Het Avonturen Rollenspel |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Offtopic: Pablo, deur zit op slot van Arya en Muad... *Hoort Pablo en gaat naar hem toe.* "Eindelijk wakker? Je ziet er nog slaperig uit. Te diep in het boek gedoken?" |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*komt aanlopen met een kop koffie in de hand.* "zozo, ik heb wel een tijdje liggen snuken zeg. nog iets gebeurd hier? zal ik eens even wat eten maken?" |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Eten? Hmz, ja graag..." *loopt achter kippies aan en beseft dan weer wat hij aan het doen was* "Eh.., wat zit hier achter deze deur?" |
|
kippies66 Erelid
|
"die deur? oh een bergruimte voor wat spulletjes. daar bewaar ik meestal dingen in als bordspellen, games, boeken etc." |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Games?" *begint te grijzen* |
|
kippies66 Erelid
|
"ja, als je had opgelet had ik (een paar paginas terug) het over een paar games die ik speelde toen jullie weg waren. leef je uit zal ik maar zeggen" |
|
nietmeer
|
*springt verschrikt van arya af* "oempf... das echt niet leuk zeg... om geen controle over jezelf te hebben..." *probeert zijn ledematen uit* Volgende keer, schatje.... Volgende keer "maar bedankt Arya. Ik ben mezelf weer... Zijn m'n ogen goud?" |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*gaat weer rechtop zitten, en draait even haar nek rond. ze had een beetje raar gelegen* "auw..." *doet even iets raars met haar handen, zodat het rare gevoel weg is, en kijkt dan weer naar Muad* "yep, je ogen zijn weer helemaal goud, dus je bent jezelf weer helemaal." *Arya kijkt dan naar beneden. zichzelf schamend* "ik had beter op je waarschuwing moeten letten, het spijt me Muad.." |
|
kippies66 Erelid
|
*kijkt met grote ogen naar muad* "wel lastig zeg, zo'n alter ego in je! was hij soms van plan om Arya te verkrachten of zo?  ik heb met jullie te doen.  " |
|
nietmeer
|
"Jij kunt er ook niets aan doen... Je wist niet waar je op moest letten... Ik weet het zelf niet eens..." *Draait even onder luid gekraak met zijn nek* *mompelt*"das beter..." "Zullen we de rest maar eens op gaan zoeken? Volgens mij hoorde ik net Pablo tegen de deur aan roepen" Offtopic: @Kippie: gebeurde achter gesloten deuren... |
|
Arya Oudgediende
|
*staat op, en opent de deur weer* "ik was al lang blij dat ik het eerder door had. als ik er pas later achter was gekomen had ik waarschijnlijk niet genoeg energie kunnen verzamelen om jou uit de kooi te halen.." |
|
nietmeer
|
"En dan had Dhib alles met je kunnen doen wat ie wilde..." *Loopt naar de medicijnkast, en pakt een asperientje* grmbl... {piep}koppijn... "Zullen we de rest maar even in gaan lichten?" |
|
Arya Oudgediende
|
"lijkt me een goed idee, kan ik meteen Madarian even inlichten dat het goed is afgelopen." *pakt nog iets uit de kant, en hangt haar ketting weer om haar nek* die was ik dus vergeten.. |
|
Madarian Oudgediende
|
*Loopt langzaam richting Arya's kamer en ziet dat de deur open gaat.* "Zo te merken is alles weer in orde. Muad, welkom terug. Euh... Arya... Je kunt beter even iets anders aantrekken. Er zit een scheur in je kleding op een 'verkeerde' plek...  " |
|
Arya Oudgediende
|
*tilt eerst har hoofd opzij, en kijkt dan naar beneden. ze word helemaal rood, en duwt dan iedereen haar kamer uit, om deze daarna snel op slot te doen* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*loopt achter Madarian aan en kijkt naar binnen* *Ziet daar Arya staan* "Ey Arya wat eh... upz, heb niks gezien" *Kijkt gelijk weg en loopt de kamer uit naar kippies toe* |
|
nietmeer
|
*De grond rondom Muad begint te borrelen, en Muad zakt letterlijk door de grond van schaamte* *Halverwege stopt hij met zakken* *Muad gaat in trance* *Via hun gedachten, hoort iedereen hoe Muad, Dhib aanpakt* |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya zoekt snel nog iets om haarzelf weer een beetje fatsoenlijk aan te kleden, en zucht als ze ziet dat het enige andere dat ze bij heeft een of andere jurk is.* ik haat dit.. *trekt de jurk maar aan, en kijkt of de schade aan haar kleding erg is* "ik moet dit toch kunnen repareren? ik heb niks anders meer over.. de laatste tijd is er wel veel kapot gegaan..." *ze zucht, en maakt de deur weer open* "heeft er iemand spul waarmee ik mijn kleren kan repareren? want ik wil weer zo snel mogelijk uit deze jurk" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Klopt op Arya's deur.*
"Arya, heb je daarbinnen nog andere kleding of moet ik wat voor je halen?" |
|
Arya Oudgediende
|
"ja, alleen die stomme jurk die op de een of andere manier in mijn tas is gekropen. ik wil iets zodat ik weer wat normaals kan repareren!" |
|
nietmeer
|
*Als Muad eindelijk vind dat Dhib genoeg straf heeft gehad, komt hij weer bij uit zijn trance, erachterkomend, dat hij muurvast inde grond verankerd zit* "ok... dit is lastig...." "ARYA! Er zit naald en garen in mijn rugtas, ergens... En kan iemand mij trouwens even uit dit gat helpen? ik zit nogal vast..." |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Ik dacht dat kippies wel naaispullen bij zich heeft, moet je even aan hem vragen" "Die jurk ziet er best grappig uit eigenlijk" "Ik kan trouwens wel andere kleren laten verschijnen.., niet dat die er dan ook echt zijn maar het gaat om het idee" |
|
Arya Oudgediende
|
*zucht, en loopt haar kamer uit. de jurk die ze aanheeft is donkerrood, uitlopend tot wijnrood, bezet met gouddraad. alleen om haar linkerarm zit een mouw, ook weer afgewerkt met gouddraad en zelfs met robijnen. aan de onderkant reikt de jurk tot net over haar knieen, en ze heeft een V-hals* "ik kom er al aan Muad.." *loopt naar hem toe, en strekt haar hand uit* |
|
nietmeer
|
"Nu ik er over nadenk... volgens mij zit de kleding van mijn zussie er ook nog ergens tussen... maar ik denk niet dat je die graag draagt... Die zijn namelijk nogal ehm...." Trek die maar aan, schatje *Slaat Dhib nog maar een keertje*
"Wel een mooie jurk trouwens... Je ziet er adelijk uit zo..."
|
|
Arya Oudgediende
|
"ik heb geen idee waar het precies vandaan komt... maarja.." *pakt de spullen van Muad aan, en loopt terug haar kamer in. daar gaat ze aan de slag, om te proberen haar bospakje terug in de oude staat te krijgen* |
|