Cafe de Nachtvlucht |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ach wat is verloren gaan  Als je door het uren volkalken van een forum je geest verruimd en je blik verbreed dan heb je toch je tijd nuttig besteed  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Theemonster: Quote macfreak: niet met suiker?? is zonde van de thee-smaak  hmmm.. dan toch maar eens zonder suiker proberen |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote macfreak: @ hoskeu en blend: ik vat dit gesprek niet... gaat dit ergens over ?  Over de zin van het leven... het doorgronden van de grote waarheid... ofzo.. Doe mij maar een bakkie koffie...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
over  Quote Blend: Ach wat is verloren gaan  Als je door het uren volkalken van een forum je geest verruimd en je blik verbreed dan heb je toch je tijd nuttig besteed   @ Blend... Dit gesprek gaat echt nergens meer |
|
macfreak Erelid
@ hoskeu en blend: oke daar wordt het helder van... het klinkt meer als ik heb niks te doen dus ik ga een forum genoot klieren  nouja is ook best leuk eigenlijk |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: over  Quote Blend: Ach wat is verloren gaan  Als je door het uren volkalken van een forum je geest verruimd en je blik verbreed dan heb je toch je tijd nuttig besteed   @ Blend... Dit gesprek gaat echt nergens meer Blijf nou eens van die geest verruimers af Blend... dat gaat nog fout met je aflopen zo...   |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote macfreak: @ hoskeu en blend: oke daar wordt het helder van... het klinkt meer als ik heb niks te doen dus ik ga een forum genoot klieren  nouja is ook best leuk eigenlijk Zoiets jah...  Van verveling ga je rare dingen doen...   |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu... Bedankt voor de aanvulling  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Hoskeumaar ze smaken zo lekker  En die dansende kippen zijn zo grappig  |
|
macfreak Erelid
tsja... als ik me verveel ga ik in schoolboeken de plaatjes eruit knippen (nee niet in de boeken die ik weer moet inleveren). en anders weer zo'n saai spelletje spelen |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: @ Hoskeu... Bedankt voor de aanvulling  Ja sorry... ik heb zo een gave... nu we het toch over het spirituele enzo hebben... zo een bijzondere gave... Namelijk... als ik in de buurt kom... weet ik het niveau meetbaar telaten dalen...   (De serieuze momenten van een Hoskeu zijn zeldzaam...  ) |
|
macfreak Erelid
Quote Blend: @Hoskeumaar ze smaken zo lekker  En die dansende kippen zijn zo grappig  aaaauuuww... en trouwens hoeveel van die pilletjes heb je gehad als je al dansende kippen ziet |
|
Liz87 Erelid
|
 @ Blend... Dansende kippen?  Ben niet gek, kben een vliegtuig...? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
woow, ik volg gewoon het hele gesprek niet, waar gaaat dit over? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
over een pinguin die denkt dat die een cavia is  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
aha.... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Theemonster: woow, ik volg gewoon het hele gesprek niet, waar gaaat dit over? Sorry is Hoskeu niveau...  Gewoon je bek een dauw geven... (Je toetsenbord indeze).. |
|
Liz87 Erelid
|
Thee... Goede vraag  |
|
macfreak Erelid
ik snap het ook nogsteeds niet maar het is af en toe best lachwekkend  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Twaggy: over een pinguin die denkt dat die een cavia is  Het was toch een dansende kavia die kippig was... en loopt als een pinguin...  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Hoskeu: Quote Twaggy: over een pinguin die denkt dat die een cavia is  Het was toch een dansende kavia die kippig was... en loopt als een pinguin...  dat zei de goudvis ook al maar hij gooide kaas naar de duif |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote macfreak: Quote Blend: @Hoskeumaar ze smaken zo lekker  En die dansende kippen zijn zo grappig  aaaauuuww... en trouwens hoeveel van die pilletjes heb je gehad als je al dansende kippen ziet Of hij heeft zijn pilletjes nog niet gehad vandaag...  |
|
Liz87 Erelid
|
Hahaha.... Ok... Dit slaat echt alles!!!  |
|
macfreak Erelid
ja of juist nergens op |
|
Liz87 Erelid