Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer
|
Jups, lekkere garnalen in mijn favoriet watertje  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik ga mij storten in de poel des doods (lees: school). eerst ff wat anders aantrekken  dan ontbijten, anders begint mijn buik te knorren onder natuurkunde. En dan naar buiten, 20 minuten fietsen en dan een vriendin lief aankijken of ik haar formuleblaadje mag overschrijven  Fijne dag allemaal  Blend; hoop dat de moed je de schoenen niet inzakt vandaag (onee kan niet, extra strak aangedaan)   Lessien; een fijne dag toegewenst |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Veel succes op school en sterkte Thee  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Kpuc: Jups, lekkere garnalen in mijn favoriet watertje  Zeg maar gerust, reuzegarnalen @TheE; succes vandaag |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
 dag mama  thanx blend *tot over 2 uurtjes als het goed is  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Succes Thee... dat deze dag genadig voor u moge zijn...  |
|
nietmeer
|
Ha zussie, al een beetje wakker?
Succes Theetje, laat ze maar een poepie ruiken hoor. |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Blend... yeah.. kheb daar zeker mazzel mee  Over 6 á 7 weken afrijden  |
|
nietmeer Erelid
|
@zwager Ja, ben wel wakker hoor, maar kon niet echt makkelijk mijn bedje uit komen, lag veel te lekker  |
|
Blend
Oud Moderator
liz Goed bezig, je theorie heb je al binnen? |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend... Ja, in December eindelijk gehaald..! |
|
Hoskeu Erelid
|
Is er nog wat donker tot zwart kleurig fluïdum?... om het bij de natuurkunde te houden... Ik mag vrijdag mijn wiskunde voor statistiek gaan herkansen... ik mag gelukkig toch nog mee doen... was vergeten een stoel te reserveren binnen de daarvoor bestemde tijd....  |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu, dus het is je toch gelukt! Goed zo! |
|
nietmeer Erelid
|
@HoskeuDat is een mazzel zeg  .....goed dat het je toch nog is gelukt  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Liz... Ik zou echt niet meer weten wat ik zonder auto zou moeten...  Het is een van de eerste levensbehoefte geworden voor 60% van de nederlanders tegenwoordig geloof ik...  Maar je gaat binnenkort ook legaal bij ons aan mogen schuiven in de file... geven ze tegenwoordig ook anger management en tips tegen verveling in de file bij de rijles??  |
|
puppy Erelid
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen held ben in de auto, maar ik ben zo blij dat ik mijn rijbewijs heb. Zou niet meer zonder willen. (en mijn man ook niet  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
@page-pup en lessien De brutalen hebben de halve wereld zei mijn moeder altijd...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz... Ik zou echt niet meer weten wat ik zonder auto zou moeten...  Het is een van de eerste levensbehoefte geworden voor 60% van de nederlanders tegenwoordig geloof ik...  Maar je gaat binnenkort ook legaal bij ons aan mogen schuiven in de file... geven ze tegenwoordig ook anger management en tips tegen verveling in de file bij de rijles??  Haha, nee dat geven ze nog net niet;) Ja ja, ik mag me binnenkort ook in het verkeer gaan mensen... Ben dr nu al zin in;) Heb alleen nog geen auto.. Dus dat word even zeuren.. Maar ik ga altijd op de fiets naar mn werk.. Lekker gezond! |
|
Blend
Oud Moderator
liz Hou het zo lang mogelijk vol dat fietsen  Want als je toegeeft aan de auto kom je er niet meer vanaf  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Blend... Haha.. Ik hoop het ook dat ik het zo lang mogenlijk vol ga houden.. Denk het haast wel.. We hebben thuis helemaal geen auto, en het is best een inverstering dus ik moet wel fietsen om iig te sparen voor een auto;) |
|
puppy Erelid
|
Als je eenmaal een auto voor de deur hebt...  Ik zei altijd, ik blijf alles met de fiets doen...NOT |
|
Blend
Oud Moderator
liz Goed zo   Ik heb dan wel een auto, maar als je alles zelf moet betalen dan denk je wel 2 keer na voordat je met de auto gaat  |
|
puppy Erelid
|
@Blend; dan doe jij t beter dan ik... |
|