Fantasy Roleplay |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Offtopic: @Arya, niet erg op deze manier. Doe ik af en toe ook...  *Madarian kijkt om zich heen en ziet net op tijd een bandiet vlak achter hem. Madarian weet net op tijd een slag af te weren en steekt de bandiet in z'n hart. Arya komt met een mes aanrennen en steekt de bandiet in de nek. Madarian weet waarom Arya naar hem toekomt en geeft haar een paar drankjes.* "Ik hoop dat Maud geen vreemde bijwerkingen krijgt van de drankjes!" |
|
nietmeer
|
*Muad pakt heel voorzichtig het drankje op, en ziet tot zijn opluchting dat iemand de dop er al voor hem af heeft gehaald. Hij zet het flesje tussen zijn tanden, en slaat het in een keer achterover.* *Iedereen kijkt in spanning toe wat er nu weer met Muad gaat gebeuren, en na enkele minuten beginnen zijn huid en ogen plotseling goudkleurig te worden.* *Muad staat voorzichtig op, draait zijn hoofd, wat een luid gekraak teweegbrengt, en probeert zijn armen en benen even uit, om te kijken of daar niets vreemds mee aan de hand is* "aaaah, stukken beter." zegt hij duidelijk opgelucht. "Bedankt Madarian." *Hij kijkt even naar de oostvleugel, en ziet de Arthir door de spiegel heen naar hem kijken, en hij begint in een stevige pas in de richting van Arthir's kamer te lopen* "Tijd om die Kaai een lesje te leren!" zegt hij kwaad |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian volgt Arya nadat hij de dode bandiet van zich af werpt. Binnen de kortst mogelijke keren is Muad weer z'n oude zelf als hij het drankje heeft opgedronken, en Madarian volgt hem op de voet.
Er staan nog zo'n 20 bandieten, waarvan 10 elite bandieten tussen het gezelschap en de kamer van de Kaai. De rest is of dood of gevlucht.* |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
Offtopic: als dit zo doorgaat is dit topic over niet al te lange tijd afgelopen heh?  |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Komt wel goed. 60 is teveel in 1 keer, maar 20 moet lukken. Lang leve de rookbommen en de 'nachtkijkers'. Iedereen van het gezelschap heeft een nachtkijker...  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"lijkt me een prima idee.." Arya grijnst, en stemt in met Muad. " dan zijn we ook weer van dat rotbeest af.. die heeft zo onderhand genoeg schade veroorzaakt, denk je niet?" ondanks de verwondingen die ze had opgelopen staat ze nog overeind, met het zwaard in de hand. ze was de kaai, het hele gevecht in die plek en zeker die bandieten meer dan zat. totdat haar iets te binnen schiet.
jongens, we kunnen de kaai niet vermoorden. we moeten eerst de nodige informatie hebben als van waarom hij dat van dat andere koninkrijk gestolen heeft.. |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
Offtopic: heb je het nou tegen mij of tegen de rest?  |
|
nietmeer
|
Offtopic: @Judy: Nee hoor, als we deze vijand hebben verslagen, komt er vast wel weer een grotere sterkere tevoorschijn  "There's always a bigger fish" "Volgens mij kunnen we trouwens beter hardop praten, want ik denk dat die Kaai al onze gedachten volgt, terwijl hij ons op deze afstand denk ik niet kan horen... Maar ik vind het een goed idee om de Kaai levend in bij de koning af te leveren. Ik denk dat hij dan meer waard is levend dan dood, zowel voor de koning, als voor ons." *Dan staat Muad plotseling stil voor een deur* *Fluisterend* "Kijk uit, achter deze deur staan een paar bandieten, en gezien de manier waarop ze met hun zwaarden jongleren zijn deze beter in zwaardvechten dan degene die we tot nu toe tegen zijn gekomen" |
|
Madarian Oudgediende
|
Madarian fluistert terug: "Als we onze nachtkijkers opzetten, dan kunnen we ze verrassen met rookbommen. Wij kunnen dan uitstekend zien met onze nachtkijkers." *Madarian heeft inmiddels z'n oude helm opgezet en z'n nachtkijker geactiveerd. Madarian zoekt in z'n rugtas en heeft al snel een paar rookbommen gepakt.* Madarian fluistert: "Eigenlijk wel apart. In m'n eentje heb ik er hooguit 5 nodig gehad in al die jaren...  " |
|
Arya Oudgediende
|
"misschien heb je gelijk..." Fluistert ze terug, en kijkt naar de deur. ze vond die helm nogal eng met alles wat die kon zien. wat haar nogal verontruste was dat ze een tijd geleden iets van die kaai had opgevangen, over dat het jammer was dat de 'zij' niet echt voor hem was, en Arya was toch de enige zijn persoon. Ze pakt haar zwaard en gaat klaarstaan, half trillend. |
|
Madarian Oudgediende
|
Madarian fluistert: "Bereid je voor..."
