Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Môge Hans.....lekker geslapen |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Môgguh hans.... @Hoskeu, ja de mijne ook.. en het leuke is ik ben er ontzettend GOED in... grinzz.. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Mogûh Hans en danke Elrohir... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Nog 8 uur vandaag... en morgen 9 1/2 uur en dan is het weer weekend  |
|
Hoskeu Erelid
|
Tsjonge... Ik weet niet hoevaak ze hier het filter element van het "spamfiltertje" vervangen... maar volgens mij zittie verstopt vandaag...  Het internet is zooow traag vandaag hierzo... Oow ik zie hier de IT mannetjes al weer gestresst rond rennen... tsjonge... mooi spul die computters...  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Heej er komt eerst nog een vrijdag? Of is het vandaag vrijdag  |
|
Liz87 Erelid
|
De dagen gaan zo snel..!! Volgende week alweer week 4 van 2007  Over 6 maanden is het volop zomer ben ik alweer jarig... Tijd gaat echt snel..! |
|
nietmeer Erelid
|
Grinzz... misschien moet het spamfiltertje wel even in de wasmachine met wat Omo en Robijn... |
|
nietmeer Erelid
|
Van mijn mag de zomer komen hoor, hou niet zo van die nattigheid en de koude  .....geef mij maar gewoon lekker de zomer  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Nog 8 uur vandaag... en morgen 9 1/2 uur en dan is het weer weekend  Nou ik heb vanmiddag al weekend... nouja weekend... morgen herkansing wiskunde voor statistiek  ... Zal ik zo maar eens naar gaan kijken... Het is zulke saaie shit en het kan me zooow weinig intereseren...  Dus zo als ik al zei, met mij gaat het goed... alleen met mijn kennis over wiskunde voor statistiek wat minder ben ik bang...  |
|
nietmeer Erelid
|
 We tellen de dagen af Lizz... tijd voor groot feest dan, bbq in de tuin en de hele rambam erbij... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote LessienElensar: Van mijn mag de zomer komen hoor, hou niet zo van die nattigheid en de koude  .....geef mij maar gewoon lekker de zomer  Die kou en dat vocht gaat in je spieren en je botten zitten op den duur... als het nou droge kou is gaat het ook wel... Laat die zomer maar weer komen jah  ... (Sjeesus... ik klink als een ouwe vent...  ) |
|
puppy Erelid
|
Laat de zomer maar komen want dan krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis!!! |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: De dagen gaan zo snel..!! Volgende week alweer week 4 van 2007  Over 6 maanden is het volop zomer ben ik alweer jarig... Tijd gaat echt snel..! De tijd gaat idd veeeeeelst snel... het lijkt ook wel dat hij steeds maar sneller blijft gaan... voor je het weet ben je met pensioen...  |
|
nietmeer Erelid
|
@HoskeuMisschien BEN je wel een ouwe vent, grinzz.... |
|
puppy Erelid
|
Elrohir; ach dan staat die daar alvast. Makkelijk hoor  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote ElrohirElensar:  We tellen de dagen af Lizz... tijd voor groot feest dan, bbq in de tuin en de hele rambam erbij... Als ik NL zou zijn met mn verjaardag, dan zou ik een bbq houden en jullie uitnodigen... Gaat dit jaar alleen een beetje lastig;) |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: Môge Hans.....lekker geslapen als een  |
|
nietmeer Erelid
|
Je zat dan in Zuid-Afrika toch ????? |
|
nietmeer Erelid
|
@lizz want???? waar zit je dan??? @puppy, ja maar een boom op zijn kop in je dak is niet zo fraai gezicht hoor... |
|
nietmeer Erelid
|
@HansPas je een beetje op vanmiddag, met die harde wind  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote ElrohirElensar: @HoskeuMisschien BEN je wel een ouwe vent, grinzz.... Tsjah... wie zal het zeggen;)... Mijn profiel zegt als het goed is 24... maar daar kan je natuurlijk ook invullen wat je maar wilt...  |
|
nietmeer Erelid
|
@HoskeuMisschien voel je je wel ouder  |
|