Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Goedemorgen Blend  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Theemonster: en dan een 1 halen voor een scheikunde school examen, wat als ik ga herkansen een 2 wordt, omdat hij de herkansingen 10 keer zo moeilijk maakt als de toets zelf.. Tja.. "Actie --> Reactie"  Als je ziek bent kunnen ze je moeilijk een 1 geven  Echt belachelijk is dat.. Me buurmeisjes zit ook in 4 Havo en die was zo ziek dat ze regelmatig naar het ziekenhuis moest en daardoor was ze 4 van de 5 dagen in de toetsweek ziek.. en ze heeft voor al die toetsen gewoon een één gekregen  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote puppy: @Mmore, best hier, bij jou ook ik al  Lekker dagje spijbelen  Tja.. Morgen ga ik ook al niet dus mijn weekend begint hier. Morgen moet ik naar de huisarts  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik vraag mijn vader wel offie me naar school brengt, die is toch nog ziek thuis  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Elrohir... Haha... Als het zou kunnen had ik iedereen meegenomen;)  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Theemonster: ik vraag mijn vader wel offie me naar school brengt, die is toch nog ziek thuis  Lijkt me een goed idee, volgens mij ga je op de fiets niet vooruit komen met deze wind   |
|
Theetje
Oudgediende
al zal hij dat wel niet willen  he, dan moet ik toch maar fietsen  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Al leuke plannen voor het weekend gemaakt? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*pakt de autosleutels alvast en maakt zich klaar om theetje naar school te brengen* |
|
nietmeer Erelid
|
@TheEJe kan het altijd vragen.....met dit weer lijkt het me, dat je als ouder je kind toch even met de auto brengt, als je die mogelijkheid hebt.....maar ja, dat is mijn mening.... |
|
nietmeer Erelid
|
@lizz... Nope nog geen plannen voor het weekend, ik denk dus veel niks doen, daarna rustig aan doen, dan nog een beetje niks doen en maandag weer aan het werk.. Ga je 'gewoon' op vakantie naar zuid afrika? Of ga je met een doel.. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: Al leuke plannen voor het weekend gemaakt? Mijn broertjes komen langs dit weekend... en mijn ouders ook even...  (Ja voor mij is dat bijzonder... ik zie ze mischien 1 keer in de maand... zou ze meer moeten zien... ik weet het...  ) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Zo, werd even afgeleid op mijn werk. Ik moest gewoon wat doen  Dat was ff wennen  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Theetje
Oudgediende
oke, nu is het hzeker, ik moet fietsen, mijn vader ligt namelijk alweer in zijn bed  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ben ook gelijk van slag af.... Ik weet gewoon niet hoe en wat   |
|
nietmeer Erelid
|
 Thee  ..... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Zo, werd even afgeleid op mijn werk. Ik moest gewoon wat doen  Dat was ff wennen  Rustig aan Blend  ... raak niet overwerkt...  Wat zei je?... "HALLO... ik probeer hier rustig te WMRen ja..."  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: Ik ben ook gelijk van slag af.... Ik weet gewoon niet hoe en wat   er is maar 1 remedie, heel veel op wmr zeggen  |
|
Blend
Oud Moderator
@Hoskeuhahaha, ja, zo van: "ff mijn gesprek afmaken hoor, kom er zo aan!!  " @TheEIk zal mijn best doen  |
|
nietmeer Erelid
|
Wil je mijn paraplu lenen theetje??? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: oke, nu is het hzeker, ik moet fietsen, mijn vader ligt namelijk alweer in zijn bed  Tsjonge... fietsen met dit weer  ... Pak gewoon zelf die auto sleuteltjes... als hij ziek ik merkt je vader dat vast niet...  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Theetje; als ik nou bij je in de buurt had gewoond had ik best even willen brengen, maar het is me net iets te ver weg, sorry...  sterkte en succes vandaag |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @Hoskeuhahaha, ja, zo van: "ff mijn gesprek afmaken hoor, kom er zo aan!!  " "ff niet zeiken... je ziet toch dat ik bezig ben...  " EDIT: "Je mag dan wel mijn baas zijn... maar ik ben hier wel even met iets bezig met wat hogere prio..."  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ik ga mijn boek vandaag maar eens uit lezen. Hoef nog maar iets van 200 blz  |
|