Cafe De Nachtvlucht |
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
@Peet ... Tistochwat ... leuke, die Kareltje  |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik ga ook maar naar bed  Ik ben trots op mezelf, ik heb al 38 Italiaanse woorden geleerd   |
|
nietmeer
|
@ Igor Sjaak is ook een schat van een parkietje. Helaas heeft hij een ongeneeslijke ziekte.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Welterusten Lananq *boink*  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Igor... Je zegt dat ze niet groter worden dan 220 pixels. Maar op FF worden die van mij op 450 pixels weergegeven (is de orginele groote van de foto.  |
|
nietmeer
|
Ik vind de foto's goed te pruimen; alleen de letters in de tekstballonen zijn vervormd.  |
|
Igor Erelid
 @ Tistochwat ...  ziellug. Laten we dan maar bidden voor Kareltje @Peet ...  Niet iedereen heeft FireFox en een eigen site  . Bovendien is het script-afhankelijk, dus is aanklikken en vergroten [m.i.] de enige optie ...  EDIT : Anders moet Tistochwat gaan RESIZEN < - Click  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Igor FF kan je gratis downloaden. Op mijn site staat een versie met de Google toolbar. Verder kan je nog add-on's toevoegen zoals bv. webdevoloper (handig om andere websites te bekijken). |
|
nietmeer
|
@ Igor Nee, we moeten bidden voor blauwe Sjakie. En hij praat zo lief: "Sjakie Sjaak, kom dan, kom dan poeperd." enz.
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
zitten jullie hier nog steeds  |
|
nietmeer
|
Quote Igor: EDIT : Anders moet Tistochwat gaan RESIZEN < - Click  Moet ik een eng ding gaan downloaden? En de virussen dan?  |
|
Igor Erelid
@Peet ... hier kun je ook FireFox downloaden  ... en dat is maar een van de weinige van de mijnen  ... Quote Tistochwat: Quote Igor: EDIT : Anders moet Tistochwat gaan RESIZEN < - Click  Moet ik een eng ding gaan downloaden? En de virussen dan?   Het is van MicroSoft Je hoeft niet zo vreselijk bang te zijn daarvoor  Het is veilig  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
DreamerTje Oudgediende
Ziet er goed uit. Je kan wel best aardig tekenen hea  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Dat is de goede versie, Igor. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Er komen later nog meer erop, maar dat duurt nog wel even. (moet de negatieven nog zoeken en dan over laten zetten op schijf.)  |
|
Igor Erelid
Kareltje ... Sjakie ... ik haal alles door elkaar  |
|
DreamerTje Oudgediende
Okee, dan hou ik je blog in de gaten  |
|
nietmeer
|
Quote Igor: Kareltje ... Sjakie ... ik haal alles door elkaar  Oh, oh, oh, oh, oh, oh. oh ....  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nja, ik ga slapen. Welterusten iedereen    Fijne nachtrust voor allemaal  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|