Cafe de Nachtvlucht |
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Liz87: Iemand een mok warme choco met slagroom...? hmm... goed idee... ik heb toch net mijn thee op |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik heb maar ff een foto van mijn kop thee op mijn blog gezet   |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
* Schenkt een mok verse warme choco in voor macfreak..* Slagroom in selfservice...! |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
hihi wat een humor op mijn blog  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Liz87: Ben niet gek, kben een vliegtuig... En als je het niet geloofd, stap je maar in  |
|
macfreak Erelid
thanx liz... kan ik nu even goed gebruiken... lekker warm  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: Quote Liz87: Ben niet gek, kben een vliegtuig... En als je het niet geloofd, stap je maar  Kappe nou met die vliegtuigen...  Een pinguin is een vogel die zwemt.... een goudvis een vis die zwemt... maar de duif niet... maar dat gaat die duif bewijzen met die kaas... Denk ik... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Quote Liz87: Ben niet gek, kben een vliegtuig... En als je het niet geloofd, stap je maar in  Uuhm... Hoe? @ Hoskeu... een ijsbeer die een vliegtuig bestuurd? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
fout de duif voert de kaas aan de emoe die denkt dat de rat van de buren een puppy is. maar eigenlijk is het een sprintende luiaard die gek op vis is waardoor die is gaan vliegen  |
|
Blend
Oud Moderator
Als het vogeltje gevlogen is zie je ze vliegen en ben je er vliegensvlug bij. Als je langs vliegt ben je net een laagvlieger die niet op tijd is, want dan is de vliegende vogel gevlogen.
Die vlieger gaat niet op..
(vrouwen met opvliegers niet inbegrepen) |
|
Hoskeu Erelid
|
@Liz Ik zie al de hele dag vliegtuigen op mijn werk... moet je er nu ook niet nog eens over beginnenn...  Oow wacht ik ben op mijn werk...  |
|
Theetje
Oudgediende
wow blend, verveel je je?  |
|
macfreak Erelid
oke nou snap ik het ook niet meer en vooral twaggy heeft behoorlijk wat gehad volgens mij |
|
Blend
Oud Moderator
Ik ehb mijn medicatie nog neit gahad, of juist een dubbele dosis, ik weet niet wat het is, maar het geeft een troep.... |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote macfreak: oke nou snap ik het ook niet meer en vooral twaggy heeft behoorlijk wat gehad volgens mij ik ben zo nuchter als een kwartel met adhd |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Ik ehb mijn medicatie nog neit gahad, of juist een dubbele dosis, ik weet niet wat het is, maar het geeft een troep.... Dat is wel een moeilijke situatie... moet je dan nog een portie nemen of juist jezelf in zo een witte jas met de sluiting op je rug en wachten tot het overgaat.... hmmm.... |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz Ik zie al de hele dag vliegtuigen op mijn werk... moet je er nu ook niet nog eens over beginnenn...  Oow wacht ik ben op mijn werk...   Sorry... De kip zonder kop ziet een haan zonder staat, waarop de vogel zonder vleugels begint te kraaien tegen de koei die knort, het schaap zegt miaaauw omdat de rat zat te bijten en de muis zwemt in het vijfertje waar het duifje de baas van is.. |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Blend
Oud Moderator
Volgens mij heeft iedereen heer teveel plasticdampen binnen gekregen... |
|
macfreak Erelid
jeetje iedereen wordt hier al zo creatief... wat voor thee heb je ze gegeven theemonster? ADHThee? |
|
aapje oerang Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 4 Wnplts: bilthoven
|
oeps, ik ben nieuw hier, hoe haal je het weg? |
|
|
ow het is al weg |
|
|
waar gaat dit over? |
|
macfreak Erelid
Quote aapje oerang: oeps, ik ben nieuw hier, hoe haal je het weg? je kunt er ook gewoon een andere reactie van maken door links onderin je bericht op edit te drukken en er wat leuks neer zetten... weghalen weet ik zo ook niet |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hoi aapje..  |
|