Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
grinzz... een snorfiets  opgevoerd?  dat mag natuurlijk niet  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Kan je niet beter een auto nemen Muts.......? da's toch veel warmer?  en droger. |
|
nietmeer Erelid
|
@Muts... Ach de nederlandse rijbewijzen beginnen met de letter A, voor de motoren.. dus als je daar nou gewoon mee begint..  .. |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
als jij mij een auto (inclusief rijbewijs) geeft dan neem ik wel de auto... tot dan ga ik wel nog eventjes met t openbaar vervoer  |
|
nietmeer Erelid
|
@Sjatter....sssssttttttt.... geen negatieve vibes richting dit beginnend motortalent...
Ennuh... op de motor heb ik het nooit koud, kwestie van een goed pak. En nat word ik ook niet (datzelfde pak) |
|
|
@elrohir: ik denk dat ik in geval van rijbewijs gewoon alles tegelijk doe, dat schiet misschien wel op. maar een mototpak ziet niet stoer uit  zoals ik al zei bij de motor: het hoeft niet ahndig te zijn als het maar goed uitziet  |
|
sjatter
Oudgediende
@ Elrohir Nee hoor ik hou wel van motor rijden,heb ik zelf ook gedaan.  Ik ga mijn twee meterbak ff opzoeken, ik heb slaap.  |
|
nietmeer Erelid
|
Quote Muts: maar een mototpak ziet niet stoer uit  zoals ik al zei bij de motor: het hoeft niet ahndig te zijn als het maar goed uitziet  Uhm.... een motorpak is je ENIGE bescherming als er wat gebeurt. Dus rijden in een spijkerbroek met een leren jack   Er is tegenwoordig wel een bedrijf in Frankrijk dat motorbroeken maakt die er erg ruig uitzien, net spijkerbroeken.. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Môge allen.....is er hier nog een sambuca te vinden ????? |
|
nietmeer Erelid
|
*Snaait de fles van de plank en schenkt een dubbele buca in voor zijn liefje*
Proost schat.. |
|
nietmeer Erelid
|
Dank je lieverd.....proost  |
|
nietmeer Erelid
|
@Muts, lees even mijn laatste blog entry en je weet waarom ik NOOIT zonder motorpak erop klim. En ach, heb keuze uit 3 pakken dus altijd wel eentje die in het modebeeld van de dag past;) |
|
nietmeer Erelid
|
Trusten Sjatter... slaap lekker.. En niet vergeten.... 1 te gaan liggen voor je gaat slapen 2 je ogen dicht te doen grinzz... |
|
|
ja, die veiligheid ook altijd... tststs, maar eerst voor het verzamelboekje met stempeltjes gaan, dan de rest  wat hoor ik daar? een zacht stemmetje dat mij roept...zou het? ja! het is mijn bed dat roept! ik kan m niet alleen laten als hij me nodig heeft  ik ga een dutje doen! tot de volgende keer en een prettige nacht nog en slaap allemaal lekekr en droom leive dingen over elfjes, dwergen en roze wolkjes op die je kunt springen die je kunt eten asl suikerspin! |
|
sjatter
Oudgediende
Hihihi trust............ |
|
nietmeer Erelid
|
Trusten Muts en Sjatter  |
|
nietmeer Erelid
|
Grinzz... truste mutsie... tot de volgende keer... droom lekker over ijsjesetende teddyberen  . |
|
nietmeer Erelid
|
EVERZWIJN.....
Kelen we er nog eentje?? of ben je van de vorige in combinatie met den Rock in slaap gekieperd?? |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
*Dekt Everzwijn toe met een dekentje op de bank, en begint met opruimen. Vaatwasser vullen en aanzetten, rommel opruimen, allemaal heel zachtjes. Zwaait nog even naar Everzwijn en trekt samen met Lessien de deur achter zich dicht.* |
|
nietmeer Erelid
|
Diem perdidi |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
*slaapt rustig verder en verwacht diep van binnen morgen wel weer bervrijd te worden uit het cafè*
Oogjes dicht en snaveltjes toe! |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Ik heb nu kansloos bij elk forum onderwerp wat geschreven en hier gebeurt gewoon niets. Dat moet wel voor het eerst in lange tijd zijn op dit tijdstip.
Welterusten allemaal dan maar. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
goede zorgen allemaal |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
*Zet een grote pot koffie* |
|