Cafe de Nachtvlucht |
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote liz87:
@ Hoskeu.. Nu al? Niet eens een bakje cornflakes
De vette hap gaat er altijd in...  (Neej ik weeg geen 150 kilo...  ) |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Ja hoor... Staat op de toog  Zal ik een kopje voor je inschenken? Suiker/Melk? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: De vette hap gaat er altijd in...  (Neej ik weeg geen 150 kilo...  ) Ieuw.. Jij liever dan ik;) Hoor net dat het stokbrood uit net uit de oven is;) |
|
nietmeer
|
Quote Liz87: Ja hoor... Staat op de toog  Zal ik een kopje voor je inschenken? Suiker/Melk? graag en bedankt  |
|
Hoskeu Erelid
|
@liz Stokbrood gaat er ook in...  Doe er dan maar ene zonder groenvoer... hou die broodjes groenvoer uit mijn buurt... straks springen de vitaminen over...   |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hans. Steen: Quote Liz87: Ja hoor... Staat op de toog  Zal ik een kopje voor je inschenken? Suiker/Melk? graag en bedankt  *Schenkt een kop koffie in voor Hans* Alsjeblieft! |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: liz Stokbrood gaat er ook in...  Doe er dan maar ene zonder groenvoer... hou die broodjes groenvoer uit mijn buurt... straks springen de vitaminen over...   Haha... Niet zo gek op groenten;)  ? |
|
Hoskeu Erelid
|
@Liz... Jawel... maar niet op van die ouderwetse groente... die uit de grond is komen groeien... met vitaminen enzo...  [/sarcasme mode] Toevallig zei een tijdje terug (heb het hier al wel eens verteld volgens mij) op een verjaardag, toen het ging over MC v/s burgerking, een jonge dame zei toen (Ja ze is blond).... De Mc vind ik lekkerder... bij de burgerking is niet lekker want bij de burgerking hebben ze van dat echte vlees... Maargoed... Is er nog een bakje koffie??...  EDIT: Tegenwoordig komen vitaminen toch uit een pil?? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Liz... Jawel... maar niet op van die ouderwetse groente... die uit de grond is komen groeien... met vitaminen enzo...  [/sarcasme mode] Toevallig zei een tijdje terug (heb het hier al wel eens verteld volgens mij) op een verjaardag, toen het ging over MC v/s burgerking, een jonge dame zei toen (Ja ze is blond).... De Mc vind ik lekkerder... bij de burgerking is niet lekker want bij de burgerking hebben ze van dat echte vlees... Maargoed... Is er nog een bakje koffie??...  EDIT: Tegenwoordig komen vitaminen toch uit een pil?? Hahah... OK... Dat is idd een blonde opmerking... Ik zet wel even verse koffie.. Bakje Senseo? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz:
Bakje Senseo?
Ik weet dat ik een moeilijk persoon ben... maar mijn koffie lust ik dan weer wel het liefste "ouderwets".... Je weet wel... van vroeger... gezet met zo een koffie filterzakje en losse poeder enzo...  Die senseo dinges heeft zo een bepaald bijsmaakje...  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Honskeu... Dan krijg je toch een bakkie ouderwetse koffie  *Zet een pot verse koffie* Een ongeblik geduld aub;) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen  Ik ga werken  Niet zo leuk, maar het moet.... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
môrguh Blend
Geef mij ook nog maar een bakkie van t "echte" spul...(ajb) |
|
Liz87 Erelid
|
pruttel.. pruttel... pruttel...;) *schenkt koffie in voor Puppy en Hoskeu* Suiker en Melk is zelfservice  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Goedemorgen  Ik ga werken  Niet zo leuk, maar het moet.... Ben al aan het werk.. Idd niet zo leuk, maar het moet... ( houd je van de straat heh;)  ) |
|
Hoskeu Erelid
|
Mogűh Blend... ik dacht al... wat hoor ik toch roepen... gelukkig het was jouw plicht die riep... was al even bang dat het die van mij was...  Lekker... een bakkie van de "echte ouderwetse... goeie shit"...  Mijn dank is groot liz...  |
|
puppy Erelid
|
Liz je bent een engel  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Môge
Liz, mag ik een kopje Senseo van je ajb ? |
|
Liz87 Erelid
|
*zet een kopje nieuwewetse koffie voor Lessien;)) Alsjeblieft  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
liz Ja ik ken het gevoel  Wat een dag  Schiet het werk al een beetje op? |
|
nietmeer Erelid
|
Heerlijk Liz  dank je |
|
Hoskeu Erelid
|
Nou hoor ik weer wat roepen.... het is nu helaas wel mijn plicht...  ... Niet teveel koffie zuipen jullie... krijg je hartkloppingen en maag klachten van...  Tot later!!  |
|
puppy Erelid
|
Laterzzz Hoskeu Werkse  |
|
nietmeer Erelid
|
Werkse Hoskeu  |
|
Hoskeu Erelid
|
Dank u allen...  Ach... het hoort er allemaal bij... ik ben noueenmaal op mijn werk...  |
|