Cafe de Nachtvlucht |
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
dat valt dan nog mee... ik heb nu in een week een ruime 170 gescoort... das heel wat vergeleken wat ik deed op andere forums (of fora als je dat liever hoord) |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Ik doe het rustig aan, zowel hier als irl. Heb hier 2 heerlijke broodjes met kruidenkaas + een Cup a Soup  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@liz tot half 6 / 6 uur Ach als je berichten plaats in dit cafe wordt het al gouw goedgekeurd  Dit is eigenlijk allemaal spammen  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote macfreak: dat valt dan nog mee... ik heb nu in een week een ruime 170 gescoort... das heel wat vergeleken wat ik deed op andere forums (of fora als je dat liever hoord) Ik in 4 dagen 336...;) |
|
macfreak Erelid
Quote Blend: liz tot half 6 / 6 uur Ach als je berichten plaats in dit cafe wordt het al gouw goedgekeurd  Dit is eigenlijk allemaal spammen  daar heb je gelijk in.. @lizz: aaaahhhh... zeer verslaafd zeker? |
|
Irripirr Senior lid
|
Ik in 1 dag.. dit dan de tweede, 120. Of is dit me 3e dag al?  |
|
macfreak Erelid
Quote Irripirr: Ik in 1 dag.. dit dan de tweede, 120. Of is dit me 3e dag al?  jeetje... nog erger verslaafd als ik... das verschrikkelijk... dan moet ik maar weer aan het spammen dan |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
maar dames en heren ik gaat u verlaten. ik moet zo werken |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Stelletje index geobsedeerden  Eigenlijk moeten we gewoon berichten laten beoordelen door de mede-gebruikers |
|
macfreak Erelid
doei twaggy  |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote macfreak: Quote Irripirr: Ik in 1 dag.. dit dan de tweede, 120. Of is dit me 3e dag al?  jeetje... nog erger verslaafd als ik... das verschrikkelijk... dan moet ik maar weer aan het spammen dan Haha  En Twaggy, werkse  |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Jivebunny: Stelletje index geobsedeerden  Eigenlijk moeten we gewoon berichten laten beoordelen door de mede-gebruikers Jaja, je krijgt het wel mee he?  ^^ |
|
macfreak Erelid
Quote Jivebunny: Stelletje index geobsedeerden  Eigenlijk moeten we gewoon berichten laten beoordelen door de mede-gebruikers hmm... hoe wil je dat gaan doen?? en even wat anders, al tijd gehad voor de stamboom? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote macfreak: Quote Blend: liz tot half 6 / 6 uur Ach als je berichten plaats in dit cafe wordt het al gouw goedgekeurd  Dit is eigenlijk allemaal spammen  daar heb je gelijk in.. @lizz: aaaahhhh... zeer verslaafd zeker? Uuhm, ik verslaafd??? Nee hoor.. Ben gewoon gek op het cafe...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ben er weer..  |
|
macfreak Erelid
@lizz... jaja dat zou ik ook zeggen |
|
Liz87 Erelid
|
Quote macfreak: @lizz... jaja dat zou ik ook zeggen Soms maak ik wel een soort van slimme, omzeilende opmerking...  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote macfreak: en even wat anders, al tijd gehad voor de stamboom? Ja hoor, staat op mijn blog he  Kwam er alleen achter dat ik Poncke was vergeten, maar jij staat er al op  En wat betreft dat beoordelen, zijn al zat mensen die daar hun hoofd over hebben gebroken  Ik weet wel een paar systeempjes, maar goed, het is maar een idee hehe. Kost veel tijd en moeite, en waarom  Boeit die index nou?  (Idee: iedereen, behalve de eigenaar van het geplaatste bericht of reactie, kan het bericht beoordelen met een cijfer van 1 tot 5. Dit reflecteert dan actueel op je OTindex. Tuurlijk bestaat de mogelijkheid om daar dan mee te gaan klooien met een stel vrienden o.i.d., maar dat zal allemaal wel meevallen.) |
|
macfreak Erelid
Quote Jivebunny: Quote macfreak: en even wat anders, al tijd gehad voor de stamboom? Ja hoor, staat op mijn blog he  Kwam er alleen achter dat ik Poncke was vergeten, maar jij staat er al op  das mooi.. thanx |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
opa! hoi! hoe is het? buiten je school om dan  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Ik heb een nieuwe grasmaaier. Wie gaat er mee het gras maaien.  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Jivebunny: Quote macfreak: en even wat anders, al tijd gehad voor de stamboom? Ja hoor, staat op mijn blog he  Kwam er alleen achter dat ik Poncke was vergeten, maar jij staat er al op  Leuke stamboom  |
|
Poncke Erelid
Hey, Jive beter dan. Dus ik hoor een beetje bij de familie dalijk. Nou daar ben ik erg vereerd mee. |
|
Jivebunny
oud moderator
@Poncke Ja hoor  Ik moet even kijken wiens kind of broer o.i.d. je ook alweer was hehe (weet niet uit mijn hoofd) maar woensdag heb ik er weer wat tijd voor. Ik ga nu ook op huis aan, heb onverwacht een tentamen morgen. Stom rotwerk haha @TheE, goed goed  Met jou ook? Rommel opgeruimd?  Ik ben er weg van menschen!  Tot snel! |
|
Poncke Erelid
ik ben de man van eskimo geworden.  |
|