Cafe de Nachtvlucht |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik wordt door iemand, ik noem geen namen, onder druk gezet om wat dingen op te zoeken  |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Whaha die Blend!!  Ik ben weer fff heel uitloggen  |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
ooh oke dan..kan ook erg leuk zijn. pff ben echt kapot..jeetje. hahahahahhahaha hoorde ik net mijn andere huisgenoot boos worden en die begint te bonken tegen de muur omdat het zo irritant is hoe die huisgenoot bezig is met haar mama het is te vroeg om zo te keten poeh hey.. |
|
Blend
Oud Moderator
@pietjuhh Woont die moeder er bij in ofzo?
Of komt het bezoek zo vroeg? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
!!Hoskeu heeft geen zin olé oléééééjjj!! (of zijn spreekkoren hier niet toegestaan??) Koffie... koekje durbij?? Ik zou van verveling bijna slap gaan ouwehoeren hierzo...  |
|
|
die is wezen logeren..gezellig  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Pietjuhh Sjonge... haar moeder op logeren... Mijn broertjes komen wel eens logeren... maar mijn ouders...  Zou het toch niet zo zien zitten eigenlijk... en dan woon in nog niet eens op een kamertje in een studentenhuis...  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuDan verveel jij je nogal vaak zeker  |
|
Irripirr Senior lid
|
Nog andere info Blend?  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Blend... Het komt wel eens voor ja... dat ik mij onder kantooruren verveel...  (laat de baas het maar niet lezen...  ) In zo een geval ga ik jullie geestelijk teisteren met mijn apekool en zotteklap... |
|
Blend
Oud Moderator
@IrripirrEn die info van mij was ook het toppunt van nuttig @HoskeuGeestelijk treiteren? Hou het gewoon op geestelijk verruimen, dat klinkt wat leuker  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Dit is wel het toppunt, ben uit pure verveling een blog begonnen  |
|
Irripirr Senior lid
|
@ Blend! Okidokie! Erg attent van je dat je sowieso al wat opzocht  Hoe gaat die vandaag met je btw?  |
|
Blend
Oud Moderator
@IrripirrAch, je moet wat he  Zoek je naar meer info en dat wat voor info. In welke hoek moet nog wat weten. Gemeenteraad, bestemmingsplannen, dierenbeleid of gewoon onzin  Owh jah, hoe het gaat? Kijk op mijn blog  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Tralalala... Wat gaat de tijd toch langzaam...! |
|
|
helemaal mee eens verveel me dood!!!echt te erg!! |
|
Blend
Oud Moderator
@liz Ja he, het is nog steeds geen 5 uur  Moet je hard gaan werken, dan gaat de tijd sneller   |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Blend... Ja, maar het is zo saaai...! Zou willen dat het alweer vrijdag was  |
|
|
pfff wat te doen vandaag ik moet vanavond hospiteren..ook echt geen zin in maarja heb nu nog de tijd van de wereld..helaas doe ik er niks mee..verveel me zo ernstig!!! |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Blend: @IrripirrAch, je moet wat he  Zoek je naar meer info en dat wat voor info. In welke hoek moet nog wat weten. Gemeenteraad, bestemmingsplannen, dierenbeleid of gewoon onzin  Owh jah, hoe het gaat? Kijk op mijn blog  Gemeenteraad klinkt goed  en verder gewoon onzin.. Heb wel wat deelvragen btw  Zal wel eens ff kijken. |
|
Blend
Oud Moderator
@IrripirrMail maar iets  kijken of ik wat mee kan  Dikke duim en internet samen. Een goude combi  |
|
Irripirr Senior lid
|
Haha oke doe ik  |
|
Blend
Oud Moderator
En dan komt me er toch een lijst binnen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
zooo natuurkunde, voorbij  heeeel slecht, van de 3 vragen wist ik er 1.5... ga nu naar huis, tot straks  |
|
Irripirr Senior lid
|
haha kan je der wat mee Blend?  |
|