Cafe de Nachtvlucht |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@liz En anders, bij deze   |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Ja joepie ik ga dan denk ik ook bowlen...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Blend: liz En anders, bij deze    |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
hallo kaira  ... GEZELLIG  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Hoi  |
|
nietmeer
|
ik wil ook wel zingen hoor wedden dat jullie snel naar huis gaan |
|
nietmeer Erelid
|
kom bij de dokter dok het doet pijn pijn die je niet voelt dus zal het wel iets ernstigs zijn dok zegt:geen punt dat je een borreltje gebruikt ik krijg er zelf ook trek in als ik je adem ruik slechte gewoontes zijn het hardnekkigst slechte gewoontes zijn gewoon de pest maar slechte gewoontes blijven het lekkerst want slechte gewoontes smaken het best ga het cafe in zie ik een vrouw zo mooi en zo prachtig dat ik het niet meer hou val van mijn kruk stap op haar toe ze vraagt of ik altijd zo hopeloos doe slechte gewoontes zijn het hardnekkigst slechte gewoontes zijn gewoon de pest maar slechte gewoontes blijven het lekkerst want slechte gewoontes smaken het best pillen pleisters poeders kuren nooit meer kom ik er vanaf dat gaat nog wel even duren ik neem mijn slechte gewoontes mee in mijn graf kom in mijn coffeeshop steek nog eens op tot het allemaal draait en tolt in mijn kop dan ben ik ver heen in een heerlijke tijd ga me morgen verslapen maar heb nu nog geen spijt slechte gewoontes zijn het hardnekkigst slechte gewoontes zijn gewoon de pest maar slechte gewoontes blijven het lekkerst want slechte gewoontes smaken het best Edit: sorry voor de lange post, maar dit liedje is geweldig  .. en ik heb het weer voor elkaar... stereo posten.. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote Hans. Steen: ik wil ook wel zingen hoor wedden dat jullie snel naar huis gaan De neiging om te komen word steeds minder....  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
* wil iemamd weer chocolademelk met slagroom voor me maken *
(TWAGGY) |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer
|
goed ik zing |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote ElrohirElensar: @lizz... ahhh... toe... please.... zing een liedje voor ons   @Hans, voordeel van in de kroeg zingen, niemand die het echt opvalt hoe vals het zou kunnen zijn... ik zing ook alleen maar in deze kroeg. Als ik hier in de douche ga zingen barst waarschijnlijk de douchecabine  Kan lizz zo goed zingen dan? |
|
nietmeer Erelid
|
@Kaira: Hans is onze troubadour hoor  *Bij gebrek aan Twaggy maakt den deze een mooie choco met melk, cacao, koffiemelk, suiker en een klein scheutje rum voor de smaak. Floep dikke toef slagroom erop en klaar* |
|
Liz87 Erelid
|
Quote ElrohirElensar: @lizz... ahhh... toe... please.... zing een liedje voor ons    Haha... Daar moet ik nog tm 23 feb over na denken  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
? Quote ElrohirElensar: Kaira: Hans is onze troubadour hoor  *Bij gebrek aan Twaggy maakt den deze een mooie choco met melk, cacao, koffiemelk, suiker en een klein scheutje rum voor de smaak. Floep dikke toef slagroom erop en klaar* jij maakt hem dus |
|
Liz87 Erelid
|
@ KairA Niemand heeft me ooit gezien/gehoord dus dat weten ze nog niet  |
|
nietmeer Erelid
|
jazeker... lizz is solo 100x beter dan de spice girls (tering dat is alweer antiek) ooit bij elkaar waren  Neehoor Lizz, ik voer de druk helemaal niet op .... |
|
nietmeer
|
Quote KairA: * wil iemamd weer chocolademelk met slagroom voor me maken *
(TWAGGY) zou lekker zijn alsjeblieft  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote ElrohirElensar: jazeker... lizz is solo 100x beter dan de spice girls (tering dat is alweer antiek) ooit bij elkaar waren  Neehoor Lizz, ik voer de druk helemaal niet op .... Beter dan de spicegirls is ook niet echt moeilijk... |
|
nietmeer Erelid
|
@kaira... sorry kon me zo 123 even geen andere bedenken... en ja soms maak ik hier de choco... maar vaak genoeg ook anderen... ik geloof dat ik de enige ben die er rum indoet  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
jah lekker nou ben jij denk ik de beste vadaag  |
|
nietmeer Erelid
|
grinzz.. thx... iemand anders nog wat te drinken voor het dak van de tent afwaait   |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
kan niet meer is al gebeurt |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Lekkere chocolademelk...
|
|