Cafe De Nachtvlucht |
nietmeer
|
k zit hier gewoon voor de lol en meer niet, als ik mensen kan laten lachen zal ik het niet laten |
|
nietmeer
|
Tja, ik kom voor de gezelligheid en aanspraak in de kroeg... De cijfertjes waren in het begin ff belangrijk, maar dat doet me nu werkelijk niks meer! Ik vind het wel interessant om te lezen in Bloggen over wat de mensen bezighoud  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Ik behoor ook tot de nieuwere generatie, ben aangemeld in 10-06. De oude generatie is het gezelligst en het meest vertrouwd  |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Eerlijk is eerlijk; Ik wil mijn avatar  { |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
WMR is vertrouwd voor mij.. Elke procent liefde hou ik van.. |
|
nietmeer
|
nah dat had ik int begin niet alleen toen ik er bijna was maar daardoor ben ik niet meer gaan posten of zo |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Wat zullen we poepen, zeven dagen lang Wat zullen we poepen, wat een stront Wat zullen we poepen, zeven dagen lang Wat zullen we poepen, wat een stront  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
in het begin begreep ik niet wat wmr voor mensen betekende, zat er om wat slap te lullen, en door mensen als twaggy, thee, en en nog veel meer, ben ik gaan begrijpen dat wmr een uitlaatklep is voor veel mensen om hun gevoelens te uiten, en hier kan dat ook, en je wordt gesteund,, die sfeer kan je soms heel goed proeven, de sfeer van er voor elkaar zijn |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Loek, ja ik vind het ook raar om er zo over te beginnen tegen mensen, maar ze ontdekken het toch wel vanzelf wel als ze er zelf zitten  |
|
Thommy Erelid
|
WMR heeft voor mij de laatste week erg veel impact gehad. Heb hulp gezocht bij een aantal mensen, en ben nu gestopt met roken, hasj en overmatig drinken. Nu een week, en ik hoop dat ik het volhou.
Chris en Arne bijvoorbeeld, hebben me allebei aangeraden naar mijn vaders verjaardag te gaan, gewoon om die indruk te maken.
Chris heeft me veel tips gegeven. Ik ben nu uit de horeca, en het gaat al wat beter. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Enkie: WHAAAAAAH ENKIE DIE REGEL 9 OVERTREEDT  Hmm.. @Twaggy, leuk..  |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: Regel 9 ??? |
|
Jannick
Oudgediende
@Thommy, mooi zo, ga zo door!!!   |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Jannick en Cootje, ik voegde er al wat aan toe hoor  Maar alsof wij niet zovaak zulke reacties zien die we maar gewoon laten voor wat ze zijn  |
|
nietmeer
|
je komt er wel thom   |
|
Jannick
Oudgediende
Thommy, het kan soms zijn dat ik raar doe ofzo, maar dan lijkt het net alsof ik alles in hele strenge rangen zie en dan lijkt het ook alsof mensen die ik soms wel, en soms niet mag minder zijn dan mij, terwijl ik niet zo wil denken, vet maf.. |
|
Loek
Oudgediende
|
uiteindelijk komen we er allemaal maar we staan allemaal op een andere sport op de ladder naar boven, degene die hoger staan helpen degene onder hun |
|
Twaggy Oudgediende
|
yup is een uitlaat klep voor mij gewoon lekker vaag doen af en toe. (doe ik ook met vrienden maar is toch anders |
|
Thommy Erelid
|
Want, let's face it, ik ben een wrak. Ben 17, verslaafd aan roken, hasj en drink veel te veel..  Zonder de mensen hier was ik nooit nu gaan stoppen.. |
|
nietmeer
|
bij iemand een glimlach op het gezicht toveren door mijn blogs.............ben ik weer tevree  |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Quote Thommy: Want, let's face it, ik ben een wrak. Ben 17, verslaafd aan roken, hasj en drink veel te veel..  Zonder de mensen hier was ik nooit nu gaan stoppen.. Echt goed om te horen. Ik ben zelf ook rookverslaafd, maar heb ook nog niet echt voornemens om te stoppen. Lekker hypocriet omdat ik juist tégen roken ben  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Thommy: Want, let's face it, ik ben een wrak. Ben 17, verslaafd aan roken, hasj en drink veel te veel..  Zonder de mensen hier was ik nooit nu gaan stoppen.. lijkt op mij dus. en nee andere mensen dat is niet iets om trots op te zijn.  Thom  echt knap dat je je best doet en zie je het even niet zitten kijk dan terug en dan gaat het weer |
|
Thommy Erelid
|
Ik heb heel lang met Chris (-Kpuc) lopen praten, en hij heeft hier ook ervaring mee. Chris heeft zoveel meegemaakt, daar heb ik echt respect voor.. Hij heeft me ook uitgenodigd om langs te komen, als ik 't kwijt ben.. |
|
Loek
Oudgediende
|
heb ouders die streng doch rechtmatig zijn, die hebben mij onbewust erg op het rechte pad weten te houden, aantal keer flink bezopen geweest, maar als je in de tuin ligt te kotsen en ja pa komt je ophalen en een emmer naast je bed neerzet, damn dan leer je wel snel ff iemand te respecteren |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik lust geen drank en ik vind rook alleen al vies. Lekker makkelijk  |
|