Cafe de Nachtvlucht |
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@BlendIk heb net nog een artikel gelezen op het net... verder niet zo veel...  Quote De kracht van eenvoud:
Naast de diepzinnige vraagstukken van het leven die gaan over onze ingewikkelde aard waarvan de wortels tot in de diepste diepten van het universum reiken, is er ruimte voor de stille kracht van eenvoud. Deze vriendelijke, ongrijpbare kracht bemoedigt ons in onze stille momenten en zegt ons te leven in het heden en naar binnen te kijken naar de bron van ons wezen. enzzz....
;) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuIk zou dan helemaal in slaap vallen als ik hiervan een heel artikel moest lezen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
nog iemand behoefte aan een koekje? anders eet is ze allemaal op  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87:
@ Blend... Haha, jij ook al?;)
Ik kan dan ook wel naar huis gaan...  Op dit moment is het meer aanweezigheids premie...  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Liz87: @ Thee.. Wat een lief beesie!
hij heeft alleen last van zijn rechter oog, vet zielig, kannie momenteel niet goed meekijken  |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEis ie tegen een tak gelopen? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Thee.... Aahhw.. Mijn hondje ook al.. Die heeft een stuk wildvlees bij haar oogje, echt heel zielig!
Hoe zet je je foto's eigenlijk op je Blog? |
|
Theetje
Oudgediende
weet niet  mijn vader zei het gister al, maar het viel mij pas vandaag op  is heel zielig... volgens mijn vader gaat het wel weer over |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuIk zou dan helemaal in slaap vallen als ik hiervan een heel artikel moest lezen  kortom Zoals je in dat stukje ook weer kan lezen... het komt allemaal weer op het zelfde neer... je weet wat ik bedoel neem ik aan Blend... Maar ik ga daar niet weer een topic over vol blaten...   |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Liz87: @ Thee.... Aahhw.. Mijn hondje ook al.. Die heeft een stuk wildvlees bij haar oogje, echt heel zielig!
Hoe zet je je foto's eigenlijk op je Blog? upgeload met imageshack... toen de onderste link die ze geven tussen afbeelding te zetten |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuNee, dit topic hier moet luchtig blijven  Misschien moeten we een Blend & Hoskeu Topic openen  Voor al dat soort dingen  |
|
Theetje
Oudgediende
wil er iemand een kop thee? ik ga water opzetten  |
|
Hoskeu Erelid
|
@BlendDe filosofieen van het leven... Door onze eigen hobby filosofen.... *Roffel* De Blend en de Hoskeu!!! *Aplaus*  Zie je het al voorje... Neej doe maar niet... gaan weer uren van mijn leven verloren aan het volkalken...  |
|
Blend
Oud Moderator
Ja lekker thee, Thee  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
ah lekker... dan doe ik ook nog eens wat anders als alleen maar saaie spelletjes op mijn laptop doen |
|
Theetje
Oudgediende
ok, ik ga ff thee zetten, wat voor thee wil je? |
|
Liz87 Erelid
|
@ Thee... Ja lekker  |
|
macfreak Erelid
doe mij maar een early grey... met suiker asjeblief  |
|
Theetje
Oudgediende
neeeeeeeeeeeee,niet met suiker....  |
|
macfreak Erelid
niet met suiker?? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuEn wat doe je nu dan???   Haha.... Ik wilde het net gaan vragen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuEn wat doe je nu dan???   Ergens kijg ik het gevoel dat je daar een punt hebt...  |
|
macfreak Erelid
@ hoskeu en blend: ik vat dit gesprek niet... gaat dit ergens over ?  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote macfreak: niet met suiker?? is zonde van de thee-smaak  |
|