Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Hos... dat kan inderdaad  of je voelt je onder invloed van het weer gewoon een beetje ouder... |
|
nietmeer
|
Ik zie er uit als 30 voel me 20 ben 64  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote LessienElensar: @HoskeuMisschien voel je je wel ouder  Dat ligt er aan... als ik zondag wakker wordt en ik ben de avond ervoor flink wezen stappen... dan komt het voor dat ik me minstends wel 100 voel  ...  EDIT: Nouja... als het zo voelt om 100 tezijn... dan hoef ik geen 100 te worden...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
nietmeer Erelid
|
@Hans... het gevoel is het belangrijkste  .. @Hoskeu, dat is ook al een bekend gevoel... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
goedemorgen allemaal, lekker geslapen? ik heb een probleem, het regent hier onwijs hard, om over de wind maar niet te spreken. en ik moet zo naar school fietsen.. maar het probleem is dan: dan heb ik een kleddernatte broek, moet ik eerst 1 uur stilzetten voor scheikunde se, dan 2 uur wachten, en dan 2.5 uur stilzitten voor presentaties nederlands.. ik neem wel een droge broek mee naar school  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
MMORE!!!! hoi... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Theemonster: goedemorgen allemaal, lekker geslapen? ik heb een probleem, het regent hier onwijs hard, om over de wind maar niet te spreken. en ik moet zo naar school fietsen.. maar het probleem is dan: dan heb ik een kleddernatte broek, moet ik eerst 1 uur stilzetten voor scheikunde se, dan 2 uur wachten, en dan 2.5 uur stilzitten voor presentaties nederlands.. ik neem wel een droge broek mee naar school  Goed idee! |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
 Thee......kan je niet met het openbaar vervoer? met dit weer fietsen, is nou niet het fijnste wat ik me kan bedenken  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Hallo!  Net een uur op de bus gewacht, ik ga dus echt niet meer naar school toe hoor. Elke 10 minuten hoort er een bus te komen...  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen mensen van het goede leven  |
|
puppy Erelid
|
Ik ga maar eens over op thee, begin al aardig te stuiteren  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Goedemorgen mensen van het goede leven  Morning! |
|
Theetje
Oudgediende
het openbaar vervoer is een optie, maar dan moest ik eerst 10 minuten door plassen baggeren, dan ben ik bij de tram. dan een 20 minuten in de tram, dan stoptie bijna voor school. maar fietsen duurt maar 20 minuten. En de kans is er dat de trams niet zo regelmatig rijden, want de windstoten zijn echt heel erg. Dus dan ben ik veel langer bezig, en is de kans er dat ik niet optijd op school ben voor mijn school examen |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: @ Elrohir.. in ZUID-AFRIKA ( Johannesburg)  Dat heb je wel eens verteld... wie of wat ging je daar ookalweer helpen?? *Hoskeu graaft in zijn hoofd naar herinneringen... tis hier net een gaten kaas... maar dan met meer gaten dan kaas...  * |
|
Mmore
Administrator
|
Quote puppy: Ik ga maar eens over op thee, begin al aardig te stuiteren  Ik niet  Moet koffie  Alles goed trouwens?  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Paps... Haha... De reis is al volgeboekt... En ik denk niet dat het gaat lukken om meerdere mensen mee te nemen in mn koffer  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: Goedemorgen mensen van het goede leven  goede morgen  , lekker geslapen? @elrohir; ik heb geen regenpak  |
|
Mmore
Administrator
|
@TheE: Anders ga je niet naar school..  |
|
nietmeer Erelid
|
Smôggus Blend... bakkie? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Goedemorgen mensen van het goede leven  Goede morgen Blend...  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Mmore: @TheE: Anders ga je niet naar school..  en dan een 1 halen voor een scheikunde school examen, wat als ik ga herkansen een 2 wordt, omdat hij de herkansingen 10 keer zo moeilijk maakt als de toets zelf.. bovendien mis ik dan ook een nl presentatie die voor 40% meeteld en ik niet mag herkansen... |
|
nietmeer Erelid
|
*Nieuwe ronde koffie en thee voor de liefhebbers het staat er klaar voor* @lizz.. jij hebt geen idee hoe klein ik me kan opvouwen  ik pas dan gewoon in de handbagage.. |
|
puppy Erelid
|
@Mmore, best hier, bij jou ook hoor ik al  Lekker dagje spijbelen  |
|