Cafe de Nachtvlucht |
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Liz; Goedemorgen, je bent er vroeg bij deze ochtend  |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
*GAAPT* Goedemorgen peeps  |
|
puppy Erelid
|
Hallo, ook koffie of iets anders? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
*Hoskeu komt binnengestomd met zijn mok in de hand* Hoort den Hoskeu daar het woord KOFFIE??!!... lekker... dat gaat er wel in zo op de vroegen morgen...  EDIT: Goeie morgen iedereen trouwens...  |
|
puppy Erelid
|
*zet voor ieders die wil koffie op de toog* |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*Komt binnen pakt een lekkere kopje koffie van toog, gooit het achterover, geeft puppy een zoen op d'r wang voor de koffie, groet de aanwezigen en verlaat de kroeg op weg naar kantoor* |
|
puppy Erelid
|
Zo dat was een bliksembezoek van Elrohir  |
|
nietmeer
|
Smorgens luitjens, ahh, lekker Puppy *loopt achter de toog langs naar de keuken, owww, Pupske, tikkie* |
|
Hoskeu Erelid
|
Je bent geweldig puppy... met de koffie op den toog... kan de dag beginnen... proost!!  Heeft er nog iemand wat beleeft... iets mee gemaakt of wat anders te liegen??  |
|
puppy Erelid
|
een dag zonder koffie is een dag niet geleefd  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote ElrohirElensar: *Komt binnen pakt een lekkere kopje koffie van toog, gooit het achterover, geeft puppy een zoen op d'r wang voor de koffie, groet de aanwezigen en verlaat de kroeg op weg naar kantoor* Zoow die kerel heeft een lode slokpijp...  Die kiept die bak zo vers en heet alstie is zo achterover...  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
*Loopt binnen en pakt een koffie van de toog* Smorgens..... |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
puppy Erelid
|
Senseo voor Lessien...  |
|
nietmeer Erelid
|
Heerlijk puppy, jij weet precies welke koffie ik lekker vind  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Lessien... Zoals ik tegen mijn baas ook wel eens zeg... haastige spoed is zelden goed... beter telaat dan helemaal nooit... eerst koffie, de rest komt later...   |
|
nietmeer Erelid
|
@HoskeuZonder koffie kan de dag niet beginnen.... |
|
puppy Erelid
|
Quote puppy: een dag zonder koffie is een dag niet geleefd  zoals ik al eerder zei  |
|
nietmeer Erelid
|
Ben er strakjes weer.....zo even zoon lief naar school brengen  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote puppy: Liz; Goedemorgen, je bent er vroeg bij deze ochtend  Haha... Ja heh, jij ook! |
|
Hoskeu Erelid
|
Staat er nog bittergarnituur van gisteravond toevallig?? Ik heb wel zin in wat voor bij de koffie...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Hoskeu..  Nu al?;) Niet eens een bakje cornflakes  |
|
nietmeer
|
Nope, ik werd vannacht ff wakker met een grom in den buik. Maar geen nood, de stokbroodjes zijn net uit de oven, minuutje afkoelen en happen maar  |
|
Hoskeu Erelid
|
Tjonge... wat is iedereen spraakzaam zeg... het lijkt wel maandag morgen...  Nou dan ga ik maar eens kijken of er nog wat werk voor me ligt...  EDIT: terwijl ik aant typen ben gaan ze reageren...  |
|
nietmeer
|
s'morgens allemaal is er koffie? |
|