hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-4 16:00 - 74464 artikelen - nu online 22 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 2 3 4 .... 66 67 68 [69] 70 71 72 300 301 302 303

SamuiAxes Off Topic shit

04-04-13 22:29:01
nietmeer
Wij hadden een oude Daewoo Tv. Volgens mijn vriend worden die al een aantal jaar niet meer gemaakt. :P
Bij de verhuizing heeft mijn vader bijna alles weggedaan. Wij hebben nu een erg mooie flatscreen in de woonkamer staan. Van Sharp.
Mijn broer heeft zelf op zijn kamer een Tv van Samsung gekocht.
Ik kijk bijna niks op Tv. Alleen zondagavond Nikita en Arrow. In de ochtend het Onbijtnieuws op RTL en verder heel soms. Mijn zusje kijkt vooral Tv. Ze raakt heel snel verslaagd...

04-04-13 22:57:17
nietmeer
Quote SamuiAxe:
Een van de jongere leden van WMR en ikzelf hebben af en toe best weleens hommeles. Om het gewoon recht voor zijn raap te zeggen; we mogen elkaar niet, simpel.. Maar met al mijn ondeugden heb ik één deugd, ik ben niet rancuneus. Dus toen ik las dat hij zich ingeschreven heeft voor de studie xxxxxxxx heb ik op zijn Blog een berichtje achtergelaten:

04-04-13 00:24:57 - Quote! - SamuiAxe

Ondanks onze redelijk vaak voorkomende meningsverschillen wens ik je oprecht veel succes toe met je studie ok

Tot mijn verbazing zag ik even later dat mijn berichtje verdwenen was? 8O Huh? Goed, ik nog eens gepost met de vraag aan hem of hij mijn eerste reactie verwijderd had, en zo ja, waarom? Weer wat later bleek ook mijn 2e posting weg gehaald te zijn! Het kan niet anders of deze jongeman heeft ze van zijn Blog verwijderd... Slechts zelden ben ik hier dergelijk kinderachtig en onsportief gedrag tegengekomen!

Je vertrouwde mij van het begin af aan al niet, anders had je de reactie niet bewaard of opgeslagen.

Het is goed om te weten waar je staat in het verhaal ok

:D

(enne, jonge zuurpruimen bestaan ook hoor!)

04-04-13 23:38:35
lepeltjes
Oudgediende


WMRindex: 2.486
OTindex: 5.862
Oja, nu ben ik toch?
Zucht *hete adem:D

05-04-13 00:29:05
nietmeer
@DEvH: Nee, ik heb meestal meerdere vensters open in mijn browser, (op dit moment zes), zodoende stond er nog een venster open met daarin mijn eerste berichtje aan jou, Daarom kon ik hem kopiëren, had helemaal niets van doen met wantrouwen jegens jou of wat dan ook. Maar ik heb met @lepeltjes een afspraak gemaakt dus ik ga nu geen ruzie met je zoeken :nee Misschien volgende week weer, we zien wel :)

05-04-13 04:19:04
nietmeer
@RockOpa: Ik heb inderdaad gedoken, je hebt een goed geheugen! Maar gaandeweg begon ik steeds meer last te krijgen met klaren, mijn rechteroor bleef dicht zitten en was enorm moeilijk "open te blazen". Medicijnen geprobeerd en ben ook naar een KNO-arts geweest. Mijn rechtergehoorgang is te nauw, zo nauw dat één enkele druppel water de ingang al kan blokkeren! Ik weet niet of je zelf gedoken hebt, maar laat ik je vertellen dat het ongelooflijk pijn doet als je de oren niet kunt klaren als je naar beneden gaat 8O Ik deed er soms 15 minuten over om naar 25 meter te zakken. De enige oplossing was een operatie om de gehoorgang te verwijden, en dat zie ik niet zitten. Dus helaas is mijn duiktijd verstreken.. Jammer, het is een geweldig gevoel om gewichtloos tussen de vissen en andere zeewezens te zweven :ja


05-04-13 04:48:21
RockOpa
Oudgediende


WMRindex: 6.377
OTindex: 4.540
S
Nee ik heb zelf nooit gedoken, wel gesnorkeld op Curacao toen ik nog wat jonger was. :D
Maar wat ik bedoelde is dat je in een hobby meestal veel energie insteekt om het goed te kunnen beheersen.

Jammer dat je die hobby niet meer uit kunt oefenen, de locatie waar je zit is er anders perfect voor geschikt.
Ik kijk veel onderwater docu's, prachtig vind ik dat.
Onderwater is het mooier dan erboven, zeker weten.

