Cafe de Nachtvlucht |
smurfje Senior lid WMRindex: 180 OTindex: 142 Wnplts: zwijndrech
|
wat is er mis met pubers ??  |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Hoe gaat het met de mensen hier?  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu..Yah.. Mn zusje is vandaag jarig, en ze is met allemaal ' vrienden' die het alleen maar hebben over vakantie, stappen, drugs en gezeik over 1 of ander wijffie..
Yeah... Ik heb mensendieck oefentherapie en dat is echt heel vermoeiend! |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote smurfje: wat is er mis met pubers ??  Dat ze zich overal mee bemoeien...  Is een geintje smurfje...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote smurfje: wat is er mis met pubers ??  Met sommige heel veel! |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Gefeliciflapstaart met je zusje Liz |
|
Liz87 Erelid
|
@ Styvon, dankje! |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ smurfje ach ja ik wil jullie niet jaloers maken met mijn weekje vrij moet dan wel ff dinsdag een herkansing inleverene enzo dus moet wel af en toe gewoon ff naar school om herkansingen in te leveren |
|
Hoskeu Erelid
|
@Liz... ja gegeliciteerd...
Mensendieck... wel eens ergens een klok horen fluiten... maar geen idee waar die lepel nou hangt...
|
|
Irripirr Senior lid
|
Bah wat een ellendig kut weer zeg! |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz... ja gegeliciteerd...
Mensendieck... wel eens ergens een klok horen fluiten... maar geen idee waar die lepel nou hangt...
Ok... Die snap ik niet helemaal...  |
|
|
Quote Liz87: Quote smurfje: wat is er mis met pubers ??  Met sommige heel veel! zoals  ? en gefeliciteerd met je zusje  Quote Irripirr: Bah wat een ellendig kut weer zeg! idd,, moest er net door heen fietsen op weg naar de fyshio en terug.. helemaal bezopen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
|
|
Liz87 Erelid
|
Haai Blend  Nog even dan mag je naar huis  |
|
|
Quote mier: @ smurfje ach ja ik wil jullie niet jaloers maken met mijn weekje vrij moet dan wel ff dinsdag een herkansing inleverene enzo dus moet wel af en toe gewoon ff naar school om herkansingen in te leveren maar dan heb je alsnog wel veel vrij  marja.. k ook wel btj hor, heb set-week, allemaal repetities, maar dan verder wel de hele dag vrij  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Goedemiddag allemaal en iedereen, is er nog koffie voor iemand die nog een poosje op kantoor moet zitten?? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
*wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek* |
|
Irripirr Senior lid
|
Wil je me niet verbeteren Blend?  Ik moet er net ook doorheen Smurfje. Ik was nog wel ff in de stad aan het kijken voor schoenen  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote ElrohirElensar: Goedemiddag allemaal en iedereen, is er nog koffie voor iemand die nog een poosje op kantoor moet zitten?? Hoi Paps... * Schenkt een kop koffie in* |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Ok... Die snap ik niet helemaal...  Wat snap je waar niet helemaal aan?? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@liz Gelukkig wel ja @IrripirrAls ik zo door de regen naar huis fiets dan sluit ik me geheel aan bij je uitdrukking  |
|
nietmeer Erelid
|
Theemonster:
Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? Waarvan? |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Quote Theemonster: *wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek wordt gek* Was je dat niet, Thee   Elrohir |
|
nietmeer Erelid
|
@lizz.... Hhhmm.. lekker dankjewel, daar was ik wel aan toe.. nog even opwarmen voordat we een uurtje de regen in gaan  |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Blend: @IrripirrAls ik zo door de regen naar huis fiets dan sluit ik me geheel aan bij je uitdrukking  Ik raad je aan morgen de auto te pakken. Gaat weer stormen dan  Maargoed, ik ben hier ook weer off. Kga thee pakken en WoW spelen. Adios people! (K) |
|