*Madarian activeert de rookgranaten, doet de deur open en gooit de granaten naar binnen. In een paar tellen kunnen de bandieten geen hand voor de ogen zien.
Madarian gaat als eerste binnen. De bandiet die het dichtst bij de deur staat was verrast door de plotselinge rook. Madarian slaat met Soulshatter richting de bandiet van boven naar beneden. De bandiet valt in twee stukken uiteen zonder een kik te geven.* |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
Uit de rook duikt ineens een donkere gedaamte te voorschijn. het staal in zijn hand glimt in het licht, maar dat al snel plaats maakt voor warm bloed dat lang zijn hand naar beneden drupt. zijn gezicht is half bedekt en is niet goed waarneembaar in de rook. nadat de laatste bandit de grond raakt met een smak, wijst hij richting een grootte deur achter een paar gigantische pilaren. zonder ook maar 1 woord te hebben gezegt veegt hij zijn zwaard af en doet hem terug achter zijn rug. langzaam loopt hij naar een pilaar en leunt daartegen aan. hij wacht tot de andere een volgende stap nemen. |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
*Ik word wakker* "Damn ik dacht dat ik bloed had gedronken!" *Ik zie Madarian en de rest een eindje voor me uit lopen* "Hé jongens wacht op mij!!" *Ik sta stil en trek mijn kromzwaard, want er staat iemand voor me met een gigantisch zwaard op de rug* Offtopic: Ik vind het best wel asociaal dat jullie me gewoon laten liggen  |
|
Demion Oudgediende
|
*het onbekende figuur draait zich om richting Shinki maar verroerd zich verder niet. hij kijkt hem doordringend aan en slaat zijn armen over elkaar.* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian kijkt even naar die vreemdeling.*
"Euh.. Muad, ik zie daar iemand tegen die pilaar staan. Is dat een bandiet, die kaai, een hersenschim of een 'bounty hunter'?"
*Madarian houdt de vreemdeling in de gaten tot hij een antwoord krijgt. Hij lijkt niet op een hersenschim of een bandiet, maar je weet maar nooit, vooral met die kaai in de buurt...* |
|
Demion Oudgediende
|
*Draait zich om en kijkt vervolgens naar madarain. toen sprak hij zach en kalm "jullie antwoorden komen later. ga door die deur daar, daar vind je wat je zoekt. ik zal jullie later opzoeken om mijzelf nader te verklaren". hij draaide zich om en liep weg. na een paar passen pauzeerde hij "O... en nog wat... er ligt een cadeautje voor jullie bij de deur.... gebruik het verstandig" hij verdween in de schaduw. |
|
Madarian Oudgediende
|
"Cadeautje? Bedankt." *Madarian loopt voorzichtig richting de deur die de vreemdeling had aangewezen en ziet een pakketje liggen. De vreemdeling is inmiddels verdwenen.* "Voor het geval dat het een bom of iets dergelijks is, hou afstand... Je weet het maar nooit met vreemdelingen..." *Madarian opent het pakket, rekening houdend met eventuele vallen...* Offtopic: Demion, aan jou om te vertellen wat je wilt dat ik vindt.  |
|
Demion Oudgediende
|
*in het cadeautje treffen de krijgers een speciaal soort magisch wapen aan, waarmee ze de Kaai kunnen bestrijden. het gloeid met energie.de vraag is alleen, hoe werken dit wapen? dat is aan de krijgers om dat uit te vinden. het wapen ziet er krachtig uit en zal dus gecontroleerd behandeld moeten worden. (nu kan je ook lekker je creative gedachten los laten wat het wapen doet en hoe het eruit ziet) hint: ik kom nog terug later |
