Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer
|
Ik ben aan het hozen, de toko loopt vol hier  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Hey bro  .. handje hulp nodig??? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: - Ik wil lekker naar huis, op de bank Zitten weggedoken onder een deken en dicht tegen iemand aan ( Need a hug;) ) *Hoskeu geeft de liz een aai over de bol...* Heb je het gisteravond nog uitgehouden met die "pubers"?? Yah, ze waren vroeg weer weg  @ Blend.. Hoe raad je het  knuffel terug  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Elrohir: @Hoskeu, hier een paraplu voor je koffie.. en neem een vers bakkie;) Koffie met zo een ijs parrasolletje...  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
nietmeer Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Elrohir: @Hoskeu, hier een paraplu voor je koffie.. en neem een vers bakkie;) Koffie met zo een ijs parrasolletje...  Ja, maar wel eentje van nylon en 4 maatjes groter.. (we hebben grote kopjes hier) |
|
nietmeer
|
Bro, ik denk dat ik toch maar den dompelpomp erbij haal  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kpuc: Ik ben aan het hozen, de toko loopt vol hier  Oke... iedereen een emmer... desnoods je koffie mok... het wordt hozen in de kelder... anders gaan we naar de kelder... *Hoskeu pak een paar patronen Tec-7 kit (zelf onder water tegebruiken) en sluit de luchtslang aan...* Waar zit die lekage?!?!... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Kpuc: Bro, ik denk dat ik toch maar den dompelpomp erbij haal  Oow... laat dan die emmers en koffiemokken maar zitten...  |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
*is er weer ff*
Hallo |
|
nietmeer Erelid
|
Haai mind...
Koffie met een parapluutje?? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
mensen houd u goed vast aan iets, ik trek ff de stop eruit, dan kan het water weglopen.
*loopt vast naar de stop* |
|
nietmeer Erelid
|
*pakt de railing van de bar goed vast en zet zich schrap* |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
*houdt zich vast aan biertap  * |
|
Liz87 Erelid
|
Dat word niets fietsen vanmiddag  |
|
Blend
Oud Moderator
Is iedereen gezekerd? Dan kan de stop eraf en dan zal er een flinke draaikolk komen, dus wees voorbereid.... |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Zwager.....wind heeft bij jou in de woonplaats al schade aangericht  Bouwkraan omgevallen en op een gebouw terecht gekomen waar nog mensen aanwezig waren   |
|
Hoskeu Erelid
|
*Hoskeu slaat zijn armen om zichzelf heen...* Hij schreuwd over de bulderende storm heen: "Geen nood Hoskeu... ik hou je goed vast... als jij gaat... ga ik met je mee..."  |
|
Blend
Oud Moderator
Als je je armen goed wijd houd moet het ook goedkomen Hoskeu  |
|
nietmeer Erelid
|
Mooie nieuwe opelZo hoort een Opel er inderdaad uit te zien.  *gooit voor de zekerheid een lijntje om het enkeltje van hoskeu* |
|
Blend
Oud Moderator
elrohir Idd zo hoort een slopel eruit de zien  |
|
Liz87 Erelid
|
@ iedereen... Fantasie op hol geslagen?? |
|
Blend
Oud Moderator
liz Nee hoor, zo werkt ie altijd  |
|
nietmeer Erelid
|
@lizz... de fantasie van Blend is een ongeleid projectiel  ... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: @ iedereen... Fantasie op hol geslagen?? Toen kwam er iemand binnen met een naald... en die prikte het gedachten ballonetje kapot... *knap* Oowja... ik was op mijn werk... |
|