|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Oei nog 2 berichten en dan heb ik de titel van Nu op het forum volspammer verdient... Ik voel me nu al vereerd Edit: Natuurlijk gooit iemand roet in het eten KapiteinIglo  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Tuurlijk  Weet iemand nog een leuke band ofzo?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Tuurlijk  Weet iemand nog een leuke band ofzo?  NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Waarom  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Daar gaat mn WMR record   |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Nananana,  |
|
Puck Oudgediende
|
Je mag zo weer verder  Maar ik wil muziek erbij  Deze lijst begint behoorlijk te vervelen.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni: Nananana,  Nou, gemeen hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Je mag zo weer verder  Maar ik wil muziek erbij  Deze lijst begint behoorlijk te vervelen.. Nee nou hoeft het niet meer.. |
|
Puck Oudgediende
|
Deze muziek klinkt vaag als je aan het headbangen bent..  Ik snap niet waarom mensen het doen Edit: Breaking Benjamin - Sugarcoat |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Deze muziek klinkt vaag als je aan het headbangen bent..  Ik snap niet waarom mensen het doen  Waarom doe jij het dan  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik ook niet. Krijg je alleen maar hoofdpijn van. |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Puck: Deze muziek klinkt vaag als je aan het headbangen bent..  Ik snap niet waarom mensen het doen  Waarom doe jij het dan  Omdat m'n haar niet zit..  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Quote Cee-N-Cee: Quote Puck: Deze muziek klinkt vaag als je aan het headbangen bent..  Ik snap niet waarom mensen het doen  Waarom doe jij het dan  Omdat m'n haar niet zit..  En dan verwacht je dat het door het headbangen leuker gaat zitten?  |
|
Puck Oudgediende
|
Eh.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Eh.. Je hebt of een andere standaard dan de meeste andere mensen, of je hebt uniek haar  |
|
Puck Oudgediende
|
Dat zal het zijn  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Zooo. ik ben dr ook weer! Heb net even creatief een kadootje in elkaar geknutseld voor vanavond  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
A zegt: Je hebt of een andere standaard dan de meeste andere mensen?  ik zeg: Ja  A zegt: Wat mag dat dan wel betekenen?  ik zeg: Dat mag je zelf weten A zegt: Ik ga nu serieus ff wat aan m'n haar doen, brb  ik zeg: dat is het leuke ik zeg: wat, nog meer headbangen? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: A zegt: Je hebt of een andere standaard dan de meeste andere mensen?  ik zeg: Ja  A zegt: Wat mag dat dan wel betekenen?  ik zeg: Dat mag je zelf weten A zegt: Ik ga nu serieus ff wat aan m'n haar doen, brb  ik zeg: dat is het leuke ik zeg: wat, nog meer headbangen? Goh, wie zal dat nou zijn?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik heb geen idee, A |
|
Puck Oudgediende
|
Hmmmm  Brieee! Ik wil je inhalen qua OT-index Wat heb je eigenlijk voor 'iets' gemaakt?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Puck: Hmmmm  Brieee! Ik wil je inhalen qua OT-index  Wat heb je eigenlijk voor 'iets' gemaakt?  Als jij haar in wilt halen dan moet je haar geen vragen stellen waarop zij antwoord moet geven  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Puck: Hmmmm  Brieee! Ik wil je inhalen qua OT-index  Wat heb je eigenlijk voor 'iets' gemaakt?  Als jij haar in wilt halen dan moet je haar geen vragen stellen waarop zij antwoord moet geven  Ssst!  Misschien ziet ze het niet staan!  |
|
Brie Erelid
|
Hahha nee puck, das niet slim  , maar waarschijnlijk heb je me binnen no time ingehaald.. heb namelijk examens en mag niet meer zoveel op de computer  . Maargoed, ik heb een zelfgemaakte kaart gemaakt, met op de voorkant een foto van mij en die vriendin. Daarom heen zit een lijstje van bloemtjes en zo.. en mn kadootje waren 2 paar 'bloemenoorbellen' en die zitten dr nu doorheengeprikt. - ik voel me creatief  - |
|
Brie Erelid
|
Te laat puck, ik zie alles  |
|