Cafe De Nachtvlucht |
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Ik heb alweer een theatervoorstelling gezien. Dit keer "Rigolo nouveau cirque" ( klik). Het was nogal ... apart  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Vertel  |
|
|
|
Ikke
Oudgediende
Wauw... Spannend   |
|
Heb jij nog geen voorstelling van het Limburg Festival gezien? |
|
Ikke
Oudgediende
Nee, en ik heb op het moment ook bijster weinig zin om voorstellingen te gaan bekijken  |
|
nietmeer
|
Zijn er nog bekenden hier?  |
|
Ikke
Oudgediende
Als je mij bekend noemt wel... |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Ja ik ben Tis, maar ik heb besloten te gaan slapen voor een tijdje ik zie jullie later weer  |
|
Ja, ik en Ikke. @Ikke: ik vind dat ze dit jaar erg leuke artiesten hebben  Maar ja, je moet wel zin hebben om ergens heen te gaan want in dat dorp hier komt er één artiest en verder niks. In Echt en Roermond elke dag wel wat  |
|
Welterusten Roselien  |
|
Ikke
Oudgediende
Op het moment heb ik nergens zin in.. |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Quote Lananq: Welterusten Roselien  Quote Waarmaarraar.nl 21 januari 2076:Gistermiddag, in een weide bij Eindhoven, is er een wormpje opgegeten door een vogel. Niets aan de hand, zou je zeggen, maar dat wormpje was voormalig WMR-lid Smartie. Door de recent uitgevonden reïncarnatietechnieken van doctorandus Swarovski, een bekend uitvinder, kunnen dode mensen binnen 1 uur na hun dood in een ander wezen veranderd worden. Een tweede leven als mens, of.. als dier. Smartie pleegde zelfmoord met de wens een regenworm te worden. Zij liet zich opeten, in het bijzijn van Swarovski, die de vogel in een kooi bij zich hield. De uitwerpselen zal hij veranderen in een mens, zodat Smartie later kan vertellen over haar belevenis. Meer nieuws volgt. Wat is nou in je blog |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Op het moment heb ik nergens zin in.. Ik ook niet ......  |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Quote Tistochwat: Jongens! Het is helemaal goed gekomen met de foto's in mijn blog. Ik heb er net de hele tijd mee zitten spelen.  ... GOED ZO !  |
|
nietmeer
|
Quote Igor: Quote Tistochwat: Jongens! Het is helemaal goed gekomen met de foto's in mijn blog. Ik heb er net de hele tijd mee zitten spelen.  ... GOED ZO !  Heb je al gekeken, Igor? |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
;) Ja, ik heb gekeken  ... ik moet eigenlijk dan ook een post plaatsen natuurlijk |
|
@Roselien, dat was niet mijn blog  Dat heb ik eens geschreven toen Smartie zei dat ze wel eens wilde weten hoe het is om opgegeten te worden door een vogel. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Goedenavond beste nachtbrakers  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik ga 'n poging doen tot slapen... Tot later  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Tot later Ikke  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse:  Goedenavond beste nachtbrakers  PETER!!!  @ Igor JAAAAA, schrijf wat in mijn blog? |
|
nietmeer
|
 Ikke |
|
Slaapwel Ikke  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Weer een paar tekeningen toegevoegd bij tekeningen en schilderijen. De oliepastel is een diashow geworden, met drie tekeningen.  |
|