschijnlijk bang dat je niet thuiskomt.. |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Luna, dat doen we de hele dag, dag en nacht @ Dreamer, pff ja morgen moet ie weer weg.. @ Ikke, en zo is dat  @ ToM, ze hebben het beste met me voor, dat weet ik zeker, maar dat is zéker niet het beste voor me..  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
hallo   |
|
Ikke
Oudgediende
Julle hebben in ieder geval hier iedereen achter je staan  |
|
DreamerTje Oudgediende
@Naomi, je weet zelf hoe je ouders zijn.. |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Luna: Tja, dat moet dan maar. Je ziet het wel en laat het mar gewoon over je heen komen. Het is te lang over Naomi heen gekomen... daarom was vrijdag ook de druppel... Ik vind haar ech t heel moedig om wat ze heeft gedaan. Dat doe je niet zomaar... En die ouders die draaien niet zomaar bij, die moeten echt in hun kop gestampt krijgen dat naomi haar eigen keuzes wil kunnen maken. Zonder dat haar ouders zich daarmee bemoeien, anders dan advies... |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ naomi. ik snap er niet al te veel van. maargoed, dat is ok niet nodig. als je mar met jezelf kunt leven en achter je keuzes staat, dan is alles goed  |
|
Luna
Moderator
Dat is ook zo,Cee.. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote RonHunter: Naomiiiiiiiii,    Sterkte meid, Op mijn steun kun je ten alle tijden rekenen.  Regel de vluchtwagen maar alvast, dan gooi ik m'n bivakmuts in de was  |
|
DreamerTje Oudgediende
Moooi gezegd CnC, dat is ook zo! Naomi is nu 16, en al behoorlijk zelfstandig. Zij kan zelf ook haar keuzes maken en eventueel de fouten ervan inzien, als ze de verkeerde keuze heeft gemaakt. Dus dan leert ze ook zélf de gevolgen ervan en weet ze dat ze die keuze niet meer maken moet. (Tenminste, dat denk ik hoor, ken d'r niet zo goed  ) |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Ikke: Quote RonHunter: Naomiiiiiiiii,    Sterkte meid, Op mijn steun kun je ten alle tijden rekenen.  Regel de vluchtwagen maar alvast, dan gooi ik m'n bivakmuts in de was  let kick some ass  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Angel, denk niet dat ze nou al bijgedraaid zijn.. @ Ikke, ja, dat vinden we ook heel fijn, dat we weten dat er een heleboel mensen achter ons staan..  @ Dreamer, ja klopt, daarom ben ik ook zo bang om terug te gaan  Dankje Ron   Het was écht heel moeilijk om om acht uur sochtends het huis uit te lopen.. Zoiezo om weg te lopen..    |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
nou ja ik zeg hallo en niemand reageert...  ik ga maar weer weg dan... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ToM_xlr: Quote Ikke: Quote RonHunter: Naomiiiiiiiii,    Sterkte meid, Op mijn steun kun je ten alle tijden rekenen.  Regel de vluchtwagen maar alvast, dan gooi ik m'n bivakmuts in de was  let kick some ass  Of is er nog iemand die kan rijden, dan kan Ron voor luchtsteun zorgen  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Naaoomiiik snap no eventjes, een dingetje niet. jullie zijn net in grunn, en ook niet bij jullie thuis. waar slapen jullie dan in godsnaam? bij een vriendin ofzo? EDIT: bij nader inzien, zeg dit mar niet hier, je ouders kunnen hier ook kijen .... |
|