Cafe de Nachtvlucht |
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
alle apen in een ondergrondse parkeerboom nog aan toe |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
toch alle tekst wissen? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
het1 (pers.vnw.) 1 als onzijdig subject, 3e pers. enk. 2 als onzijdig object, 3e pers. enk. het2 (lidw.) 1 als onzijdig lidwoord van bepaaldheid [zonder nadruk] 2 het beste, belangrijkste in zijn soort [met nadruk] 3 in verbinding met een bn. of bw. als overtreffende trap
Als je verder kan definieren wat "het" is in deze... |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
ja oke... zo kan het ook dni... @aapje... leuk dat je ook hier terecht bent gekomen... blijf gezellig even meepraten |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik denk dat ik mezelf maar ff ga uitlaten, kan wel wat frisse lucht gebruiken  Daarna in een hoekje gaan zitten en hopen dat deze bui snel overwaaid. Hier een daar een buitje van hardnekkige gekheid... |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hoi? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Ik denk dat ik mezelf maar ff ga uitlaten, kan wel wat frisse lucht gebruiken  Daarna in een hoekje gaan zitten en hopen dat deze bui snel overwaaid. Hier een daar een buitje van hardnekkige gekheid... Maakt niet uit Blend... hebben wel meer mensen in deze gemeenschap last van...   |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
aapje oerang is alweer uitgelogd zie ik |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Blend; de schone lucht zal je goed doen  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Dniworrom: aapje oerang is alweer uitgelogd zie ik nah... dat was wel een heel kort bezoek... nouja volgende keer beter |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
a wheeee de duif gaat vreemd met de luiaard  |
|
Blend
Oud Moderator
En ik maar denken dat die pilletjes vitamine bevatten  Dat is misschien ook wel zo, maar de concentratie ligt wat aan de hoge kant. Krijg je neve-effecten van, is een soort van dochteronderneming van het moeder-effect.... Als je moeite hebt met lezen van dit... Koop een bril |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote aapje oerang: waar gaat dit over? Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
dit (aanw.vnw.) 1 wijst iets aan dat dicht bij de spreker is
Ligt er wederom aan wat je met "dit" bedoeld...  EDIT: Mischien je muis of je toetsenbord... monitor... uhmm... |
|
Jannick
Oudgediende
Wat is het toppunt van schizofrenie? |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Denken dat er in het wit nog wat onder geschreven staat en je blijft selecteren? |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Irripirr: Denken dat er in het wit nog wat onder geschreven staat en je blijft selecteren? Neej.. Raad maar..  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Blend... Vind je hte niet gezellig hier dan?
Prrt taliloe... Nog 55 MINNNN!!! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
schiˇzoˇfreˇnie (de ~ (v.)) 1 geestesziekte, begonnen voor het 45e levensjaar en ten minste een half jaar durend, gekenmerkt door een verslechtering van het sociale, intellectuele en verbale functioneren, psychotische symptomen en een verlies van het realiteitsgevoel
Kweetnie... kom ik in de buurt?? |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Hallo trouwens..  Ik heb al een gok gedaan. Nu is iemand anders aan de beurt  |
|
Blend
Oud Moderator
@liz Jawel hoezo? Ik kan mijn ei kwijt hier  Jij ook? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Blend; ik vind je eng, je hebt xipnoa van guido toch niet gezien?  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Twaggy: a wheeee de duif gaat vreemd met de luiaard   Het luipaard is getrouwt met de ooievaar  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Irripirr: Hallo trouwens..  Ik heb al een gok gedaan. Nu is iemand anders aan de beurt  Okee: Als je een brief begint met: Hooggeachtte Ondergetekende...  |
|
Blend
Oud Moderator
Toppunt van shizofrenie:
Dat je stemmetjes in je hoofd je vertellen dat ze liever bij je andere persoonlijkheid zitten? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz Jawel hoezo? Ik kan mijn ei kwijt hier  Jij ook? Haha ja wel hoor... Dit zijn DÉ verfrissende momenten van mn werkdag  ;) |
|