Fantasy Roleplay |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Madarian wordt plotseling omver gelopen door Arya. Gelukkig had Madarian geen wapens in z'n hand. Madarian slaat tegen de wand. Arya verliest haar evenwicht en valt tegen Madarian. Arya staat op. Madarian is versuft door de klap(pen).*
"Arya? Waarom deed je dat nou weer?" |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Offtopic: da kan ook nog ja.. "Ja wat denk jij nou!" half versuft van de klap staat ze op, en kijkt ze naar het voorwerp dat zij had gezien als zijnde een zwaard, maar nu de oorspronkelijke vorm had terug genomen. verbaast kijkt ze naar de helm, en dan terug naar madarian.. "mijn god.. die kaai weet ons wel tegen elkaar uit te spelen.." |
|
Madarian Oudgediende
|
"Ik heb geen idee wat ik moet denken. Ik wou Muad alleen maar deze helm geven, zodat hij hopelijk mider last heeft van die magie van die kaai..."
*Madarian staat op en probeert de helm opnieuw naar Muad te rollen.*
"Muad, hier komt de helm. Probeer hem op te zetten en te kijken of je nu minder last hebt van het magie van de kaai." |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: No edit possible...  *Madarian probeert intussen een blokkade op te zetten voor de illusie magie. De illusie magie werkt door de hersenen van de slachtoffers te manipuleren. Madarian begint alleen maar aan vechten te denken en te rekenen. Daardoor wordt het voor de kaai veel lastiger om Madarian te manipuleren.* |
|
hotwasabi Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 15 Wnplts: lettele
|
Offtopic: je zou ook aan niks kunnen denken *ik spring de kooi uit en het lukt me om op mijn benen te komen, kijk om me heen en zie een duur. ik maak de deur open met een stevige trap. ik loop de gang door en kijk of ik jullie kan vinden* *ik kom de kamer binnen met een vrolijk liedje fluitend, en nergens anders aandenken* "owhh jullie zullen je wel afvragen waarom ik fluit, nou ik zat te denken. Als je nergens aan dacht dat dan de illusie magie niet werkt (of minder goed) en het werkt" |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
Offtopic: waar is Muad?  |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: niet hier.. ik wacht ook maar even.. |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: @hotwasabi: Het idee is dat als je juist wel druk bent met dingen in je hoofd, dat de vijand je moeilijker kan manipuleren. Is een extra blokkade/muur waar de magier doorheen moet breken. Als je aan niets denkt staan alle deuren open. Trucje van "Star Wars Knights of the Republic: The Sith Lords"...  En ik moet helaas ook wachten op Muad voodat ik verder kan gaan met het verhaal... |
|
Shinki
Erelid
 WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Offtopic: Dit loopt nogal uit de hand  |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: @Shinki, gewoon iets om het verhaal wat leuker te maken om te lezen. Doe gewoon mee. Bijvoorbeeld door ons te zien als dieren die je kunt leegzuigen...  |
|
nietmeer
|
Offtopic: Sorry jongens... had het (as usual...) weer eens te druk...... En vanmiddag ben ik ook alweer weg..... *Half buiten bewustzijn kijkt Muad om zich heen, terwijl hij een aantal schimmen op hem af ziet lopen. Eerst lijkt het of er twee complete legers op hem af komen, maar hoe dichter bij ze komen, hoe minder schimmen er op hem af komen, totdat er 2 mensen voor hem staan. Door het gefluit in oren door hoort hij een bekende stem, terwijl de schim hem iets vreemds ronds aan wilt geven. Dan komt de tweede schim aan lopen, die veel harder praat dan de eerste. Ook deze schim heeft een bekende stem, maar hij kan hem momenteel niet echt plaatsen. Dan rent de tweede schim richting de eerste, en beukt hem omver. In het voorbijgaan raakt de tweede schim hem eventjes aan, waardoor hij meteen voelt dat Arya langs kwam rennen* "Arya?" mompelt hij bijna onverstaanbaar. *Dan gooit de eerste schim hem dat ronde toe. Muad probeert zijn arm te bewegen, maar meer dan een paar millimeter richting het ding komt hij niet, en hij kreunt van frustratie* *Ondertussen kijkt Arthir weer door zijn spiegel naar Muad, en hij schreeuwt van frustratie als hij ziet dat zijn twee vrienden hem willen helpen. Door die schreeuw kijkt Muad even op, maar vervalt al snel weer in zijn lethargie.* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian ziet dat Muad de helm wil pakken, maar hij heeft de kracht er niet voor. Madarian loopt langzaam naar de helm met uitgestrekte hand en pakt de helm op. Met beide armen gestrekt loopt hij langzaam naar Muad toe, en weet Madarian de helm op Muad's hoofd te zetten...* |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*Maar voor madarian dat kan doen, hakt Marike zijn hoofd eraf*  |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: Marike...  heel grappig, maar niet heus. dat je in andere topics leuk wilt doen, mijn best, maar HIER NIET Ik reargeer straks wel even, ben nu even bezig. |
