|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@toastje met brie, oh op die fiets. wij hebben ook altijd veel klanten  maar ik zie ze nooit  |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
@ Brie Heb je nog een visje voor mij meegenomen?  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Zouden er in een Creamy Bacon pizza van Domino's ook zouten en vitaminen zitten?  |
|
Irripirr Senior lid
|
@ Thom Kijk op de achterkant van de verpakking  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Thom: Zouden er in een Creamy Bacon pizza van Domino's ook zouten en vitaminen zitten?  waarschijnlijk niet, allemaal kunstof troep. Maak je eigen pizza  Dat is zo veel lekkerder man  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Thom: Zouden er in een Creamy Bacon pizza van Domino's ook zouten en vitaminen zitten?  waarschijnlijk niet, allemaal kunstof troep. Maak je eigen pizza  Dat is zo veel lekkerder man  en gezonder...denk ik.  |
|
Thommy Erelid
|
Maar ik vertrouw mijn eigen tomatensausje niet meer zo.. |
|
Irripirr Senior lid
|
Ben eten, doeggies!  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Eet ze Irripirr. @Thom-Dan gebruik je geen tomatensaus.  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
@irri, sorry vergeten.. maar zie al dat je wat te eten heb t;).. CnC, ik volg jou niet helemaal  |
|
Thommy Erelid
|
Eet ze Irr  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Thom: Maar ik vertrouw mijn eigen tomatensausje niet meer zo.. Dan stap je de AH binnen en koop je een pot Sugo Picante en een pakje tomatenpuree, en dan meng je ongeveer 1 deel sugo per 4 delen tomatenpuree vervolgens pak je een paar verse tomaten en snij je die in plakjes. Dat leg je op je pizzabodem die je zelf hebt gemaakt, over de tomatenprut heen gaat de kaas, daaroverheen gaat salami en eventueel ook nog ham. Daarna leg je de ui en paprika partjes neer, dan champignons, tonijn, en olijven. Dat dan 30 minuten in de oven en je hebt een overheerlijke pizza voor je neus waar de pizzarestaurants nog een puntje aan kunnen zuigen |
|
Thommy Erelid
|
Nou, de Appie Heijn is hier 30 seconden vandaan.. Boodschappenlijstje;
-Sugo Picante - tomatenpuree - verse tomaten - salami - ui - paprika - champigonons - olijven |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote brie: irri, sorry vergeten.. maar zie al dat je wat te eten heb t;).. CnC, ik volg jou niet helemaal  wat volg je niet?  Ik zei alleen maar dat ik veel klanten heb, alleen ik zie ze nooit. En dat kan kloppen omdat ik een helpdesk agent ben bij KPN  ik zit dus gewoon aan de telefoon  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Thom, met die ingredienten heb je een pizza voor 4 personen, je kunt na opwarmen de pizza prima nog een dag of 2 in de koelkast bewaren om daarna op te warmen |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
water boullion geduld eetzin |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Oh, en misschien wel handig om te weten, de oven moet ongeveer op 190 graden en na 15 minuten kun je het beste de pizza een halve slag draaien. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Is iedereen nou spontaan aan het koken geslagen of wat? O.o |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Nou moe.. Nou dan ga ik wel weer monologen houden  U bent gewaarschuwd.. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nog meer water even wachten aan de kraan draaien omhoog kijken centrale knop bedienen zeep zoeken inzeep gedrag meer water nog meer water een flinke plas water gordijnen dicht licht uit spot aan 10 douche vragen we gaan voor de 10.000 euro |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik vraag me af of ik het voor elkaar kan krijgen om het Nu op het forum overzichtje helemaal vol kan krijgen met CNC  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
He, bah, heraux gooit roet in t eten   Nja, morgen weer een dag  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hm, zou ik nog steeds op mn oude schoolaccount kunnen inloggen?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Nop, ik ben gedelete..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat er weer iemand in t cafe komt   |
|