Cafe de Nachtvlucht |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
De meeste dingen zijn wel terug te vinden ja  Is niet zo heel moeilijk, denk ik  Ik ga eraan werken  Heb ik tenminste ook wat te doen  Ga zo eerst luchen, dus kan ff duren  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
tot straks irripirr en blend, ik ga ff lunch halen. weet nog niet wat, jullie een idee? en dan naar huis |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Hahaha meen je dat nou, Blend!! Je mag het ook best uitbreider maken.. Als je maar niet alles kopieerd van Wikipedia  (Ja heb ook nog eisen) Maar heel lief van je dat je eraan mee werkt. Ik zal je vermelden bij het verslag  Eetze alvast!  @ Theemonster Haal een lekker broodje gezond! Das zooo jummie  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
I am so bored... Who's bored with me...? T zonnetje is helemaal weg  Als het maar niet gaat regenen... |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Lizzy liz, I am with you but he sun is shining in Brabant. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Liz I'm bored with you...  Verzin eens iets om het over te hebben... je kan ook een weblog gaan maken van verveling...  EDIT: Idd Poncke... het zonnetje schijnt hier in brabant...  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Ronald gaat even doesjen nadat hij zijn broodje knakworst op heeft. Dan gaat hij zijn kapotte grasmaaier terugbrengen naar de Praxis en dan naar zijn ouders toe want daar wordt een nieuwe keuken geplaatst...  |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
lieve mensen, k ga pauze houden! Toedels  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Halloo..  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Poncke: Lizzy liz, I am with you but he sun is shining in Brabant. It is shining here sometimes... The wind is blowing harder.. And the clouds are wispering that it's going to rain... |
|
Liz87 Erelid
|
Haai Jannick...! |
|
Hoskeu Erelid
|
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
ZON!!! |
|
Hoskeu Erelid
|
Heej daar is den Jannick... zullen we de cola er maar vast bij pakken waarde vrind??  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz I'm bored with you...  Verzin eens iets om het over te hebben... je kan ook een weblog gaan maken van verveling...  EDIT: Idd Poncke... het zonnetje schijnt hier in brabant...  Uuhm... Geen idee waar we het over kunnen hebben... Ga je ook bowlen? ( zal vast al een keer aan je gevraagt zijn door dees of geen..) |
|
Jannick
Oudgediende
Weet je? Ik heb helemaal geen zin meer om hier te posten.. Om gewoon zo weg te spammen, heb ik niet meer..  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Verdoekeme - ik hadde goesting voor eene lekkere warm vers brood ende daarop ende overheen een stukke kuikenbibs gebraden ende gebakken inde den heerlijksten reuzel. |
|
puppy Erelid
|
DROPJE niet weg gaan  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87:
Uuhm... Geen idee waar we het over kunnen hebben... Ga je ook bowlen? ( zal vast al een keer aan je gevraagt zijn door dees of geen..)
Als ik heeeeeeel eerlijk mag zijn.... wat ik vast wel mag...  heeft nog niemand dat aan mij gevraagd...  Maar nu je het vraagt... neen... ik ben niet van plan mee te participeren in het feestgedruis...   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote puppy: DROPJE niet weg gaan  Ben ook niet weg, ik zie alleen jouw berichten niet meer...  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Mag ik 'n snelle koffie? Kmoet zo weer gaan  |
|
puppy Erelid
|
Quote Jannick: Quote puppy: DROPJE niet weg gaan  Ben ook niet weg, ik zie alleen jouw berichten niet meer...  Nou ja zeg....  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy: ZON!!! Eerste wat in mij opkomt bij het lezen van bovenstaande betoog... Jij bent de zon... jij bent de zee... jij bent de liefde... ga met me meej...  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu.. Ok... Dat is een duidelijk antwoord  Alles nog leuk in Dordt? Ik heb dr ook gewoont... Woon er nu sinds bijna 4 jaar niet meer... Kmis de stad nog best vaak..!  |
|
Jannick
Oudgediende
Waarom zegt Puppy toch niks..  |
|