Cafe de Nachtvlucht |
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu... sorry! Ga maar verder... grappig om te lezen! Quote ElrohirElensar: @lizz... de fantasie van Blend is een ongeleid projectiel  ... Haha, dat dacht ik al..;) |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
De fantasie van Blend is een snelkookpan van hete ..... en in die film spelen we allemaal mee op dit moment.. |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
Zonder fantasie ben je nergens!
|
|
nietmeer Erelid
|
@mindworks... jah... dan ben je gewoon saai op kantoor aan het werk... |
|
nietmeer
|
Den Hoskeu mag wel uitkijken dat die bonenwind niet terugslaat  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik ben weer het lijdende voorwerp  MAar, voor een aap lang niet slecht toch   |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Liz87: @ Hoskeu... sorry! Ga maar verder... grappig om te lezen!
Goed dat je me even wakker maakt... het is tijd om op jacht tegaan voor wat eten... *Hoskeu pakt zijn houten knuppel uit de bureau lade...* Eens kijken wat er vandaag door de bedrijfsrestauratie kruipt... |
|
nietmeer Erelid
|
@kpuc..
Waar is de lekkage bro ??
|
|
nietmeer
|
Fried cockroach? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Ik ben weer het lijdende voorwerp  MAar, voor een aap lang niet slecht toch   Ik wilde net zeggen... je wordt weer voor aap gezet... |
|
nietmeer
|
Grinzz, langs het kozijn, ik ben blij dat de regen is gekapt met het teisteren van m'n gordijnen  |
|
nietmeer Erelid
|
@Blend, voor een Bonobo hou je je goed staande in deze doldwaze mensenwereld hoor.. een voordeel, als aap heb je lange armen en benen, kan je je goed vasthouden in den storm.. @Hoskeu.... Goede jacht..  |
|
nietmeer Erelid
|
Ducktape bro... meters ducktape, gewoon dichtplakken die handel.. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kpuc: Den Hoskeu mag wel uitkijken dat die bonenwind niet terugslaat  Het slaat me op den duur op de luchtwegen...  Ik heb net al eens een portie chili con carne weg gebracht... zag er nog ongeveer het zelfde uit als gister... maar dan of het door de blender is geweest... Eet smakelijk trouwens... aan iedereen die zit te eten...  |
|
Blend
Oud Moderator
elrohir  maar met deze storm wil je niet in een boom zitten hoor. Even je greep verslappen en je zit 3 straten verder... |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
mogguh is er nog koffie? |
|
nietmeer Erelid
|
Hoskeu... smeerpijp @Blend.. uhu... goed vasthouden dus... |
|
nietmeer
|
Quote Blend: elrohir  maar met deze storm wil je niet in een boom zitten hoor. Even je greep verslappen en je zit 3 straten verder... lange straten zeker |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuHet 'leuke' is dat het ook ongeveer hetzelfde ruikt  |
|
Blend
Oud Moderator
Goedendag Hans  Je hebt de barre tocht heelhuids afgerondt? Of moet je jezelf nog de storm in gooien? |
|
nietmeer
|
Quote Blend: Goedendag Hans  Je hebt de barre tocht heelhuids afgerondt? Of moet je jezelf nog de storm in gooien? ik moet nog blend 1 uur ga k weg |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuHet 'leuke' is dat het ook ongeveer hetzelfde ruikt  Uhmm  .. ik weet niet hoe jij je chili con carne maakt... Ik mag hopen dat die beter ruikt als die protie die ik net doorspoelde... EDIT: Maar ik ben ff wat knuppelen in de bedrijfsrestauratie... |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
geen koffie meer O_o  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Blend: Ik ben weer het lijdende voorwerp  MAar, voor een aap lang niet slecht toch   Sta je niet graag in de spot lights? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
allo allo, hoe is het hier? |
|