05-04-13 05:39:16
nietmeer
@RockOpa: Ik heb gelukkig nog wel gedoken hier, en ja, je hebt hier geweldige duiklocaties. Ook vindt je hier hele mooie locaties om te snorkelen, de vissen zijn er zo goed aan gewend dat je letterlijk tussen de scholen door zwemt, erg leuk om te ervaren :ja Er zitten vissoorten tussen die de dode huidcellen van je huid knabbelen, is in het begin een beetje raar, maar wel lekker :P

05-04-13 07:37:35
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.877
OTindex: 90.731
SamuiAxe: *)
hey, je hebt een nieuwe 'axe' :P

05-04-13 07:40:03
nietmeer
@allone: Inderdaad, ik vond het tijd om mezelf wat minder gewelddadig te presenteren (A)

05-04-13 07:44:45
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.877
OTindex: 90.731
SamuiAxe: ah, is het een liefdesbijltje dan?
heb je al vaker met dit bijltje gehakt? :P
je hebt het bijltje er dus niet bij neergelegd.. :)

05-04-13 07:52:29
nietmeer
@allone: Euh.. Wow, je maait me het gras zowat voor de voeten weg :) Maar nee, het is een strijdbijl en ik wil hiermee aan iemand aangeven dat wat mij betreft de strijdbijl begraven is... Ik weet enkel niet of hij de hint begrepen heeft, dat zal de, (nabije?), toekomst uit moeten wijzen.. Zonee, tja, dan maar hakken, maar liever niet, het is vaak zo'n zonde van de verspilde energie.. Enfin.. we zien wel...

05-04-13 08:31:26
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.877
OTindex: 90.731
SamuiAxe: ah mooi :)
je hebt gelijk :P

en als die van jou begraven is, kan iemand anders alleen maar in de lucht hakken, toch?! :P

05-04-13 08:40:01
nietmeer
SamuiAxe: het bijltje ziet er toch niet heel begraven uit. Dan had ik toch zand gezien? :P

05-04-13 08:46:16
nietmeer
wortel: Lieverd, het is een metafoor zal ik maar zeggen. Een egaal geel vlak als avatar schiet ook niet op, toch? :D

05-04-13 08:52:01
nietmeer
SamuiAxe: Ja, oké. Dat is waar. Al blijkt mijn avatar toch meer op een grijze vlek dan een fant te lijken... Heeft iemand dat beest misschien begraven?

05-04-13 08:53:53
nietmeer
wortel: Ondanks dat ik de originele foto inmiddels gezien heb, blijf ik het moeilijk vinden om uit jouw avatar een olifantje te halen 8O Ik vind het nog steeds veel meer op een getrokken kies lijken :+

05-04-13 08:55:36
nietmeer
SamuiAxe: ik zie dat beest ook dagelijks in bed liggen, zou dat helpen? :D
Als je lang kijkt kun je een pluizige slagtand/slachttand/weetikveel zien, en het ene oor dat er nog aan zit. Misschien moet ik het jongere tweelingbroertje fotograferen en lang nadenken over de belichting? Dat zou kunnen helpen.

05-04-13 09:01:29
nietmeer
wortel: De originele foto leek mij ietwat onscherp. Misschien inderdaad een goed idee om nog een paar foto's meer te nemen en dan de beste daaruit te gebruiken voor je avatar? Niet al te lang nadenken over de belichting en compositie.. Zal ik je een geheimpje verklappen? De meeste fotografen fotograferen zich helemaal de pleuris en zoeken nadien gewoon de beste foto's uit. Succes haast gegarandeerd :ja

05-04-13 09:03:22
nietmeer
SamuiAxe: Ik heb vijf foto's gemaakt 8O
Maar misschien stond mijn fototoestel weer eens op veraf scherpstelling ipv dichtbij, en ik had tegenlicht.
bovendien is het jongere tweelingbroertje van wafwaf wat duidelijker, hij heeft nog zijn originele vorm en knalblauwe ogen. Dat helpt wel :D

05-04-13 10:04:38
nietmeer
wortel: Ik kan een avatar voor je tekenen, met precies die olifant. Die houding, kleur etc. Maar dan strak en grafisch zodat het te zien is.
Ik moet ook nog dat arendjong voor je tekenen. :P

05-04-13 12:25:19
nietmeer
Alev: ik zal wel kijken hoever ik kom met die foto's. Toch een heel aardig aanbod :D

05-04-13 13:10:30
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Quote SamuiAxe:
wortel: Lieverd, het is een metafoor zal ik maar zeggen. Een egaal geel vlak als avatar schiet ook niet op, toch? :D

Wat dacht je van water? Bijl niet begraven maar in zee gedumpt. :)

05-04-13 13:23:50
nietmeer
@ledi: Het nadeel daarvan is dat je hem, als het echt nodig is, niet meer terug kunt vinden. Begraven is gewoon handiger :P

05-04-13 13:45:59
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.685
OTindex: 28.417
Quote SamuiAxe:
De meeste fotografen fotograferen zich helemaal de pleuris en zoeken nadien gewoon de beste foto's uit. Succes haast gegarandeerd :ja

H'm, dan ben ik niet één van de meeste fotografen. Onlangs ivm met m'n treintjes de oude hobby weer eens opgepakt. Oké, treintjes is een hoop stationair studiowerk op macro, maar in de meeste gevallen ben ik met één of twee shot's wel klaar. Maar dan ben ik soms wel een kwartier bezig (compositie, achtergrond, scherptediepte etc.) Ik heb nu een behoorlijke digitale camera met een hoop (te veel) mogelijkheden.

05-04-13 13:47:25
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
We hadden een Philips TV, 53cm ; teletext, Spatial Stereo.. die ging 13 jaar mee..

Hoelang houden die nieuwe Tv's het uit..

Breedbeeld, LED, LCD, ik zou het wel eens willen weten.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 66 67 68 [69] 70 71 72 300 301 302 303

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven