Cafe De Nachtvlucht |
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Quote Peter Willemse: @ Igor... heb je de andere ook al gezien? ;) Er staal al laaaAAAANNNNGGGG een POST !  |
|
nietmeer
|
@ Peter Ik kan ze niet vergroten door erop te klikken.  |
|
Igor Erelid
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik had weekendverlof (militaire dienst) en ik kwam van Middelburg vandaan met de auto. Ter hoogte van Roosendaal borgwerf ging ik een paar auto's inhalen met 140 km/uur. Nadat ik ze ingehaald had keek ik op de benzinemeter. Vlak daarna raakte ik de middenberm, ging slingeren en kwam met 140 km/uur dwars op de weg, raakte drieeneenhalf keer over de kop, stak twee weghelften over, de vluchtstrook, berm met 50 meter ijzerdraad, fietspad, berm, om vervolgens op zijn kop in de sloot te belanden. Het was hartje winter en het ijs was 10 cm. di. De auto sloeg een wak in het ijs waarin hij precies inpaste. Ik lag met mijn hoofd in het water. Ik zette mij schrap tegen het dak en maakte mijn veiligheidsgordel los, gooide vervolgens mijn benen opzij, keek waar ik was en kon net langs de bestuurderszijraam door langs buiten. Diegene die achter mij reden stopten ongeveer 100 meter verder. Ze hadden maar net 50 meter naar mij toe gerend voordat ik al aan de kant van de sloot stond. Tegen de politie zei ik dat ik 130 km/uur gereden had. Vervolgens zeiden ze tegen mij dat ik maar 120 km/uur moest opgeven aan de marechaussee.
Later kreeg ik nog een rekening van 400 gulden voor het vervangen van de draad en paaltjes.
Het enigste wat nog heel was, was de uitlaat (een expertimenteel model van roestvast staal (2 mm wanddikte). |
|
Igor Erelid
|
|
Igor Erelid
 ... Tistochwat is pleite ...  Ik haal mijn test weg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Igor: Quote Peter Willemse: @ Igor... heb je de andere ook al gezien? ;) Er staal al laaaAAAANNNNGGGG een POST !  Igor, ik bedoelde in tekeningen en schilderingen (onder tijgertje)Tis, Ik heb heel veel portrettekeningen gemaakt met pastelkrijt.  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Hallo |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote Igor:  ... Tistochwat is pleite ...  Ik haal mijn test weg  NEEEEEE! Ik was er nog, maar ik kon er niet op komen want de zaak lag weer plat. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hoi Tis...Heb je bij shackimg ook nog gekeken bij tools?  |
|
nietmeer
|
Quote Peter Willemse: Hoi Tis...Heb je bij shackimg ook nog gekeken bij tools?  Ik zal het nog eens proberen, maar ik begin nu moe te worden, dus ik blijf even rustig zitten bij jullie. Hallo Roselien  |
|
WMR-kok
Oudgediende
*zet een Irisch koffie voor Tis en schenk een advokaatje in voor Kareltje, pak zelf een colatje*
|
|
Igor Erelid
 ... Tistochwat ... ik pak je FF an ... bekijk je mail  Ik wil zien, of je PC goed is  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Tis is even offline Igor.  |
|
nietmeer
|
Quote Igor:  ... Tistochwat ... ik pak je FF an ... bekijk je mail  Ik wil zien, of je PC goed is  Ik heb al gekeken en je iets teruggeschreven. |
|
Igor Erelid
Quote Tistochwat: Quote Igor:  ... Tistochwat ... ik pak je FF an ... bekijk je mail  Ik wil zien, of je PC goed is  Ik heb al gekeken en je iets teruggeschreven. Tistochwat ... kijk nou Heb je een email ?!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Zag dat Sjaak ook weer aanwezig is, zou ie schilderles komen geven?  |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.793 OTindex: 58.319
|
Moet er geverfd worden? Of gaat het om kunst? Een goede morgen ook allemaal. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Goede Morgen Sjaak  Kunst Sjaak, kunst |
|
Igor Erelid
 Nou, @Sjaak, Peet houdt van zwart By the way, mogguh  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Dan heb je dat andere portret niet gezien Igor.  |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.793 OTindex: 58.319
|
Ik heb geen verstand van kunst, maar ik krijg een deur wel zo strak in de verf, dat-ie spiegelt. Zo, nu eerst een bak koffie. |
|
WMR-kok
Oudgediende
* zet een sterke bak koffie voor Sjaak * Heb je al eens in mijn blog gekeken Sjaak. Er staan verschillende kunstwerken van mij erop.  |
|
nietmeer
|
@ Igor Ik heb je laatste mail beantwoord.  |
|