Cafe de Nachtvlucht |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Hoskeu zullen ze raar opkijken  Ik neem nog een bak koffie  Wie nog meer?? |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote puppy: Ik ga mijn boek vandaag maar eens uit lezen. Hoef nog maar iets van 200 blz  welk boek?  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Mmore: Quote puppy: Ik ga mijn boek vandaag maar eens uit lezen. Hoef nog maar iets van 200 blz  welk boek?  Paula van Isabel Allende |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuTegen je baas: Even goede vrienden hoor, maar ik zit hier ook voor mezelf |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote puppy: Ik ga mijn boek vandaag maar eens uit lezen. Hoef nog maar iets van 200 blz  200blz... Het is een prentenboek mag ik hopen... (Wat hebben jullie door mijn koffie gedaan vanmorgen??... Het is nog geen tien uur en er komt al niets zinnigs meer uit...  ) |
|
puppy Erelid
|
Help, ik heb iets verkeerd gedaan en nu ben ik al mijn emailadressen kwijt  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuLaxeermiddel... Komt er tenminste nog wat zinnigs uit je |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuLaxeermiddel... Komt er tenminste nog wat zinnigs uit je Op dat gebied lukt het aardig... heb gister chili con carne gegeten... de bruine bonen werken goed  ... Iedereen maar klagen over die storm buiten... nou in mijn kantoor wil je ook niet komen  ... |
|
nietmeer
|
Quote puppy: Help, ik heb iets verkeerd gedaan en nu ben ik al mijn emailadressen kwijt  ben ik toch niet de enige die wat fout doet  |
|
nietmeer Erelid
|
*pakt alvast een emmer met dweil. En bindt elastiekjes rond de broekspijpen van den hossende keu. Kijk die gozer nou een rood aanlopen, dat kan niet goed gaan.* |
|
nietmeer Erelid
|
@puppy.. Welk email pakketje gebruik je?? |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuVoor op het tegeltje op het toilet: Some sit here and wonder, I shit here like thunder. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: Help, ik heb iets verkeerd gedaan en nu ben ik al mijn emailadressen kwijt  Dan heb je iets goed fout gedaan jah...  Dat is wel heeeel iritant... ik hoop dat je nog wel je mail hebt... dat je daar weer een deel adressen van kan terughalen... |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuVoor op het tegeltje op het toilet: Some sit here and wonder, I shit here like thunder. Some come here to sit and think, I come here to shit and stink. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote ElrohirElensar: *pakt alvast een emmer met dweil. En bindt elastiekjes rond de broekspijpen van den hossende keu. Kijk die gozer nou een rood aanlopen, dat kan niet goed gaan.* Ik hoop dat die emmer en dweil in de kast mogen blijven  ... Het is tot nu gelukkig alleen nog maar broekhoest  ... EDIT: Gelukkig een droog kuchje...  |
|
nietmeer Erelid
|
@Hoskeu OK. maar niet de stoere vent uithangen die het toppunt van lef wil gaan uittesten he.... |
|
Blend
Oud Moderator
Zo af ent oe wat druk afblazen is wel goed ja   |
|
puppy Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote puppy: Help, ik heb iets verkeerd gedaan en nu ben ik al mijn emailadressen kwijt  Dan heb je iets goed fout gedaan jah...  Dat is wel heeeel iritant... ik hoop dat je nog wel je mail hebt... dat je daar weer een deel adressen van kan terughalen... Gelukkig kan ik heel veel adressen hier terug halen want het is op mijn wmr account... Maar de werkadressen van sommige mensen waar ik wel eens mee mail die ben ik kwijt...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Blend: @HoskeuLaxeermiddel... Komt er tenminste nog wat zinnigs uit je OMG Blend wat een onderwerp rond dit tijdstip...! |
|
nietmeer Erelid
|
@lizz.... dat soort verhalen zijn niet tijdstipafhankelijk hoor  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote ElrohirElensar: @Hoskeu OK. maar niet de stoere vent uithangen die het toppunt van lef wil gaan uittesten he.... Heheheheh Nee... ik ga eerst op mijn handen staan en stop ik als het gaat gorgelen...  Nouja... laten we er maar weer over ophouden...  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|