Cafe De Nachtvlucht |
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Loek: ik hoor wel vaker dat er verlangd wordt naar het "oude" Wmr, wat was er toen zo anders? Kort samengevat: Minder mensen, dus wat persoonlijker  |
|
nietmeer
|
lekker doe maar Guinness  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Thommy: Dankjewel allemaal  Biertje?  Blijf jij maar lekker zitten, ik pak er wel een  Hertog Jan?  |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Quote Enkie: Quote Loek: ik hoor wel vaker dat er verlangd wordt naar het "oude" Wmr, wat was er toen zo anders? Kort samengevat: Minder mensen, dus wat persoonlijker  Ik weet niet... Ik vind het ook wel persoonlijk zoals het nu is. In ieder geval met de avondploeg =) |
|
|
Quote positivily: lekker doe maar Guinness  Oeh, ik ook =) |
|
Enkie
Oudgediende
|
@AerO, ja 's avonds en 's nachts valt het wel mee, vandaar dat ik er dus ook alleen dan ben  |
|
nietmeer
|
@Enkie er zijn ook veel die volgens mij niks met hun account doen bij wmr.......... |
|
nietmeer
|
de avondploeg leert elkaar kennen  |
|
nietmeer
|
Doe mij maar een warme choco met rum  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
Quote Enkie: Quote Loek: ik hoor wel vaker dat er verlangd wordt naar het "oude" Wmr, wat was er toen zo anders? Kort samengevat: Minder mensen, dus wat persoonlijker  okee, wilde al zeggen, zo lijkt het net of de mensen die er nog niet lang bij zijn er niet thuishoren ofzo, en aangezien ik nog niet zo heel erg lang lid ben, heb ik half van  maak ik het stom? mja, dat zal dus wel aan mij liggen |
|
Enkie
Oudgediende
|
@posi, klopt ja.. en er zijn ook veel die eerst wel regelmatig op WMR kwamen en daarna ineens niet meer  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Loek, nee, het ligt natuurlijk niet aan de mensen. De sfeer was gewoon leuker, niet de personen  Edit: Oei ik spam  |
|
nietmeer
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Enkie, ik wou dat ik 's nachts op WMR kon.. Ik kan het wel, maar dan ka ik de schooldag niet volhouden. Het oude WMR, ja.. Ehm.. Persoonlijker.. Vriendelijker.. Het begon eigenlijk allemaal met Baggerlip en Laurenssie die begonnen te kloten.. Daarna kwamen er veel nieuwe mensen en de laatste 3 a 4 maanden leden bij, sommige van deze leden verafschuw ik gewoon, op heel veel avonden wanneer ik me niet goed voel en veilig voel snak ik werkelijk terug naar het cafe. Cootje, Mijn bericht is hier  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Cootje68: Doe mij maar een warme choco met rum  same here  |
|
|
Ik ben hier ook nieuw maar zo voelt het niet echt. Ik ken de meeste mensen hier nu al redelijk goed, en zij mij nu ook denk ik  |
|
Enkie
Oudgediende
|
@AerO, gaat heel snel op WMR ja  Je springt er zo tussen. |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
oef oudejaarsnacht en nieuwjaars ochtend was ik aan het zuipen in de kroegO_o te brak de dagen erna |
|
nietmeer
|
*springt ertussen  * |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote positivily: *springt ertussen  * Heey Positivily, gezellig dat je er ook bent  |
|
|
Quote positivily: *springt ertussen  * Ik miste je al =) |
|
nietmeer
|
dag enk maar ik was er al een poosje  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
het verbaast me eigenlijk dat ik pas 2 maanden geleden wmr heb ontdekt, zit al 3 jaar alleen op m'n kamer met een computer |
|
|
Quote Loek: het verbaast me eigenlijk dat ik pas 2 maanden geleden wmr heb ontdekt, zit al 3 jaar alleen op m'n kamer met een computer Ga eens naar buiten?  |
|
nietmeer
|
@Loek zolang ben ik ook nog niet lid |
|