Cafe De Nachtvlucht |
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Tralalala.. |
|
nietmeer
|
|
|
Jannick
Oudgediende
Ik vind roken vies, ik drink niet, en ik ben altijd lief en ik spam, nahh.. |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
@ thom, en zijn hier een hoop mensen die een hoop hebben meegemaakt, ik heb eigenlijk altijd het gevoel gehad dat mijn leven bagger was, nou weet ik heel veel niet meer, alles verdrongen, maar als ik kijk wat sommige hier hebben meegemaakt, en hoe ze nu in het leven staan, heb ik daar zo zwaar respect voor! |
|
Jannick
Oudgediende
Trouwens, ik ga maar eens slapen.. Of mag ik nog even, Zuwe?   |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Ik heb het te bont gemaakt, te bont. Ik respecteerde mijn ouders niet eens meer.. Mijn ouders hebben me toen terecht de deur gewezen. Ik ben niet naar de jeugdopvang gegaan, maar ben bij mijn oma gaan wonen. Mijn oma houdt me op dit moment in leven, en heb met haar en een zeer goed bevriende neef een vakantie in Berlijn afgesproken. |
|
nietmeer
|
k lust wel Guinness en een peuk is ook lekker op zijn tijd  |
|
nietmeer
|
Ik rook tabak, af en toe een borreltje maar heb gelukkig nooit het respect voor mijn ouders verloren. Die heb ik juist op latere leeftijd gekregen. Helaas heb ik te kort van m'n vader mogen genieten, maar m'n moeder krijgt nu twee keer zoveel  |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Ik heb zelfs niks tegen het feit dat ik rook, ik vind het alleen vervelend voor mijn omgeving =( Oef Thommy. Ik ben wel heel erg trots op je voor het feit dat je je eigen fouten inziet en het openlijk durft te zeggen. Met zo'n instelling kom je er wel, maak je daar maar geen zorgen om  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Thommy: Ik heb het te bont gemaakt, te bont. Ik respecteerde mijn ouders niet eens meer.. Mijn ouders hebben me toen terecht de deur gewezen. Ik ben niet naar de jeugdopvang gegaan, maar ben bij mijn oma gaan wonen. Mijn oma houdt me op dit moment in leven, en heb met haar en een zeer goed bevriende neef een vakantie in Berlijn afgesproken. ken het maar ben gelukkig een inrichting in gedoken ben daar veranderd uitgekomen. en kijk nu maak nu zelfs plannen om samen te wonen. ik Twaggy die eerder iedere week een ander had. |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Thommy Erelid
|
Ik zat drie weken geleden nog op een pak peuken (20) per twee dagen, en dronk gemiddeld 3 halve liters per dag..  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik kan gelukkig goed met m'n ouders overweg, met m'n moeder soms wat stroef maar da's omdat we in sommige dingen te veel op elkaar lijken en ik te erg op m'n pa |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 719 OTindex: 22.435
|
|
|
nietmeer
|
|
|
Thommy Erelid
|
Trusten Jannick, *Boink* en een knuff  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Loek
Oudgediende
|
slaap lekker Jannick!! |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Truste Jannick
@ Zuwe wel met touw vastbinden he;) |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Welterusten jannick! o/ |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Slaap lekker Jannick  Ben even weg, moet een seizoen van 24 bedelen van mn zus  |
|
Jannick
Oudgediende
*Boink Thom(my) en Loek* Knuff voor Posi  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Loek