|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Brie: ..en die zitten dr nu doorheengeprikt. Waardoor heen?  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Door de kaart  . Ik vond het saai om ze aan het standaard kartonnetje te laten zitten  |
|
Brie Erelid
|
Puck, wel doorblijven blaten als je me nog wilt inhalen hea  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote brie: Puck, wel doorblijven blante als je me nog wilt inhalen hea  blante? |
|
Puck Oudgediende
|
Waarover?  Met mijn inspiratie..  Gaat niet lukken Edit: Dit word eng, ik begin weer te headbangen.. Het gaat gewoon automatisch als ik m'n hoofd zie in de webcam |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Waarover?  Met mijn inspiratie..  Gaat niet lukken  Als je bij de pakken neer gaat zitten en de bakken uit de hemel komen ga dan vooral niet shitten als je gietijzer door de goot ziet stromen |
|
Puck Oudgediende
|
'Het' zegt: je ziet er anders uit.. -- Dankje..  |
|
Brie Erelid
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hoi  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote brie: Noem me dom, maar ik volg jullie gesprekken niet   CnC, mierene*ker.. ik heb 't toch al verbeterd  wat ben je weer complimenteus vandaag  Oh wacht, volgens gio is de dag al afgelopen  Nou ik weet het niet meer Waar onze gesprekken over gaan? dat moet nog uitgevonden worden |
|
nietmeer
|
Goedeavond iedereen!!   |
|
Puck Oudgediende
|
|
|
Brie Erelid
|
Hee staal  hoe gaat 't met jouu? |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Zozo, daar was ik weer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Staal: Goedeavond iedereen!!   Weet je, je zou een goeie bokser zijn Quote Omroeper:
Aan deze kant hebben we de vrouw met de ijzeren vuist Een slag zo hard als metaal Wat is sterker dan de tegenstander? STAAL! Sorry  Haaaj   |
|
nietmeer
|
@Brie, ja gaat goed hoor!! met jou ook hoop ik?! |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Cee-N-Cee: [quote=brie] Noem me dom, maar ik volg jullie gesprekken niet   CnC, mierene*ker.. ik heb 't toch al verbeterd  wat ben je weer complimenteus vandaag  Oh wacht, volgens gio is de dag al afgelopen  Nou ik weet het niet meer Waar onze gesprekken over gaan? Nergens over.  |
|
Brie Erelid
|
Haha puck, is dit een afleidingsmanouvre (schrijf ik dit goed  ?) om mij het zwijgen tijdelijk op te leggen  ? |
|
nietmeer
|
CNC, alleen ben ik niet zo gespiert zeg maar.. dus ik denk niet dat ik het zal winnen;) maar wel heel leuk  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote brie: Haha puck, is dit een afleidingsmanouvre (schrijf ik dit goed  ?) om mij het zwijgen tijdelijk op te leggen  ? Shhhhhhhhampoo, nee hoor Edit: En het helpt niet eens..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Staal: CNC, alleen ben ik niet zo gespiert zeg maar.. dus ik denk niet dat ik het zal winnen;) maar wel heel leuk  ;) Het schoot zo in me op. Je hebt in ieder geval een ijzersterke naam  |
|
Brie Erelid
|
@Staal, ja zeker  . Lekker weekend  Ga je nog wat doen vanavond? |
|
nietmeer
|
nou ga misschien met wat mensjes naar schoonhoven maar weet nog niet zeker.. Jullie nog spannende planne? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Staal: nou ga misschien met wat mensjes naar schoonhoven maar weet nog niet zeker.. Jullie nog spannende planne? Ik heb inderdaad hele spannende plannen. Maar ik zou het verpesten als ik dat ga vertellen  |
|
Brie Erelid
|
Hmm nou, ik heb vanavond een verjaardag van een vriendin. Maar mijn 'spannende' avond was gister  |
|