|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
*zet de muziek zachter en groet Thom* Hallo Thom.  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Hee Gio!
Tsjee, zo'n voedselvergiftiging hakt er wel in.. Ben kapot :/ |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Sjongejonge... mijn laptop is eindelijk klaar met het inladen van smsberichten vanaf mijn telefoon naar de laptop... duurde zo'n 5 minuten voor 530 berichten... |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Thom: Hee Gio!
Tsjee, zo'n voedselvergiftiging hakt er wel in.. Ben kapot :/ Wat had je gegeten dan? |
|
Thommy Erelid
|
Ik had een tomatensaus gemaakt, op een koude basis. Die heb ik even verhit, droge tomaten boven de pan (gezond vocht), in olijfolie, in de pan: saus klaar. Saus weer ingevoreren en dus gister weer ondooit   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
sauzen kun je sowieso beter niet invriezen, het kan zijn dat het naderhand gaat ontbinden. Dan krijg je hetzelfde effect als wanneer je een pak volle yoghurt bevriesd en weer ontdooit.. |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Cee-N-Cee: Dan krijg je hetzelfde effect als wanneer je een pak volle yoghurt bevriesd en weer ontdooit.. Ieuw..  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Thom: Ik had een tomatensaus gemaakt, op een koude basis. Die heb ik even verhit, droge tomaten boven de pan (gezond vocht), in olijfolie, in de pan: saus klaar. Saus weer ingevoreren en dus gister weer ondooit   Dat was dus de 1ste en tevens laatste keer. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik kom er net achter dat ik 437 smsjes van naomi in mijn telefoon heb staan  Bwuhahahahahaha |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Een gouwe ouwe, vooral het einde is kippenvel. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Ik kom er net achter dat ik 437 smsjes van naomi in mijn telefoon heb staan  Bwuhahahahahaha 437maar.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Cee-N-Cee: Ik kom er net achter dat ik 437 smsjes van naomi in mijn telefoon heb staan  Bwuhahahahahaha 437maar.  Jep, en ik had al wat moeten deleten... ik heb een capaciteit van 1,5 maand aan smsjes  (500nogwat  ) |
|
Thommy Erelid
|
En nu ben ik dus kapoet. En ik had nog wel afgesproken met iemand  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Zeg nou maar gewoon dat je met M had afgesproken  |
|
Thommy Erelid
|
Oke, ik had met M afgesproken  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Zeg nou maar gewoon dat je met M had afgesproken  en dat je niet kunt, omdat je kapot bent. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Quote Cee-N-Cee: Zeg nou maar gewoon dat je met M had afgesproken  en dat je niet kunt, omdat je kapot bent. Kijk wij hebben alles door  Weet je nog dat wij voor het eerst spraken  zei al direct dat je verliefd was, jij maar ontkennen. Look who was right  |
|
Thommy Erelid
|
Dat is echt zoo klote.. :/ Die CnC heeft altijd gelijk  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Niet altijd, dat zou niet eerlijk zijn tegenover de rest van de wereld  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Voor al uw relaties CNC.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ahahahahah, ik bedacht me net iets dat naomi mij ooit had genoemd  |
|
Thommy Erelid
|
Maarja, wel klote. Want ze gaat maandag weg, dus dat wordt pas echt.. Volgend weekend ofzo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Volgensmij moet ik eten... Ciao   |
|
Thommy Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Ahahahahah, ik bedacht me net iets dat Naomi mij ooit had genoemd  Wat dan?  |
|