|
nietmeer
|
*gaat als toeschouwer op de tribune zitten  * |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*Marike duwt de tribune om slacht iedereen af die erop zit*  Offtopic: maar arya, in die andere topics zeiden ze dat ik dat hier moest doen  |
|
nietmeer
|
Offtopic: @Marike: Lees de eerste post....  *Muad krijgt de helm van Madarian op zijn hoofd geduwt.* "huh?" *Hij kijkt Madarian aan* "ugh... dat hoef ik ook niet te zien..." mompelt hij, terwijl hij snel zijn blik afwendt richting Arya" "Das beter..." *Langzaam maar zeker begint Muad weer een beetje op krachten te komen, en krijgt het voor elkaar om meer dan een beetje te mompelen* "Zeg, Madarian? Heb je toevallig nog wat van die energiedrankjes over? Kan er nu wel eentje gebruiken..." |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
Offtopic: Marike, ik geniet van dit topic... verpest het niet alsjeblieft!   |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: niet dus. je kunt niet iedereen hier op vrije wil gaan slachten. ook hier zijn er REGELS, en waarschijnlijk nog een stuk strenger dan in de meeste topics. JA je brengt me trouwens niet in een al te best humeur met dit gedrag... @Muad ik reargeer zo! even drees naar t station brengen Arya kijkt teruguit als ze Muad zijn stem hoort, verbaast omdat ze haar naam hoort. " Muad?" Vraagt ze verbaast, even niet bewust van de rest om haar heen. die kutkaai... ik weet niet meer wat nu echt en nep is. Ze ondersteunt haar hoofd met haar handen, even gek van alle vreemde dingen om haar heen. " Wie is hier nu echt en wie niet!?" |
|
Shinki
Erelid
|
Quote Madarian: Offtopic: @Shinki, gewoon iets om het verhaal wat leuker te maken om te lezen. Doe gewoon mee. Bijvoorbeeld door ons te zien als dieren die je kunt leegzuigen...  Offtopic: Oké wat bedoel je daar precies mee!? *Ik word wakker uit een ondiepe slaap* "Ben ik weer vergeten bloed te drinken?" *Ik pak een flesje en drink het op* Muad, Arya, Madarian, Djingie? Waar zijn jullie? |
|
nietmeer
|
*Met veel pijn en moeite kruipt Muad richting Arya, en grijpt haar bij haar been* "Schat... Kijk me eens aan... wat zie je nu?" fluistert hij haar toe, hopende dat ze alles nu zag zoals het hoorde te zijn, zoals hij alles nu zag. |
|
Arya Oudgediende
|
er klonk geen vreemde vervorming door, geen vreemde ruis of ook maar iets anders dat niet hoorde. Ze kon zijn stem zonder moeite, zelfs al was het een fluistering, duidelijk horen. ze zakt onwillekeutig door haar benen zodat ze op gelijke hoogte is met Muad, en brengt langzaam haar hand naar hem toe. was hij echt zo gewond als dat ze nu zag?
"ik zie jou... overal wonden.. bloed op de grond.." haar stem trilt helemaal terwijl ze spreekt, niet wetende dat de ilusie deze keer hij niet, maar de omgeving was, die nu volledig leeg leek te zijn. |
|
Shinki
Erelid
|
Offtopic: Kan iemand me verwonden ofzo? Zal een tijdje niet reageren |
|
nietmeer
|
"Je ziet een illusie, liefste... Ik ben alleen maar leeg, ik heb geen enkele wond, waar dan ook. Ik wacht ook nog steeds op een energie drankje van Madarian, maar ik weet niet of hij me verstaat, nu ik niet meer de energie heb om mijn stem te verheffen... Zou jij misschien in mijn tas kunnen kijken of hij daar een paar drankjes in heeft gestopt?" *Vreselijk vermoeid door wat hij allemaal heeft moeten zeggen zakt Muad door zijn arm, waar hij op steunde om Arya aan te kunnen kijken, en met een redelijk luide bons komt hij met zijn hoofd op de vloer terecht.* "au..."
*Ondertussen in het bos zakt Djaq weer terug in zijn onrustige slaap* |
|
Arya Oudgediende
|
"mijn lief... wat is er met je gebeurt..." Ze pobeerde hem nog te ondersteunen maar faalde. Even legt ze haar hand op zijn wang, raakt hem weer aan en knikt dan. Abrupt springt ze op om Madarian te zoeken, want hierin zou zij voor de rest niks kunnen doen. "Madarian!" Snel kijkt ze rond, en ziet dan hun vriend staan, die weer iemand moest afweren. Ze pakt haar mes uit de houder en rent er op af, om madarian even te helpen. het was niet erg nodig, maar toch lukte het ze makkelijk deze af te maken. Nadat ze van Madarian het drankje heeft gekregen rent ze terug, naar het hoopje Muad op de grond. Arya knielt weer neer, en zet met trillende hand het flesje bij hem neer. Offtopic: Sorry dat ik heel even je char gebruik Madarian.. |
|