|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
Goodgirl Senior lid WMRindex: 326 OTindex: 1.076 Wnplts: Utrecht S |
@Thom, heel goed geluisterd naar de dokter  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Alles goed met CnC  ? |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Ja toch..  En wiki zegt niets over dat alcohol tijdens een voedselvergiftiging slecht is..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote brie: Alles goed met CnC  ? Jawel hoor  ik heb vandaag geen fluit gedaan... was niet geheel de bedoeling  Hoe is t met jou? |
|
@Thom, maar ik weet niet of het zo slim is om dat als avondeten te nemen als je voedselvergiftiging hebt  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Thom: Ja toch..  En wiki zegt niets over dat alcohol tijdens een voedselvergiftiging slecht is..  kom je nog wel achter, als je straks weer boven de plee hangt.  |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
heb je voedselvergifteging?  Heb je wel verder gezocht op interne? Anders ben ik verplicht om haf 8 al dat drinken van je op te drinken ..  Hoe oud ben je eigenijk?  |
|
doeei  ben zo terug  |
|
Brie Erelid
|
@CnC, mt mij gaat het ook wel goed  . Heel de dag gewerkt zo'n beetje.. nu ben ik wat brakjes  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Nog een  tje voor Brie. Ga intussen de afwas doen. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote brie: CnC, mt mij gaat het ook wel goed  . Heel de dag gewerkt zo'n beetje.. nu ben ik wat brakjes  Oei  das minder. waar werk je? Quote Giovanni: Nog een  tje voor Brie. Ga intussen de afwas doen. We hebben een vaatwasser gio  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote brie: CnC, mt mij gaat het ook wel goed  . Heel de dag gewerkt zo'n beetje.. nu ben ik wat brakjes  Oei  das minder. waar werk je? Quote Giovanni: Nog een  tje voor Brie. Ga intussen de afwas doen. We hebben een vaatwasser gio   , maar ik dus niet.  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Oh |
|
Giovanni
Oudgediende
|
 erg he?  |
|
Brie Erelid
|
@ CnC, bij de visboer..  - nee ik stink nu niet meer, alleen m'n handen nog - @Gio, thanks dude  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni:  erg he?  wij hebben ook geen vaatwasser, ik hoef er ook geen... @Brie  is t een beetje leuk werk? |
|
Irripirr Senior lid
|
Gadsie, ik moet zo gaan frituren. Heb alleen geen zin in die vette troep. |
|
Thommy Erelid
|
@Irr. Jep, heb een voedselvergiftiging, door verhitten - ontdooien - verhitten van voedsel. Jep, ik ga die Barcardi zelf opdrinken, want ik ben 16  |
|
Thommy Erelid
|
Quote Irripirr: Gadsie, ik moet zo gaan frituren. Heb alleen geen zin in die vette troep. Dacht ik dat je bij mij kwam eten.. Heb net nog meer Cranberrie's koudgezet  |
|
Brie Erelid
|
CnC, ja het is altijd heel gezellig, maar vandaag was het echt extreem druk! andere visboer in de buurt is dicht en de mensen stonden nu buiten op hun beurt te wachten.. terwijl we een redelijk groot pand hebben! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Irripirr Senior lid
|
@ Thom Ai, hoelang loop je er al mee rond? Jaja, dan mag het he. 16  ___ Ooh ja half 8 in Delft he?  Haha! |
|
Brie Erelid
|
CnC, haha nee.. 'buiten' is overdekt.. we zitten aan de rand van een winkelcentrum en het pad wat er langs loopt is overdekt.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@brie-Your welcome dudette.  |
|