|
Shinki
Erelid
|
|
|
Demion Oudgediende
|
|
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: Final fantasy fan?  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
saai hier  is er ook een topic waar je mensen kunt afslachten?  |
|
nietmeer
|
Offtopic: @Marike: Nog niet, maar je kunt er altijd eentje maken... Denk alleen niet dat die een lang leven beschoren is IMHO @Demion: Welkom  Veel plezier hier @hotwasabi: oeps... sorry, heb geloof ik een beetje vergeten jou ook welkom te heten  Bij deze in ieder geval  En ook jij veel plezier hier  "Hij zag er in ieder geval niet uit als een bandiet, en hij was in ieder geval echt..." reageert Muad met duidelijke verbazing in zijn stem. "Alleen nu kan ik hem niet meer vinden, zelfs niet als ik mijn eigen magie met die van de helm combineer.... Hij lijkt wel in de lucht te zijn opgelost..." *Dan kijkt Muad naar de deur die de vreemdeling aanwees.* "De kaai staat achter die deur klaar met een guillotine... De eerste die door die deur loopt zal in twee mooie helften gesneden worden, zo te zien." *Dan verstart Muad een moment* "hm... hij heeft ons door..." *Muad loopt rustig naar de rest van de groep toe, en legt zijn hand op Arya's schouder, waardoor hij haar getril voelt* "Gaat het wel met je, lief? Je trilt helemaal..." fluistert hij in haar oor, terwijl hij zijn arm geruststellend om haar schouders legt, en haar eventjes tegen zich aan trekt, als om haar wat van zijn kracht te schenken* "Is iedereen klaar om die kaai gevangen te nemen?" |
|
Shinki
Erelid
|
"Met dit wapen denk ik van wel" *Ik druk per ongeluk op een knopje in het dubbelzwaard en er schiet een haak uit recht in de deur, waardoor de deur eruitschiet en een verbaasde kaai overlaat* "Aanvallen!" *Ik ren door de deur en precies wanneer de kaai de guillotine los laat verander ik in mist* Kom daar maar overheen!*Nog voordat ik de gedachte kon afmaken pakt de kaai een zak en vangt me* Hé wat krijgen we nou!Offtopic: Hij is wel even afgeleid |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Aan het einde van de zee van groen komt de slang tot stilstand. Opeens tikt zachtjes een vinger op mijn schouder en een stem klinkt.. "laag houden en doorgeven" ..
Ik kijk naast me.. tik en zeg "laag houden en doorgeven".. en zo ruist het zachtjes door de gelederen..
Even verder op schuiven twee schimmen over het veld - en dat zo laag mogelijk.
Gevolgt door een paar scherpschutters met bogen om voor eventuele onaangename verassingen te komen.
Twee paar ogen staren over de rand van de heuvel over een groot veld waarop troep bewegingen te zien zijn. Plaatselijk geplukt groen bedekt hun en rond hun gezicht is een doek met gaten gewikkeld.. Alleen de neus is vrij hun mond gesteund door hun vuisten houd ze vrij laag boven de grond.
Ok, dit zijn de onzen.. we moeten ons tot hun voegen.. de mannen schuiven weer voorzichtig terug. Want ook eigen troepen kunnen zich vergissen.. en in dit geval.. zou de vergissing erg groot kunnen zijn.
De slang beweegt zich langs de helling omlaag en weldra maakt ze deel uit van de grotere massa.
Deze grote massa komt langzaam maar zeker in beweging..
|
|