Cafe De Nachtvlucht |
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Hoi Jannick.. Zin in een ban ofzo?  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Quote Enkie: Hoi Jannick.. Zin in een ban ofzo?  Daar is het nog veel te vroeg voor.  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote AerO: Daar is het nog veel te vroeg voor.  Het is nooit te vroeg om Jannick (terug) te plagen  |
|
Jannick
Oudgediende
Wat nou terug te plagen? HEB IK JOU OOIT WAT MISDAAAN?  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Mensen.. Vandaag is mijn vader jarig, moet ik er heen gaan of niet? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Zo vaak @Thom, gefeliciteerd  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.424
|
@ jannick, je kan niet eens alle regels in 1 post overtreden |
|
Jannick
Oudgediende
@Thommy, ligt eraan, wat wil jij? @Enkie, Wat dan? @Loek, weet ik..  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ Thommy, maak um maar wakker als ie slaapt  feli trouwens |
|
|
Enkie is een goede moderator. Zij is één met WMR en WMR is één met haar. Iedereen die WMR wat aandoet doet in principe wat tegen Enkie.
Dat verklaart waarom WMR er zo vaak uit ligt. Voor de rest alles goed Enk? o_O |
|
Thommy Erelid
|
Ik weet het niet, heb m'n ouders al zeker een half jaar niet gesproken.. |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Jannick, weet ik veel, zoveel @AerO, ik zit heel diep na te denken of dat nou positief is of niet  maar ik denk het wel  Dankje  |
|
Jannick
Oudgediende
@AerO, ik ben echt WMR verslaafd.. Ik heb het laatste berichtje van 2006 gepost, om 2 seconden voor twaalf op 31 december 2006.. Ik krijg de rillingen wanneer ik het teruglees.. Het doet me zoveel.. Ik heb zoveel steun gehad van WMR.. |
|
nietmeer
|
Quote Thommy: Mensen.. Vandaag is mijn vader jarig, moet ik er heen gaan of niet? Je moet doen wat voor jou gevoel juist is... Als je niet wilt gaan, zou ik hem wel even bellen! Het is en blijft je vader, die heb je maar één |
|
|
Quote Jannick: @AerO, ik ben echt WMR verslaafd.. Ik heb het laatste berichtje van 2006 gepost, om 2 seconden voor twaalf op 31 december 2006.. Ik krijg de rillingen wanneer ik het teruglees.. Het doet me zoveel.. Ik heb zoveel steun gehad van WMR..  Ik ken het. En ook de steun heb ik veel gezien hier op WMR =) ...Ik zei nog zo stellig dat ik niet veel tijd op WMR door zou brengen. Enkie geloofde me niet. Zie mij nu  |
|
Thommy Erelid
|
Ik denk dat ik langsga.. Ik koop wel een klein cadeautje, en zeg dat ik wil veranderen.. |
|
nietmeer
|
@Jannick: Heb je nog een linkje daar naartoe? Ben een beetje nieuwsgierig geworden  |
|
Jannick
Oudgediende
@AerO, ach, ik ben nu al meer dan anderhalf jaar lid.. En het bevalt me goed.. De tijden in het café.. De introductie van het blog, de introductie van het forum.. Mobloggen.. Alles meegemaakt.. Ik mis het vroegere WMR in het oude café.. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Cootje68: @Jannick: Heb je nog een linkje daar naartoe? Ben een beetje nieuwsgierig geworden  Even zoeken! |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Jannick, anders ik wel, daarom zit ik ook alleen nog maar 's avonds in het Café  Mja niet dat ik er overdag überhaupt veel tijd voor heb, zit teveel alleen maar alles te controleren en lezen en artikels  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ thommy, sterk van je, go for it! |
|
Enkie
Oudgediende
|
@Thom, sterkte  Moet wel goedgaan op vrijdag de 13e  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik hoor wel vaker dat er verlangd wordt naar het "oude" Wmr, wat was er toen zo anders? |
|
Thommy Erelid
|
Dankjewel allemaal  Biertje?  |
|